Carkit, is het echt zo moeilijk? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Maar: Komt het dan wel heel aan en hoe zit het met garantie Ach, bij dit soort bedragen neem ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwacht niet teveel van de FM-functie voor muziek want die kwaliteit is beneden mijn kwaliteitseisen voor muziek. Kan overigens ook door mijn oude HTC TyTNII komen (ik wacht nog op mijn 3GS). Voor stemgeluid over de speakers tijdens het bellen werkt het wel weer super! Kortom: als jij 'm binnenkrijgt en hij werkt heb je echt een koopje voor dat geld! |
|
|||
|
|||
Dit staat op de site van griffin:
From our testing, this product appears to be partially compatible with the iPhone 3G. When you attach the product, your iPhone 3G will present a message notifying you that the attached device is not made to work with the iPhone, and asking you if you'd like to switch your iPhone into Airplane Mode. You can clear this screen by pressing Yes or No. Once that screen is cleared, all functions of this product should work normally. Please note that this product has not been approved by Apple for use with the iPhone, and any future firmware updates may affect its functionality. Of hij werkt... weet ik niet wil hem zelf ook bestellen.. Pascal
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na lang wikken en wegen een Parrot MKi9200 gekocht in combinatie met een Brodit passieve cradle die geschikt is voor de Parrot. Vandaag is alles ingebouwd in onze BMW van 2000. Heb maar even de tijd gehad het uit te proberen maar de eerste ervaringen zijn erg positief. Het heeft wat gekost maar dan heb ik ook wat.
|
|
|||
|
|||
Mijn autoradio heeft geen aux aansluiting maar heeft wel aan de achterkant 2 tulip aansluitingen (rood/wit).Bij onze lokale shop heb ik een merkloos "Audio stereokabel 3,5mm m - 2 x RCA 2mtr" gekocht. De muziek speelt hij nu af over de 2 achterste speakers. Klopt dit ?
Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij over alle 4 speakers het geluid afspeelt ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb hem binnen, gisteren voor het eerst in de auto uitgeprobeerd, prima ging het! Ik heb hem nog niet over de FM geprobeerd omdat mijn autoradio automatisch doorscant als hij statisch ontvangst heeft. Daar moet ik nog even naar kijken.
je krijgt hem heel simpel in een envelopje met foam gestuurd, althans van die plastic bubbel dingetjes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had al een aantal reviews gelezen en deze waren allemaal lovend. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een paar dagen een carcomm cmic-102 ingebouwd in mijn auto! Muziek over de speakers in de auto werkt perfect. Kreeg na een dag alleen de foutmelding dat deze lader niet geschikt is voor mijn iPhone en dus niet oplaad. Is hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bellen, bluetooth, carkit, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Carkit écht nodig? | azrael | iPhone Navigatie | 6 | 30-11-10 13:47 |
Nu valt het echt op...slecht netwerk | pwain | Orange | 1 | 17-07-10 16:20 |
Police Scanner, echt en is het wat? | mathijs666 | iPhone Apps | 5 | 12-03-09 20:03 |
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? | Grasmaaier | Koopinformatie Nederland | 6 | 09-04-08 21:42 |
Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax?? | Celf | Archief | 2 | 23-01-08 12:51 |
|
|