Backboard crashlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was gewoon aan het browsen toen het scherm donker werd. ( niet zwart) Het duurde ff en toen kwam ik op het lock screen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backboard crashlist
Ik was gewoon aan het browsen toen het scherm donker werd. ( niet zwart)
Het duurde ff en toen kwam ik op het lock screen. Bij diagnostics staat er nu een backboard crashlist. Wat kan dit zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik backboard google, dan vind ik alleen maar dingen over de achtergrond of over jailbreak.
Maar op deze iPhone heeft nooit een jailbreak gestaan?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar veel kan ik er niet mee. Maar wel dat ik het grondig beu ben dat zo'n dingen nog steeds gebeuren op een iPhone die ik pas vanaf de 1ste februari terug heb... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee ff serieus, dit blijft gewoon gebeuren om de zoveel tijd en in de winkel kennen ze enkel het woord 'herstel'. Dus dit gaat nooit opgelost geraken? Want 9 van de 10, als ik weer een herstel doe, dan ben ik hem weer minstens 3 weken kwijt. Het feit is dat ik ten einde raad ben. |
|
|||
|
|||
Dat probleem met jouw iPhone 4S is nu al maanden aan de gang. Het is heel jammer dat je geen Mac hebt want dan worden al die crash reports met een iTunes sync in de OS X Console gezet en dan is het makkelijk om te analyseren wat er werkelijk aan de hand is. Maar je hebt dus geen Mac.
Je zou kunnen jailbreaken en dan alleen maar iFile kopen en installeren. Dan kan je tenminste zien wat er allemaal zo op dat ding staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat is blijkbaar dus ook niet de oplossing. Jammer dat er geen Apple Store in België is. Anders kon ik daar terecht (denk ik) |
|
|||
|
|||
Ik ben er bijna zeker van dat in die winkels niemand weet wat de OS X Console is en al helemaal niet hoe je een crash report moet lezen.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zouden ze me in de Apple Store in Amsterdam kunnen/ willen verder helpen? Al is het wel een serieuze trip om daar te raken. |
|
|||
|
|||
Kan je ergens opzoeken of je een refurbished toestel hebt gekregen? En hoe?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klantenservice: Serienummers |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand wat itactics is? Dat staat nu ook tussen de crashlists.
|
|
|||
|
|||
Wordt gebruikt in oa. Dreamboard, maar dat kan niet want jij hebt nooit een jailbreak gebruikt. In sommige spelletjes wordt dat ook gebruikt. Om vals te spellen past men dan itactics.plist aan (maar heb je dan ook weer een jailbreak voor nodig).
|
|
|||
|
|||
Bij mijn weten is er maar 1 spelletje gecrashed een tijdje terug.
En dat was Hero Academy. En ik blijf er idd bij dat in nooit een jailbreak heb gehad. Maar ja. Zolang men iPhone het blijft doen, maak ik me er niet meer druk in. Bedankt voor de info in ieder geval Timosha. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik normaliter geen spelletjes op mijn iPhones dus heb ik er eentje geinstalleerd op mijn knoei-iPhone 4S. Een spelletje dat nogal veel doet in 3D. En inderdaad, er wordt een Backboard Daemon (backboardd) opgestart. Een iets nauwkeuriger onderzoek weest uit dat backboardd iets te maken heeft met OpenGL shades enz... Dus backboardd wordt niet alleen gebruikt met een jailbreak. Die daemon werkt direct met de GPU. Misschien dat jouw probleem daar iets mee te maken heeft. Mij excuses voor mijn eerder foutief bericht |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wat is de GPU? |
|
|||
|
|||
Citaat:
S5L8940 - The iPhone Wiki |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backboard OS7 theme | Vano | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 09:15 |
|
|