//

iPhone 4 hoe instellen?

iPhone 4 hoe instellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid pff balen, heb het toestel gisteren gewoon nieuw gekregen van Mediamarkt en mijn garantie is al verlopen. Nieuw toestel maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-09-12, 22:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht

pff balen, heb het toestel gisteren gewoon nieuw gekregen van Mediamarkt en mijn garantie is al verlopen.
Nieuw toestel maar geen garantie? Hoe kan dat?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-09-12, 22:26
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik woon in de buurt van breda... is dus 1,5 uur reize denk ik?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 22:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Nieuw toestel maar geen garantie? Hoe kan dat?
Lang verhaal, maar had mijn Iphone 4, 2 jaar geleden gekocht. De laatste paar maanden deed mijn telefoon raar tijdens het bellen, dus had ik het terug gestuurd naar Mediamarkt. Dus gaven ze me een nieuwe Iphone 4 maarja had garantie tot 12 augustus 2012 ofzo? En gekocht op 2010 12 augustus ofz.
  #43  
Oud 29-09-12, 22:34
dhrlok dhrlok is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 46
Standaard

garantie zuigt zowiezo, ik betaal liever dan dat ik men toestel 3/4 weken kwijt ben

leg het scherm zo dat het de onderkant is,
verwijder de twee schroeven,
nu zie je rechtsbovenin een schroefje zitten, verwijder deze,
net iets links naast die schroef zit een stekker, verwijder deze met het liefst iets plastics of met je nagel.
nu kan je hem eruit halen, voorzichtig naar boven en beneden bewegen, en je tilt hem er zo uit.
nieuwe erin, stekkertje erop, erin laten zakken, schroefje erop klaar



*owja verwijder eerst de batterij, er zit een metalen plaatje aan het midden links, twee schroefjes, losmaken,
dan zit er onder een schroefje een lipje, raak deze niet kwijt, en til de stekker eraf..
  #44  
Oud 29-09-12, 22:36
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja zeker, ben hem liever ook niet 3/4 weken kwijt. Maar ben niet zo technisch denk ik
  #45  
Oud 29-09-12, 22:37
dhrlok dhrlok is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 46
Standaard

zoals ik al zei, videochat met me, en het lukt je best.. ik bied dit gratis aan
  #46  
Oud 30-09-12, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ja zeker, ben hem liever ook niet 3/4 weken kwijt. Maar ben niet zo technisch denk ik
Laat je nu niet verleiden om die nieuwe iPhone 4 te slopen of te laten slopen

Ik volg deze draad nu al een tijdje en ik moet zeggen ik heb echt genoten van die Science Fiction verhalen over "slagroomklopperversterkers", "stralende internetkabels", "Goegel Domain Name Servers", enz...

Een antenne is een passief element. Een antenne zendt het elektromagnetisch vermogen uit van een radiozender, in het geval van de iPhone is dat een radiochip. Als de antenne in resonantie is met het elektromagnetisch signaal en goed aangesloten is aan de connector van de radio(chip) dan werkt deze. De antennes in een iPhone zijn in resonantie met de aangeboden elektromagnetische signalen van de verschillende radiochips.

Een antenne werkt of werkt niet. Een antenne die soms werkt en soms niet werkt bestaat niet.

Een radiochip is een analoog element (ook als het digitale signalen uitstuurt). Het is dus wel mogelijk dat een radiochip en/of eindversterker af en toe kuren heeft. Indien dat zo is dan is het probleem vrij eenvoudig te isoleren.

Wi-Fi en Bluetooth gebruiken dezelfde frequenties op de 2.4 GHz ISM band. Om die reden gebruiken beiden ook dezelfde antenne en dezelfde radiochip (maar een andere codering/modulatie, DSSS vs. FHSS).

Als er een probleem is met de radiochip en/of de aansluiting van de antenne aan de radiochip dan zijn er ook problemen met Bluetooth. Kijk dus na of Bluetooth nog stabiel werkt. Dat kan je doen door een ondersteund Bluetooth apparaat te koppelen met de iPhone 4 en na te gaan of de BT-verbinding nog stabiel is over een afstand van > 10 meter.

Is Bluetooth ook instabiel dan is er een hardwareprobleem. Is Bluetooth wel stabiel dan is er een software en/of draadloos netwerkprobleem.
  #47  
Oud 30-09-12, 22:08
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja daarom dat dacht ik dus ook, want je mijn Wi-Fi doet het gewoon af en toe. Soms valt die weg maar komt die na minuutje ofzo weer terug.

Met bluetooth moet ik nog gaan testen, heb nooit bluetooth gebruikt dus zou niet weten hoe
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe moet ik WIKANGO instellen Cayenneke iPhone Apps 12 29-04-13 09:36
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet markyvonne iPhone algemeen 2 09-01-11 15:48
Hoe 802.1x WEP OBA instellen? iKremers Wi-Fi 1 05-08-09 15:31
Hoe instellen achtergrond Haagze sf2 Ringtones en Wallpapers 5 26-05-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.