Iphone alleen optie 3 dagen mail via Exchange werkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn werkmail kan ik met Microsoft Exchange synchroniseren met mijn iPhone 5. Sinds een paar dagen lukt dat alleen met de " 3 dagen optie" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone alleen optie 3 dagen mail via Exchange werkend
Mijn werkmail kan ik met Microsoft Exchange synchroniseren met mijn iPhone 5. Sinds een paar dagen lukt dat alleen met de " 3 dagen optie" en niet met de anderen (1 week, 2 weken, 1 maand, geen limiet). Ik krijg dan de foutmelding "kan server niet vinden". Zet ik de optie weer op 3 dagen berichten dan gaat alles weer goed. Heb al account verwijderd, koude start van de iPhone gedaan maar helpt ook niet. Wie weet raad hiermee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch eens navragen op het werk of men niet iets heeft ingesteld. Zou me niets verbazen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes | muffin82 | iTunes | 2 | 08-04-12 22:36 |
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! | bram-stokman | iTunes | 3 | 29-10-11 18:17 |
Exchange mail sinds gister niet werkend | deuxani | iPhone algemeen | 1 | 06-08-10 15:17 |
iPhone: Wil alleen van iphone de ipod werkend krijgen | gogo49 | Jailbreak | 23 | 22-06-10 20:54 |
Exchange koppeling dmv 'user certificate', hoe werkend te krijgen? | frenkb | iTunes | 2 | 23-12-08 11:02 |
|
|