Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Twitter net gezien: MobileNavigator update 1.4.0 for iPhone is out! It is available already for following versions: EU, D-A-CH, Nordics, BI, France & BeNeLux. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Via Twitter net gezien:
MobileNavigator update 1.4.0 for iPhone is out! It is available already for following versions: EU, D-A-CH, Nordics, BI, France & BeNeLux. Ben nu aan het downloaden trouwens.
|
|
|
|||
|
|||
nog niet in de NL itunes store (zojuist gecheckt)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Met Bea het Bos in (Navigon)
Vandaag m'n eerste tochtje gemaakt met de Navigon op m'n Iphone. De uiterst keurige Mevrouw Beatrix bracht mij op onverwachte plekken en, 20 min later dan de geplande tijd, toch nog op m'n bestemming. Eerste onverwachte stop was een tuincentrum aan een doodlopende weg aan de rand van het bos, terwijl ik nog zeker 25 km verwijderd was van het einddoel van de reis.
Kortom als je tijd genoeg hebt en een goede kaart in de auto is er nix aan de hand. Vooral haar ingehouden "pas op" als je dreigt te snel te rijden (i.p.v het luchtalarm dat de TomTom dan produceert) is erg vermakelijk. Ben tot nu toe nog niet erg overtuigd van dit navigeersysteem, houd mijn hart vast voor een rit met een strakke tijdsplanning, is er iets te doen om dit te verhelpen? Ook de batterij loopt in notime leeg en mijn oplader werkte niet, dus terug gelukkig net op de snelweg toen Bea het op moest geven. Zo'n 2 uur navigeren op 1 batterij betekent dat je Zuid Limburg niet haalt zonder bij te laden. Graag tips and tricks om e.e.a. te optimaliseren. Laatst gewijzigd door Dwaallichtje; 07-12-09 om 17:44. |
|
|||
|
|||
Het bos ben ik nog niet ingestuurd, dus ik zou zo niet weten waar dat aan ligt. Staat ie toevallig niet op voetganger of fietser i.pl.v. auto??
Het is algemeen bekend dat de iPhone-accu erg snel leeg raakt bij elke navigatie-app. Je moet hem dan ook aan de lader leggen. Helaas hebben veel autoladers een te kleine capaciteit zodat ze de iPhone niet bij kunnen houden bij zwaar gebruik. Je moet dus op zoek naar een goede lader met voldoende capaciteit. Ik kan zo snel geen merk en type vinden, maar even zoeken op het forum moet een goede opleveren. |
|
|||
|
|||
Is er iemand die kan vertellen of versie 1.4.0 ook recenter kaartmateriaal heeft? Navigon 1.3.0 is hier in het noorden (lees: stad Groningen) niet up-to-date.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
1.4 Europe is dus toch nog niet door Apple goedgekeurd. Foutje van Navigon in hun bericht. Op Facebook hun excuses:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok..zit er ook al op te wachten nl.
Hopelijk ook wat nieuwere kaarten..maar dat zal wel niet! Ben tot op heden nog zeer tevreden met Navigon in elk geval! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update Navigon Europe 1.4.0
De update naar navigon 1.4.0 staat in de App. Store.
Wat vinden jullie van de update? Ben hem nu aan het installeren..... |
|
|||
|
|||
Zojuist geinstalleerd, helaas is de opstarttijd bij mij nog steeds traag. Duurt ongeveer 40 seconden op een 3G. Zijn er mensen met een 3G waarbij het sneller gaat?
Zo ja, dan moet ik misschien maar eens een reset proberen. |
|
|||
|
|||
De eerste keer opstarten van 1.40 duurde wat langer, maar nu is het 19 seconden op mijn 3G
|
|
|||
|
|||
Navigon 1.40 opstarten duurt 24 seconden op mijn 3g
weer een goede update, ziet er netjes uit . |
|
|||
|
|||
Heb hem ook geinstalleerd !!
Perfect !! (20 seconde opstarten op een 3G) |
|
|||
|
|||
navigon
Werkt goed en start op na 23sec. op m'n 3G.
Ik ben benieuwd naar de updates, zal 't morgen gaan testen. |
|
|||
|
|||
Ik ben liefhebber van Tomtom; maar sinds enige tijd (fileinfo) gebruik ik meer en meer navigon.
Vandaag in chaos rond Antwerpen, was mijn normale reistijd over 40km 4 uur (collega's en nieuws bevestigen) Navigo + fileinfo heeft mij langs allerlei landelijke wegene gestuurd, minimaal 5 x route gewijzigd, en ik was op 1u 35 thuis!!! Nooit stilgestaan, heerlijk werkt dat, Navigon geeft nu ook mijn rijsnelhied door aan de andere navigonners. Met elke update gaan ze mooi vooruit vind ik. Nog een paar details wegwerken.... Laatst gewijzigd door RudydG; 25-12-09 om 21:27. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik Navigon ooit gekocht heb,
zelfs met versie 1.4 stuurt hij me allerlei landweggetjes op waar niemand op wil . Hier in de buurt is het altijd raak, slecht gevonden routes, straten die hij nog steeds niet kent en allerlei rare wegen (maakt niet uit welke optie voor de route je kiest) |
|
|||
|
|||
Navigon installeren
Vraagje, heb net m'n iPhone (3.1.2) gejailbreaked en Cydia erop geplaatst, werkt eindelijk goed . Heb inmiddels ook de nieuwe navigon gedownload. Hoe kan je deze nu op de iPhone plaatsen ? let wel, ben echt een amateur dus een beschrijving in Jip& Janneke taal doet wonderen voor mij...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|