//

Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg

Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion Howto: iPhone 4S: Battery Life Issue RESOLVED! 2012 - YouTube Bekijk ook dit even, mensen. Heb zelf nog geen iPhone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-01-12, 17:03
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyrasibion Bekijk bericht
Howto: iPhone 4S: Battery Life Issue RESOLVED! 2012 - YouTube

Bekijk ook dit even, mensen.

Heb zelf nog geen iPhone, maar van plan er binnenkort een aan te schaffen. Hopelijk is dit een goede oplossing voor het batterij probleem dat vele hebben.

Je 1e bericht?, welkom op t forum,
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-01-12, 08:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik draai momenteel iOS 5.1 beta 3. Sinds ik die firmware heb geïnstalleerd is de accuduur van mijn iPhone dratisch verbeterd met de voor mij normale zaken geactiveerd (o.a. 3G, nodige apps in berichtencentrum, mail). Er is dus nog/weer hoop!

Overigens verbeterde voordien de tijd al iets door de volgende truc: laad de iPhone volledig op. Zet de iPhone uit via de slider en daarna weer aan terwijl de iPhone nog aan de lader hangt. Laat de iPhone daarna nog een tijd aan de lading. De telefoon krijgt dan alle kans om de Spotlight indexering met voldoende 'stroom' te voltooien.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #63  
Oud 15-01-12, 09:25
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik draai momenteel iOS 5.1 beta 3. Sinds ik die firmware heb geïnstalleerd is de accuduur van mijn iPhone dratisch verbeterd met de voor mij normale zaken geactiveerd (o.a. 3G, nodige apps in berichtencentrum, mail). Er is dus nog/weer hoop!

Overigens verbeterde voordien de tijd al iets door de volgende truc: laad de iPhone volledig op. Zet de iPhone uit via de slider en daarna weer aan terwijl de iPhone nog aan de lader hangt. Laat de iPhone daarna nog een tijd aan de lading. De telefoon krijgt dan alle kans om de Spotlight indexering met voldoende 'stroom' te voltooien.
Dan mijn vraag aan jou... Hoe heb je de update geinstaleerd? Via de itunes of ota?,
  #64  
Oud 16-01-12, 08:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Omdat ik 5.0.1 draaide kon ik alleen updaten via iTunes. Had ik de eerdere beta geïnstalleerd gehad, dan had ik OTA kunnen updaten.

Voordat daar vragen over komen: iOS beta's kun je alleen installeren op een daartoe via een developersaccount bij Apple geregistreerde iPhone (of iPad).
  #65  
Oud 16-01-12, 09:24
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik draai ook al een tijd de Beta van 5.1 ik had eerst de IOS 5.1 beta 2 en heb OTA geupdate naar Beta 3 en ik heb nog steeds goeie batterij tijden. Alleen nu met de opkomende Jailbreak voor de 4S wil ik toch weer terug naar 5.0.1. Eigenlijk alleen voor SBSettings, ik mis echt de mogelijkheid om met 1 klik je Wi-Fi of gps aan of uit te kunnen zetten
  #66  
Oud 16-01-12, 15:10
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Ik heb OTA geüpgraded naar 5.1b3. Ik heb eerst getest met dezelfde instellingen, en had met enkele uren internetgebruik van 7.00 tot 23.30 nog ongeveer 20% over. Nu heb ik 3G uitgezet, en heb bijna twee dagen gebruik (nu tweede dag, 43% over...)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 11:29
IPHONE 4 Batterij snel leeg (zonder hack) mikekoning iPhone algemeen 2 26-02-11 13:10
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg romer70 iPhone algemeen 6 08-02-11 14:47
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 07:44
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] karamanci Jailbreak 36 17-06-10 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.