//

Mogelijke model code verandering?

Mogelijke model code verandering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje met mijn recent gekochte iPhone 4 16GB met fw 5.0.1 die momenteel locked is. Op de doos die bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-11, 00:08
Crimson93 Crimson93 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Mogelijke model code verandering?

Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn recent gekochte iPhone 4 16GB met fw 5.0.1 die momenteel locked is.

Op de doos die bij de 2ehands iPhone kwam staat een andere IMEI code als het toestel zelf zegt, nl. de model code en het serienummer zijn ook niet hetzelfde.

De model code van het toestel is van Amerika(LL), en die op de doos is van Nederland(DN). Dus m.a.w. moet ik weten of het een nederlandse is of niet aangezien als het een nederlandse is, ik via T-Mobile het toestel zonder enkel probleem kan laten factory unlocken en als het een amerikaanse is, ik moet wachten op Ultrasn0w 1.3.

De reden dat ik dit niet gewoon test is de simpele reden dat ik in België woon en vrij tot zeer weinig tijd heb om naar Nederland te rijden om daar een simkaart van KPN, Vodafone of Telfort te halen (dit is nodig voor de unlock).

Ik ben ook naar de S&S winkel in Hasselt geweest waar ze het toestel vastnamen en zeiden dat het een nederlands toestel was.

Dus, is het mogelijk dat de escapades van de vorige eigenaar de IMEI, model code en het serienummer hebben doen veranderen, of kan dit niet in de praktijk en is het dus onherroepelijk een amerikaanse iPhone?

Dank bij voorbaat,

Crimson
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 10:50
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Het kan een gerepareerde toestel zijn.vandaar andere imei nummer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
themes: geen verandering na respring uyt95 Jailbreak apps en thema's 2 08-10-11 20:33
Rare (Naams)verandering App! herk0039 iPhone Apps 2 10-06-11 02:00
iPhone: Verandering pc memphis Jailbreak 0 05-02-11 16:24
na synchroniseren geen verandering adresgevens ihansje iTunes 0 23-12-10 18:44
Kleine verandering in 3.1? JohnnyGui iPhone algemeen 16 17-09-09 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.