Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Jazeker...is toch de enige manier ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jazeker...is toch de enige manier ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Uiteraard...is toch de enige manier ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
na laatste update Navigon eigenlijk perfect. Snelle fix, zeer zelden verlies van het signaal, traffic info super. 1 dingetje vind ik echter niet goed: bij een file heeft Navigon de neiging om je er bij een tankstation af te sturen om zo de file te ontwijken (of via een normale af- en oprit). Dat is nu juist datgene wat meneer Koos Spee NIET wil hebben... toch?
|
|
||||
|
||||
@hbieshe:
Ik heb geen Traffic Info, dus ben heel benieuwd hoe dat werkt bij Navigon. Als ik het zo lees, dan mag dat dus nog verder ontwikkeld worden? Want dit lost niks op, nee. Mijn ervaring met Traffic Info (TMC) via een dedicated nav.-systeem van NavMan was toch wel stukken beter dan wat jij nu zegt hoe Navigon het oplost...
|
|||
|
|||
@buur: Traffic op zich werkt prima, ik geloof niet dat de software tot nu toe een file gemist heeft. De omleiding is verder ook prima, alleen het gebruik van de genoemde af- en opritten + sneaky via tankstations rijden om de file te omzeilen is niet erg netjes opgelost. Moet anders kunnen denk ik....
|
|
|||
|
|||
Navigon in combinatie met de Ipod functie werkt goed bij mij. Enige probleem dat ik heb is dat ik geen Podcast kan afspelen vanuit Navigon. Hij geeft aan dat ik geen podcast op mijn iphone heb. Terwijl ik die wel gewoon zie als ik direct de ipod functie opstart (zonder navigon)
Lijkt wel een bugje. Iemand hier ook last van? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hi Is dit ook te gebruiken bij een geunlockte en gejailbraikte iphone? Ik ben een leek hiermee, maar kan me zo bedenken dat de telefoon weer gelocked wordt....? Dezelfde vraag geldt ook voor het herstellen van locatiewaarschuwingen, kan dit zonder problemen bij een JB en unlockte iphone gedaan worden? Thanks voor de reactie. Nick |
|
||||
|
||||
@Nick16gb:
Dit kan gerust bij een jailbreak. Maar: aangezien je volgens je profiel nog steeds op FW3.0 zit... Waarom doe je die stappen niet en begint dan echt helemaal opnieuw met 3.1.2+JB+unlock? Je bent toch al uren bezig met restoren, kan dat er ook wel even bij... Ben je meteen up-to-date en af van de problemen van 3.0. |
|
|||
|
|||
Ik heb de stappen uitgevoerd, maar bij de laatste laat de telefoon alleen het apple logo zien en wordt de telefoon niet gezien in iTunes... Enig idee?
Laatst gewijzigd door Nick16gb; 11-01-10 om 20:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Navigon, ik ben er een grote fan van. Ik heb ervaring met JVC, DOMDOM en de Audi navigatie, maar NAvigon beats them all.... Top!
|
|||
|
|||
Wat me wel steeds meer begint op te vallen in Navigon is dat de kaarten en de POI nogal verouderd zijn. Zo staat er in mijn dorp nog een tankstation op dat daar al jaaaaaren niet meer zit en mist ie erg veel rotondes. Bij TomTom zitten die er bijna altijd wel in.
|
|
||||
|
||||
@Wilbie:
Zowel Navigon als TomTom leggen het af tegen Sygic, zeker als het gaat om up-to-date kaarten! Op zich vreemd, daar Sygic (net als TomTom) als kaartenleverancier TeleAtlas gebruikt, wat nota bene een (opgekocht) onderdeel is van TomTom!!! En dan loopt TT achter?! Mijn keuze staat tegenwoordig vast, na maandenlange dus grondige vergelijking: Sygic op 1. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er al iemand die hier een antwoord op kan geven? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hi Guys,
kan/wil iemand me uitleggen aub. hoe ik mappen kan toevoegen in navigon of dat uberhaubt mogelijk is?? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Dat is voorlopig nog niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Net op Twitter: Navigon presenteert op de MacWorld volgende week Mobile Navigator 1.5.0.
Wat zouden ze deze keer verbeteren/toevoegen? Wat mij betreft mogen vooral de kaarten en de POI aangepast worden. Zie deze link voor meer info. |
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|