//

Geluid doet het niet meer!!!!

Geluid doet het niet meer!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) herstellen via itunes misschien?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-08-10, 19:55
viper112 viper112 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

herstellen via itunes misschien?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-08-10, 20:24
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Nee, laat maar het is al gelukt weet niet wat ik heb gedaan. Deed gewoon mijn beltoon veranderen en daar kwam ineens geluid vandaan en legde mijn iphone weer neer. Uur later pak ik hem weer en hij deed het:S Heeft het misschien te maken met mijn ipod> oordopjes. Heb is keer muziek geluisterd op me iphone en deed mijn oordopjes gelijk uit zonder muziek stop te zetten.
  #23  
Oud 01-10-10, 18:32
paultjebolks paultjebolks is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Standaard

Hier doet de helft van het geluid het:
- Als ik gebeld word hoor ik gewoon mijn beltoon. Ook wanneer ik naar geluiden ga kan ik al mijn beltonen afluisteren.
- Als ik een sms krijg hoor ik niks. Ook wanneer ik naar geluiden ga, en dan berichttonen, hoor ik niks.

Hetzelfde geldt voor het spelen van spelletjes of iets afspelen in Youtube, ook dan hoor ik niks!

Zo eens het wattenstaafje proberen...verder namelijk toch al wel van alles geprobeerd om schoon te maken!
  #24  
Oud 05-04-11, 19:13
GewoonIphone GewoonIphone is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paultjebolks Bekijk bericht
Hier doet de helft van het geluid het:
- Als ik gebeld word hoor ik gewoon mijn beltoon. Ook wanneer ik naar geluiden ga kan ik al mijn beltonen afluisteren.
- Als ik een sms krijg hoor ik niks. Ook wanneer ik naar geluiden ga, en dan berichttonen, hoor ik niks.

Hetzelfde geldt voor het spelen van spelletjes of iets afspelen in Youtube, ook dan hoor ik niks!

Zo eens het wattenstaafje proberen...verder namelijk toch al wel van alles geprobeerd om schoon te maken!

En als je muziek wilt afspelen op de speaker (dus zonder oordopjes die doet het wel bij mij) lukt het ook niet?

Zo ja hebben we precies hetzelfde probleem....?
  #25  
Oud 26-08-11, 13:16
romeeleemhuis romeeleemhuis is offline
• iOS 4.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

komt het misschien omdat je hem in de regen hebt gehouden? dat heb ik namelijk wel gehad, net 30 minuten geleden leg hem dan even in een handdoek op de verwarming geen fohn!!!!!! ohja en zet je iphone uit! Heel belangrijk!!!
  #26  
Oud 26-08-11, 14:48
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GewoonIphone Bekijk bericht
En als je muziek wilt afspelen op de speaker (dus zonder oordopjes die doet het wel bij mij) lukt het ook niet?

Zo ja hebben we precies hetzelfde probleem....?
Mute switch uitzetten !
  #27  
Oud 27-08-11, 02:01
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

Staat de tril stand uit ? Haha
Is eerlijk gezecht ook een keer bijmij gebeurd
  #28  
Oud 11-04-12, 21:11
Yassinb Yassinb is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bilende Bekijk bericht
Hoi jongens,

Ik had even een vraagje die ik tevens op andere fora ben tegen gekomen, maar waar ik het antwoord nog niet op heb gevonden. Als ik bel met mijn iPhone dan hoor ik niks en diegene met wie ik aan de lijn ben hoort niks. Terwijl als ik mijn oordopjes in doe, dan kan ik wel gewoon dingen beluisteren en telefoneren. Daarnaast deed ie het gister toevallig weer wel en kon ik wel gewoon bellen, alleen is ie vandaag weer raar gaan doen en hoor ik dus niet wanneer ik bel. Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Vriendelijk bedankt alvast voor de moeite!!!
Ik luister heel veel muziek dus dat is ****t up want dat gebeurt ook steeds met mn iPad steeds weer oortjes in en uit halen dat doet ie (een tijdje ) normaal ook de gewoone boksen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid doet het niet meer! EdoubleDee iPhone algemeen 23 03-07-13 18:23
Geluid doet het niet meer uit de boxen joerieve iPhone algemeen 2 16-07-10 07:39
Speaker geluid doet het niet meer boboi iPhone algemeen 8 27-11-08 23:36
Geluid doet het niet meer uit microfoon jorishetbengeltje iPhone algemeen 3 03-04-08 08:59
help! Me geluid doet het niet meer Niekie iPhone algemeen 17 26-01-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.