Iphone stoort 's nachts op audio docking station discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb sinds augustus 2011 een iphone 4 met een audio docking station. (xtrememac). Elke nacht laad ik hem via dat dock op, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone stoort 's nachts op audio docking station
Hallo allemaal
Ik heb sinds augustus 2011 een iphone 4 met een audio docking station. (xtrememac). Elke nacht laad ik hem via dat dock op, en in het begin ging dat prima. Sinds een paar weken stoort mijn telefoon 's nachts op de speaker, net of er iemand " gaat" bellen, maar niemand die belt. Erg vervelend als dit meerdere keren per nacht gebeurt. In de situatie zelf is niets veranderd, zelfde slaapkamer, zelfde plek etc etc Wie kan mij helpen bij dit probleem? Ik zou het nogal zonde vinden als ik het docking station aan de kant moet gaan leggen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De ontvangst veldsterkte van het 3G signaal is te zwak geworden, de iPhone schakelt om op GPRS(=GSM). Om de zoveel tijd gaat de iPhone tegen het GSM Base Station vertellen dat hij nog leeft. Het audio docking station is niet goed afgeschermd en pikt het GSM signaal op.
Koop een beter afgeschermd audo docking station of zet de iPhone 's nachts in vliegtuigmodus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting | Smeikkie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-12-10 18:30 |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
|
|