Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren ben ik ook Navigon eigenaar. De 31 Augustus deadline kwam dichtbij, en het is duidelijk dat TomTom of Navigon meer een kwestie is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds gisteren ben ik ook Navigon eigenaar. De 31 Augustus deadline kwam dichtbij, en het is duidelijk dat TomTom of Navigon meer een kwestie is van smaak dan functionaliteit.
Alles werkt bij mij goed, behalve dat ik ook de "bug" heb waar Navigon soms opstart zonder geluid. Navigon gestopt en gestart en ging alles zoals hoort. Ik ga er vanuit dat versie 1.2 deze probleem gaat oplossen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hier hebben dus meer mens incl. ondergetekende ook last van
|
|
|||
|
|||
Waar ik nog steeds last van heb en wat zeer iri is is dat bij beeindigen van de route, contact van de auto gaat uit en ik de iPhone uit de (brodit actieve) houder haal de Ipod functie spontaan aangaat en een willekeurig liedje gaat afspelen!
|
|
|||
|
|||
update navigon
Hallo,
Wie kan mij vertellen hoelang het duurt als je een update bij apple hebt ingedient. navigon heeft op 18 augustus 2009 een update ingeleverd bij apple. Ik hoor het wel. Gr John |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee wat ik hier kan tegen doen?
|
|
|||
|
|||
Importeren van eigen POIs in Navigon voor iPhone
Ik ben net nieuw hier en overweeg ook Navigon aan te schaffen. Ik zou nog wel eerst willen weten of het mogelijk is om eigen POI-bestanden te importeren in Navigon.
Er zijn heel veel bestanden op het internet te vinden die ik misschien wel zou willen gebruiken. (Voorbeeld: LPG-tankstations). Weet iemand of dit kan en zo ja: hoe dan? |
|
||||
|
||||
Tip: Navigon Benelux kost tijdelijk (tot 30 september) €49,99 ipv €69,99
|
|
|||
|
|||
YouTube - NAVIGON 8410 Exclusive German Interview with NAVIGON product manager Julia Bessler
Nu op de iphone ook realiseren aub . |
|
||||
|
||||
1.2 is nu ook te downloaden voor de W-Europa versie
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook al gedownloaded.......
|
|
|||
|
|||
Zou iemand een filmpje willen plaatsen met de text-to-speech functionaliteit. Ik ben erg benieuwd. Ook al mensen de ervaring dat de gps fix beter werkt met de nieuwe firmware en/of nieuwe Navigon?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had sinds de 3.0.1 geen gps uitval meer,nu de 3.1 geinstalleerd en 3-4 maal gps uitval gehad,zucht. Het herberekenen gaat meestal wel redelijk snel en vlot. De text to speech is heel goed,je merkt wel de dame die het uitspreekt mee het snot zit maar je verstaat het wel heel goed en het is zeker een grote hulp vind ik,ik vind het dus heel goed. Ook sygic gaat dit erbij steken in een volgende update en ik denk TT ook enz.... |
|
|||
|
|||
Heb gister voor t eerst versie 1.2 gebruikt, en het geluid is er niet beter op geworden, ik kan het volume niet voluit gebruiken, want dan klinkt ie voor geen meter, zijn er meer navigon gebruikers die daar last van hebben?
oja, eerst kom je het volume ook regelen via de volumeknopje op de iPhone, maar dat is ook niet meer |
|
|||
|
|||
gebruik navigon op m'n 3G voor de laatste update was het al niet zo vlot maar sinds de 1.2 update is het bedroevend. de app is absolut niet ractief als je iets wil intikken of switched van navigatie naar ipod. zijn er meer die hier last van hebben.
|
|
|||
|
|||
Heeft misschien iemand ervaring met Navigon i.c.m. Nokia CK-7W bluetooth carkit? Handsfree bellen gaat goed alleen de gesproken navigon stem wordt door de carkit niet opgepikt. Wellicht niet compatible?
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk ondersteunt je carkit geen a2dp (stereogeluid over Bluetooth), alleen het handsfree protocol. In dat geval heb je pech.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mijn 3GS vliegt het trouwens, scheelt echt heel veel. |
|
||||
|
||||
Ik heb het gevoel dat ik minder GPS-ontvangst heb bij 1.2 (kan ook aan 3.1 liggen) en aan de nieuwe stem voor Tekst-naar-Spraak moest ik wel even wennen
Wat een verschil, de nieuwe klinkt naar mijn mening iets meer als een robot, maar ik ben er intussen wel aan gewend dus is het niet echt een probleem |
|
||||
|
||||
Gisteren ook voor het eerst de tekst-naar-spraak geprobeerd. Dat was even schrikken, dacht dat de koningin meereed. Hoop toch echt dat de stem in een volgende release een stuk beter zal klinken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|