Geluid doet het niet meer!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) herstellen via itunes misschien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen via itunes misschien?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, laat maar het is al gelukt weet niet wat ik heb gedaan. Deed gewoon mijn beltoon veranderen en daar kwam ineens geluid vandaan en legde mijn iphone weer neer. Uur later pak ik hem weer en hij deed het:S Heeft het misschien te maken met mijn ipod> oordopjes. Heb is keer muziek geluisterd op me iphone en deed mijn oordopjes gelijk uit zonder muziek stop te zetten.
|
|
|||
|
|||
Hier doet de helft van het geluid het:
- Als ik gebeld word hoor ik gewoon mijn beltoon. Ook wanneer ik naar geluiden ga kan ik al mijn beltonen afluisteren. - Als ik een sms krijg hoor ik niks. Ook wanneer ik naar geluiden ga, en dan berichttonen, hoor ik niks. Hetzelfde geldt voor het spelen van spelletjes of iets afspelen in Youtube, ook dan hoor ik niks! Zo eens het wattenstaafje proberen...verder namelijk toch al wel van alles geprobeerd om schoon te maken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je muziek wilt afspelen op de speaker (dus zonder oordopjes die doet het wel bij mij) lukt het ook niet? Zo ja hebben we precies hetzelfde probleem....? |
|
|||
|
|||
komt het misschien omdat je hem in de regen hebt gehouden? dat heb ik namelijk wel gehad, net 30 minuten geleden leg hem dan even in een handdoek op de verwarming geen fohn!!!!!! ohja en zet je iphone uit! Heel belangrijk!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Staat de tril stand uit ? Haha
Is eerlijk gezecht ook een keer bijmij gebeurd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
Geluid doet het niet meer uit microfoon | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 3 | 03-04-08 08:59 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|