krijg mijn i phone 4 niet geďstalleerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Dank dat ik mijn vraag hier mag stellen.... hopelijk kunnen jullie mij helpen! Het volgende: -heb vandaag een nieuwe i phone 4 gekocht. (KPN ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg mijn i phone 4 niet geďstalleerd
Hoi,
Dank dat ik mijn vraag hier mag stellen.... hopelijk kunnen jullie mij helpen! Het volgende: -heb vandaag een nieuwe i phone 4 gekocht. (KPN winkel) -met abonnement (ééntje van 350 min.) van KPN (bij KPN winkel) - ik heb even firmware 1.0 ingevuld op dit forum, maar dit zal waarschijnlijk hoger zijn, maar dit kan ik niet zien... - vanmiddag mailtje gehad van KPN met contract (die ik moet openen met een pincode! (weet iemand welke pincode?...dan wel , waar vind ik deze?) nu uitgepakt en proberen aan te sluiten: - sim kaart (KPN) erin gedaan 9aan de zijkant - De i-phone zegt dat hij de Simlock actief is... en dat ik een geldige simkaart moet plaatsen zonder pincode! ... verder kom ik dus niet! - Bij de KPN winkel hebben ze wel een Pincode ingesteld... maar ik kan helemaal geen pincode intippen... hij wil immers alleen een geldige simkaart zonder pincode... - even i-tunes gedownload en ook een update gedownload... - no way: het programma vertelt mij dat de sim met een pincode is gelocked (wat nl. klopt... mijn KPN simkaart) en i tunes wilt dat ik een nieuwe versie van i-tunes moet gaan downloaden!!! - ik zit dus vast! - iemand een idee? Thanx, Dennis (i phone rookie!) Laatst gewijzigd door Denniz73; 11-12-11 om 00:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
itunes downloaden
en om het simpel te maken even een pinllock vrije kaart gebruiken van een maatje van je . lukt dit niet dan even je sim in een andere telefoon stoppen en zo de pincode verwijderen daarna weer in je iphone stoppen . |
|
|||
|
|||
Hoi Jan,
Bedankt voor je antwoord! Ik ga het even proberen, zal kijken of een maat wakker is ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
Krijg mijn smsn niet | pjc91 | iPhone algemeen | 6 | 17-06-10 18:24 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|