Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonzet Maar waarom zou je ook een andere taal willen dan je eigen taal? Heel onzinnig.. Maargoed nee niet "onzinnig", ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nee niet "onzinnig", ik en vele iPhone bezitters hebben de iPhone op Engels ingesteld, maar ik zou toch graag Ned horen zonder dat elke keer de taal op de iPhone moet veranderen !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je in godsnaam je iphone op engels willen laten staan en je navigatie op nl?
Is toch logisch dat als je je iphone op engels hebt staan je dan ook zou kiezen voor engelse navigatie? Of wil je gewoon zakelijk overkomen met engelse iphone en toch niet zo goed engels kunnen verstaan? Zet gewoon je iphone in het nederlands klaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan er best inkomen, dat bvb IT mensen hun phone in het engels zetten (sommige vertalingen..), maar op het moment dat ze gaan navigeren toch liever een nederlandstalige stem horen. |
|
|||
|
|||
Is te begrijpen dat je talen wil kunnen veranderen..
Maar is voor mij de vraag waarom iphone in het engels zetten dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is maar een voorbeeld. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is de vraag of het mogelijk is de standaard taal van je iPhone op Engels te hebben en de standaard taal van de navigatie toch op Nederlands. De vraag is niet of dit onzinnig is -dat bepaalt iedereen voor zich. Laten we het dus over de echte vraag hebben verder......
|
|||
|
|||
dit is een goede reden idd
|
|
|||
|
|||
Vorige maand navigator gekocht bij Itunes. Hoe kan ik de update binnenhalen?
Je kan toch alleen op koop drukken. Moet je dan weer opnieuw betalen? |
|
|||
|
|||
zodra je op koop druk, krijg je de melding dat deze update gratis vor je is...
|
|
|||
|
|||
bedankt shorty, ik durfde niet op de knop koop te drukken omdat ik toen zag dat hij op je creditkaart zou komen. Maar na toch op oke gedrukt te hebben verscheen het scherm van gratis.
|
|
|||
|
|||
Is dit eigenlijk ook werkende met een iPhone 2G?
|
|
|||
|
|||
Goh, is die vrouw zo dom dat ze niet even de taal op Nederlands kan zetten als het nodig is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus je kan dan wel routes enzo opvragen, maar hij zal gewoon in de auto niet werken dan? en gewoon op de route blijven staan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt er gewoon geen bal aan, aangezien hij niet weet waar op de kaart je bent, wanneer je een bocht maakt etc. Simpel gezegd, met de 2G kun je niet navigeren. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een bul, geef 1 goede reden waarom je hem in het Engels wilt! Of zijn al die mensen die er hier over klagen engelstalige mannen met Nederlandse vrouwen die geen Engels verstaan?? Problemen zoeken om het zoeken als je het mij vraagt! |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf Engelsman en heb mijn phone in het Engels. Navigeren in het Engels is prima voor mij (uiteraard ).
Laatst een lift gekregen naar het vliegveld door mijn schoonmoeder en die wil liever nederlands horen. Dus taal veranderen en reboot phone, niet erg praktisch. Maar goed, is geen grote probleem eerlijk gezegd. |
|
||||
|
||||
Wat een drama die NAVIGON.
GPS valt regelmatig uit. Sterker nog ik rijd meer zonder GPS dan met GPS signaal. En met de standaard maps die op je iPhone zit heb ik perfect signaal. Dus het ligt aan NAVIGON en niet aan de iPhone. Sinds de update van NAVIGON is het alleen maar slechter geworden. |
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|