//

iPhone Backlight kapot na val.

iPhone Backlight kapot na val. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik op de terugweg van mijn reis in Polen mijn iPhone op de grond heb laten vallen, werd ik wakker met een telefoon waarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-11, 23:15
TheNSP TheNSP is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone Backlight kapot na val.

Nadat ik op de terugweg van mijn reis in Polen mijn iPhone op de grond heb laten vallen, werd ik wakker met een telefoon waarvan het backlight kapot was en de aan/uit-knop het niet meer deed. Het laatste probleem heb ik al opgelost door mijn telefoon eens open te schroeven en de aan/uit-knop eens los en vast te draaien. Het eerste probleem kan ik helaas niet oplossen. Ik heb het scherm al eens verwisseld met dat van de iPhone van mijn zus, en dat scherm deed het verder gewoon perfect, wat er dus op wijst dat het iets in het scherm moet zijn. Ik denk nu dat het het probleem in het LCD-scherm zit en ik wil graag weten - als dat zo is - waar ik het beste een nieuw LCD kan halen, want ik wil niet geld betalen voor een scherm dat het niet fatsoenlijk doet.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-11, 00:00
MDsvs46 MDsvs46 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 25
Standaard

Op veel sites kun Je terecht voor beeldschermen kijk maar eens op Google:iPhone lcd scherm
Of iphonerepairshop.nl is een goede webwinkel
  #3  
Oud 20-06-11, 16:38
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Hier gaat het om een 3gs en deze kun je makkelijk en perfect van elkaar halen scherm en lcd.
heb er zelf ervaring mee en meermaals gedaan !
  #4  
Oud 20-06-11, 19:09
TheNSP TheNSP is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie reacties en ik heb besloten dat ik dus een nieuw LCD-scherm ga aanschaffen. Het probleem is alleen dat bij de ene webwinkel (iphonerepairshop.nl) de schermen niet op voorraad zijn, en bij de andere (BestBuyGadgets) alleen onderdelen van iPhone 4 zijn. Hebben jullie verder nog suggesties of is iFixed.nl ook een goede site?

Alvast bedankt!
  #5  
Oud 20-06-11, 21:39
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

EBay gaat ook goed al verschillende onderdelen besteld
  #6  
Oud 20-06-11, 22:24
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

hoe kan je eigenlijk zien dat je Backlight het niet meer doet? Extreem donker scherm of wat?
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #7  
Oud 20-06-11, 23:11
TheNSP TheNSP is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kai824 Bekijk bericht
hoe kan je eigenlijk zien dat je Backlight het niet meer doet? Extreem donker scherm of wat?
Ja, het scherm is extreem donker en ik kan de helderheid niet aanpassen. Ik heb al mijn telefoon gereset en een tiental keer uit en aangezet. Zoals ik al had vermeld heb ik het scherm al een keer vervangen door het scherm uit de iPhone van mijn zus, en toen was mijn scherm wel gewoon helder, wat betekent dat het probleem in de LCD zit, en dat lijkt mij dus gewoon het backlight.
  #8  
Oud 21-06-11, 08:50
TheNSP TheNSP is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMania Bekijk bericht
Hallo,

Kijk eens op i-Mania
Nog een vraag over de website die jij me gaf, hoe kan het dat op de meeste websites waar ik kijk een iPhone 3GS LCD Scherm tussen de 29 en 60 euro kost, en bij i-Mania 150,-?
  #9  
Oud 21-06-11, 10:48
TheNSP TheNSP is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMania Bekijk bericht
Hallo,

Het is bij hun het originele Apple OEM lcd en geen namaak of imitatie. Maar kan me voorstellen dat je er dat niet voor over hebt!
Nee, inderdaad, het toestel is inmiddels anderhalf jaar oud, en hij hoeft het eigenlijk maar uit te houden totdat ik een nieuw abonnement af kan sluiten in november. Daar heb ik geen 150 euro voor over. Maar toch bedankt voor de adviezen! Ik ga vanmiddag waarschijnlijk een scherm bestellen bij i-Fixed.nl (35 ero, dus waarschijnlijk geen OEM) en dan zelf installeren. Ik hou jullie nog op de hoogte over of het gelukt is of niet.

Iedereen bedankt!
  #10  
Oud 21-06-11, 11:25
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

ik heb een oede site niet duur en geen namaak: iFixMania | Reparatie voor uw iPhone 3G, 3Gs, iPhone 4, iPad, iPod Touch | Accessoires | Onderdelen | iPhone 4 Ombouwen naar witte behuizing heb ik zelf ook gehad met een 3gs het zelfde wat jij nu hebt
  #11  
Oud 21-06-11, 14:49
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ik wil nu niet effe roet in het eten gooien maar eender welk scherm je koopt, het zal nooit een origineel apple scherm zijn. Apple verkoopt gewoon nu eenmaal geen onderdelen. Heb er ook al een aantal via ebay en andere herstellingssites gekocht en het is eigenlijke allemaal hetzelfde materiaal. (ook als ze er 150 € voor durven vragen!)
  #12  
Oud 03-07-11, 10:12
colja2002 colja2002 is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: zevenaar
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar colja2002
Standaard

klopt iedereen die aangeeft origineel apple te gebruiken of te verkopen zegt niet de waarheid.
verkopen ze dit wel dan of is het gestolen spul ( dan krijgen ze vanzelf een gepeperde rekening van apple ivm met merkrecht schending).
Of ze hebben een contract met apple dat ze het mogen verkopen .

99 procnt wat verkocht wordt is niet origineel apple ..


maar dat wil niet zeggen dat het niet goed spul is
Reageren

Labels
backlight kapot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs problemen na val xmarloes iPhone algemeen 1 22-10-10 15:03
Iphone werkt nog na val 40m Mobi666 Chat en geruchten 10 11-04-10 14:33
Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val Niessie iPhone algemeen 4 05-11-09 13:28
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val mister@ iPhone algemeen 2 13-01-08 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.