Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion Howto: iPhone 4S: Battery Life Issue RESOLVED! 2012 - YouTube Bekijk ook dit even, mensen. Heb zelf nog geen iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je 1e bericht?, welkom op t forum, |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik draai momenteel iOS 5.1 beta 3. Sinds ik die firmware heb geïnstalleerd is de accuduur van mijn iPhone dratisch verbeterd met de voor mij normale zaken geactiveerd (o.a. 3G, nodige apps in berichtencentrum, mail). Er is dus nog/weer hoop!
Overigens verbeterde voordien de tijd al iets door de volgende truc: laad de iPhone volledig op. Zet de iPhone uit via de slider en daarna weer aan terwijl de iPhone nog aan de lader hangt. Laat de iPhone daarna nog een tijd aan de lading. De telefoon krijgt dan alle kans om de Spotlight indexering met voldoende 'stroom' te voltooien.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Omdat ik 5.0.1 draaide kon ik alleen updaten via iTunes. Had ik de eerdere beta geïnstalleerd gehad, dan had ik OTA kunnen updaten.
Voordat daar vragen over komen: iOS beta's kun je alleen installeren op een daartoe via een developersaccount bij Apple geregistreerde iPhone (of iPad). |
|
|||
|
|||
Ik draai ook al een tijd de Beta van 5.1 ik had eerst de IOS 5.1 beta 2 en heb OTA geupdate naar Beta 3 en ik heb nog steeds goeie batterij tijden. Alleen nu met de opkomende Jailbreak voor de 4S wil ik toch weer terug naar 5.0.1. Eigenlijk alleen voor SBSettings, ik mis echt de mogelijkheid om met 1 klik je Wi-Fi of gps aan of uit te kunnen zetten
|
|
||||
|
||||
Ik heb OTA geüpgraded naar 5.1b3. Ik heb eerst getest met dezelfde instellingen, en had met enkele uren internetgebruik van 7.00 tot 23.30 nog ongeveer 20% over. Nu heb ik 3G uitgezet, en heb bijna twee dagen gebruik (nu tweede dag, 43% over...)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
IPHONE 4 Batterij snel leeg (zonder hack) | mikekoning | iPhone algemeen | 2 | 26-02-11 14:10 |
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 15:47 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] | karamanci | Jailbreak | 36 | 18-06-10 00:26 |
|
|