Backboard crashlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Refurbished iPhone 4s in the pocket! Hopelijk maakt dit nu voor altijd een eind aan de problemen. Bedankt Timosha voor de hulp en uitleg....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished iPhone 4s in the pocket!
Hopelijk maakt dit nu voor altijd een eind aan de problemen. Bedankt Timosha voor de hulp en uitleg. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet bij je telecomprovider langsgaan, die beweren dan iets willekeurigs wat ze ooit gehoord hebben en niet kunnen verifiëren |
|
|||
|
|||
Citaat:
En bij de winkel waar ik dus men men defecte iPhone steeds naar toe ga (ging) hebben ze die zelfs niet in voorraad en weten ze niet wanneer ze die gaan krijgen. :s |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het eens bekijken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het ontbreekt me gewoon aan motivatie om met het kabeltje naar M-Easy of Easy-M te stappen, aangezien ze die toch niet in voorraad hebben en het dan misschien weer een heel gedoe wordt. Ik zit nu met een ander probleem zoals je al gezien hebt in mijn ander topic. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal hen wel is een mailtje sturen om te informeren of het mogelijk is om het kabeltje om te ruilen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mag het kabeltje binnen brengen. Zij gaan dit dan opsturen naar het servicecenter. Daar zal bekeken worden of het onder de garantie valt. Zal dus maar weer eens langs gaan. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backboard OS7 theme | Vano | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 09:15 |
|
|