iOS5-probleem bij installeren op 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat geloof ik, maar ik heb die nieuwe versie nodig om mijn apps te updaten, op mijn telefoon krijg ik steeds de melding om iOS5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat geloof ik, maar ik heb die nieuwe versie nodig om mijn apps te updaten, op mijn telefoon krijg ik steeds de melding om iOS5 te downloaden met bovenstaande als gevolg, kun je mij stapsgewijs en simpel zeggen wat ik nu moet doen?, Ik ben bijna 60 dus gaat veel technische informatie boven mijn pet, sorry daarvoor
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tips voor de toekomst: 1. Maak zo regelmatig een reserverkopie. Deze wordt niet overschreven door de automagisch gemaakte reservekopie. 2. Zet in iTunes het automagisch zoeken naar updates uit: iTunes -> Bewerken -> Voorkeuren -> Algemeen -> Vinkje uit bij: Automagisch naar nieuwere software-updates zoeken. (Zo voorkom je de vaak te lezen tekst: Ik heb "per ongeluk" geupdate naar een nieuwere firmware en nu ben ik m'n jailbreak kwijt) 3. Zet in iTunes ook de automagische synchronisatie uit bij het aansluiten van je iPod/iPad/iPhone. iTnus -> Bewerken -> Voorkeuren -> Apparaten -> Zet vinkje AAN bij : Automagische synchronisatie van iPods/iPhones/iPads voorkomen 4. Geef je iphone een aparte naam, dat maakt het terugvinden makkelijker, als je je iphone terugkrijgt van reparatie/fouten maakt bij een update/herstel. Instellingen -> Algemeen -> Info OF in de linkerkolom van iTunes door op je iPhone te klikken en daarna te synchronisren. Vwb het batterijpercentage: Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> naar beneden scrollen -> schakelaartje aan zetten bij Batterijpercentage |
|
||||
|
||||
@Rav3n
+1 Citaat:
2. Rechtsklik je iPhone en zet aankopen over. 3. Rechtsklik je iPhone en maak een reservekopie. 4. Selecteer nu Herstel. iTunes zal automatisch 5.0.1 (nieuwste versie) installeren. 5. Vervolgens kun je op de iPhone zelf verdergaan. Op een gegeven moment wordt gevraagd of je een reservekopie wilt terugplaatsen of als nieuwe iPhone opzetten, kies hier de reservekopie terugplaatsen. Overigens: Als de iPhone vraagt om aan te sluiten met iTunes terwijl het nog is aangesloten, even loskoppelen en weer aansluiten. |
|
|||
|
|||
@Bubbly
+2 |
|
|||
|
|||
Soory voor de volgende vraag, maar je zegt: rechts klik Iphone, wil je dat nader verklaren, vast bedankt
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2012 om 18:57 ---------- De reservekopie maken afwachten en dan pas herstellen aanklikken of kan dit direct als het ikoontje van herstellen verschijnt? |
|
||||
|
||||
Rechtsklik = rechterknop van je muis gebruiken of het knopje CTRL inhouden en dan je linker muisknop gebruiken om te klikken. Dan krijg je namelijk een menuutje te zien.
Reservekopie afwachten, als die klaar is op herstel klikken |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik ga aan de slag.
|
|
|||
|
|||
Re:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mooi dat alles goed ging
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt niet na installeren iOS5 | clairecynthia | iPhone algemeen | 6 | 04-01-12 00:57 |
Probleem bij update ios5.0 : 3173 | Stijnsandt | iPhone algemeen | 9 | 14-10-11 00:15 |
Foutmelding bij installeren IOS5. | ChantallicA | iPhone algemeen | 1 | 12-10-11 23:02 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
|
|