Backboard crashlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ik maak mij wel druk als mijn roeptoeterij niet blijkt te kloppen GPU = Graphical Processing Unit. S5L8940 - The ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want als het probleem dan echt bij de GPU ligt, gaat dit niet opgelost kunnen worden met een herstel. Ik weet niet of ik ze hiervan kan overtuigen in de winkel... Wat kan ik het beste doen? Of kan ik zo wel verder men iPhone blijven gebruiken? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil wel eens een paar uurtjes spenderen aan de analyse van dit onverklaarbaar probleem. EDIT: Kijk eens in onderstaande link hoe je crash reports op een Windows PC kan benaderen: http://osxdaily.com/2012/08/07/get-c...m-iphone-ipad/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal er morgen eens naar kijken. Voorlopig is alleen het backboardd crash report voldoende. Als ik meer informatie nodig heb vraag ik het wel |
|
|||
|
|||
Ok het is verstuurd. Maar je moet je zondag daar niet aan spenderen hoor.
|
|
|||
|
|||
Aangekomen Dat ziet er op het eerste zicht niet goed uit. QuartzCore Framework en een FrameBuffer crashen. Dat kan een slecht geprogrammeerde app zijn maar ook een hardware probleem. Morgen meer.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-02-13 om 14:20. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is de reden van de backboardd crash:
Citaat:
In Thread 10 is echter geen app te vinden, trouwens in het hele crash report niet. In Thread 10 crasht het QuartzCore Framework en IOMobileFramebuffer. Dat betekent dat alle systeem processen crashen die te maken hebben met image processing en video image manipulation. Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat een appje dit kan veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En plotseling liep hij even vast. En toen viel het beeld even weg en kwam het lockscreen tevoorschijn. Daarna werkte hij wel terug normaal, maar stond er wel de backboard crashlist bij diagnose. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, als dat mijn iPhone was zou ik naar de winkel stappen met de crash reports, zeker als er ook nog Kernel Panics aanwezig zijn, en om tekst en uitleg vragen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de winkel waar ik hem gekocht heb is 'maar' een premium reseller. En ik heb daar altijd de indruk gehad dat zij maar de basis kennen. Want zij sturen hun probleemgevallen door naar de hersteldienst van Mobistar... Maar ik wil dat natuurlijk wel proberen. |
|
|||
|
|||
Die moet je kunnen open met Notepad (of hoe dat ook in het Nederlands heet). Dus, rechtsklikken, "Open with" kiezen en dan Notepad selecteren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even voor de goede orde. Ik heb nog niet kunnen proberen om de crashlists te openen met notepad omwille van een overlijden in de familie.
Zodra ik meer tijd zal ik een poging doen en dan zal ik hier updaten. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het backboard crashbestand heb ik kunnen openen en zal dit afdrukken zodra ik eens naar de winkel kan gaan.
Maar is er nog iets dat ik kan/moet vermelden in de winkel? Want ik vermoed dat ze van toeten nog blazen gaan weten. (zoals ik hierboven al vermelde) |
|
|||
|
|||
Als er Kernel Panic (panic.plist) crash reports aanwezig zijn dan print die ook maar uit en neem die mee.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb alle crash reports eens bekeken, maar ik kon geen panic.plist vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backboard OS7 theme | Vano | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 09:15 |
|
|