Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hé mensen ik heb nog steeds problemen me de navigatie, mijn toestel heeft of vindt geen gps signaal! Weet iemand wat ik mis doe? ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigon
hé mensen ik heb nog steeds problemen me de navigatie,
mijn toestel heeft of vindt geen gps signaal! Weet iemand wat ik mis doe? ik heb de update al gedaan maar niets. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Navigon vereist FW3.0 of hoger en jij gebruikt nog FW2.2 volgens je profiel.
|
|||
|
|||
jaibreak weg, Navigon 1.2 er op, perfect, geen probleem: goede GPS ontvangst, rete snel, super....geen jailbreak meer voor mij, al het gezeik niet waard. Kost nu wel een paar centen, maar alles werkt zoals het moet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of bedoel je dat je voorheen een gehackte Navigon had? Tsja, eigen schuld dikke bult dan. Dan is het appels met peren vergelijken en was dat hoogstwaarschijnlijk de boosdoener van je problemen (en dus niet de jailbreak). Hier al tijden jailbreak en perfecte navigatie (ja, netjes gekocht). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat een jailbreak risico's inhoudt, dat ben ik met je eens. Zeker als je helemaal gek gaat doen met van alles installeren wat diep in het systeem ingrijpt en niet let op eventuele incompatibiliteiten. Tsja, de iPhone is net een computer... Ik wil in ieder geval mijn jailbreak niet missen, kan ik zeggen na meer dan een jaar iPhone-en. En alles werkt hier ook perfect, hoor. Niet alleen navigatie. Maar ik reageerde eigenlijk alleen op je opmerking dat het je nu ineens geld kost, dat begrijp ik nu dus niet. Wat heeft dat met wel/geen jailbreak te maken en een goede werking van je navigatie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat het me geld kost: ja een aantal apps/functionalitieit heb ik nu niet meer via Cydia en dus aangeschaft of het wachten is op de "officiele" apps als alternatief |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben blij te lezen dat jij dus meldt dat het in jouw geval duidelijk puur software-probleem was en er met de iPhone hardware niks mis is (is helaas al vaak geroepen hier, ten onrechte). |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Iphone hardware is goed, mits je het gebrukt zoals Apple het "bedacht" heeft in combinatie met de software die er voor ontworpen is. Natuurlijk is het niet perfect en missen we allemaal bepaalde functionaliteit etc.. Het perfecte apparaat bestaat niet, omdat perfectie in dit leven nu eenmaal niet bestaat ;-) |
|
|||
|
|||
navigon heeft geen gps meer ?
Hoi, heeft iemenad een oplossing voor het probleem dat Navigon geen gps-verbinding maakt ? Gps via app Google Maps werkt keurig, dus blijkbaar ligt het niet aan mijn iphone (die zojuist een waterschade heeft overleefd), alles werkt bhalve Navigon. Iemand suggesties ?
|
|
|||
|
|||
Ja alle gps problemen worden veroorzaakt door jailbreaken idd.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Appelpap niet...vandaar het sarcasme.. Navigon werkt bij mij goed met jailbreak ook trouwens.
|
|
|||
|
|||
geen werkend Navigon (geen jailbreak)
Inderdaad Ruud, heb gewoon de officiele versie van T Mobile, 3 G. Niks geen jailbreak dus.
Na een waterschade gelukkig weer aan de praat gekregen. Aangezien Google Maps wel prima gaat, ligt het dus aan Navigon. (En dus niet aan een jailbreak of iets anders). Vandaar mijn vraag: heeft iemand suggesties? Kan eigenlijk een vorm van "garantie" krijgen van Navigon ? Het is toch vreemd dat Navigon de melding geeft : geen gps signaal gevonden, terwijl google maps op dezelfde weg precies weet waar ik ben? |
|
||||
|
||||
Helaas had ik het een paar dagen gelden ook dat Google Maps steeds perfecte GPS verbinding liet zien en als ik Navigon op startte het wel tot 10 minuten kon duren voor deze met GPS kan gaan werken.
Vaak ook viel GPS uit in Navigon en ging ik daarna naar Google maps had ik direct GPS contact. Ik kan er niet meer onderuit te denken dat dit niet puur een probleem is van de iPhone GPS module maar ook iets wat met Navigon te maken heeft. Heeft Navigon eenmaal GPS contact werkt de app wel zeer goed. Zo eerlijk moet je dan ook wel weer zijn En nee, ik heb geen jailbreak
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier hetzelfde probleem en wanneer ik de Simkaart niet laat mee opstarten heb ik onmiddelijk een GPS Fix en werkt alles als een tierelier ook in de stad, heb dan wel helaas geen GSM verbinding. Laat ik de Simkaart mee opstarten, helaas dan heb ik weer het probleem terug geen GPS Fix. JB yes. |
|
|||
|
|||
Navigon is niet erg snel
Ik heb dan maar eens gekozen voor Navigon op me iPhone, maar de software reageert niet steeds direct, soms pas na de volgende bocht ofzo.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Navigon direct reageert op de verkeersomstandigheden ? |
|
||||
|
||||
welke sigarettenaansteker autolader (zonder houder) is aan te raden met navigon zonder dat de batterij wordt leeggetrokken ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
|
|