//

Iphone 4S, IOS6, Altijd locatiepeiling na ontgrendelen

Iphone 4S, IOS6, Altijd locatiepeiling na ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Het valt mij op dat ondanks dat alle Apps gesloten zijn, elke keer als de iPhone met IOS6 ontgrendeld wordt er een locatiepeiling van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 14:20
jwtd jwtd is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard Iphone 4S, IOS6, Altijd locatiepeiling na ontgrendelen

Hi,

Het valt mij op dat ondanks dat alle Apps gesloten zijn, elke keer als de iPhone met IOS6 ontgrendeld wordt er een locatiepeiling van ongeveer 4 seconden plaatsvindt.

Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik ben wel benieuwd welke App, of toch gewoon IOS6, op de hoogte wil zijn van de locatie waar je je iphone ontgrendeld.

Groeten,

Jan Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 14:51
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Je moet gewoon even in je instellingen van je Locatievoorziening kruipen. Helemaal onderaan kun je in de geavanceerde instellingen. Hier geef je aan dat hij alleen maar het pijltje laat zien als hij daadwerkelijk ergens gebruik van maakt.
  #3  
Oud 20-09-12, 15:43
jwtd jwtd is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard

Thx voor de tip. Ik ben er ook achter wat het veroorzaakt. Ik heb de locatietoegang voor alle Apps uitgezet en toen vond de locatiebepaling na het ontgrendelen ook niet plaats. Daarna heb ik de Apps een voor een weer toegang gegeven en bij Passbook kwam het fenomeen terug. Daarna alle andere Apps weer uitgezet en alleen Passbook aan/uit.

Passbook peilt dus blijkbaar bij elke ontgrendeling de locatie, op dit moment heb ik alleen de kortingscoupon van Kaldi er in zitten om te testen. Misschien heeft het daar iets mee te maken?

Als ik naar de achterkant van de coupon kijk in passbook staat daar idd 'aan' dat de coupon zichtbaar wordt op basis van tijd en/of locatie op het toegangsscherm. Ik vermoed dat de Kaldi coupon in beeld springt op het moment dat ik in de buurt van een Kaldi winkel ben.

Ik ben wel benieuwd of dit invloed heeft op de performance van de batterij als je van die locatiepeilende coupons in je Passbook hebt zitten.

Groeten,

Jan Willem
  #4  
Oud 20-09-12, 15:48
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Ik gebruik passbook zelf niet, maar zal het eens bekijken. Ik hoor van meerdere mensen dat er nog een probleempje in Passbook zit. Iets met een witscherm ofzo. Ik kan je denk ik ook aanraden om dit nog niet te gebruiken.

P.S. Bij mij staat locatievoorziening aan, maar het icoontje wordt bij ongrendelen niet getoond.
  #5  
Oud 20-09-12, 17:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ja, Passbook toont kaarten als je in de buurt van de door de leverancier voorgedefinieerde locatie(s) komt.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
gps, iphone 4s, locatie, peiling



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 na update iOS6 opgestart en in recovery mode! Help?? kvoigt iPhone algemeen 0 20-09-12 10:49
Windows: iPhone 4S start niet meer na update iOS6 jwkempeneers iTunes 1 20-09-12 10:08
iPhone 4S // iOS6 JackingNL iPhone algemeen 15 17-09-12 13:43
Iphone 4: Hoe uitzetten ontgrendelen? babybox iPhone algemeen 16 16-02-12 22:13
wachtwoord ontgrendelen reservekopiebestand Iphone 3 Renee Rosenboom iPhone algemeen 2 05-09-11 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.