//

Backboard crashlist

Backboard crashlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Refurbished iPhone 4s in the pocket! Hopelijk maakt dit nu voor altijd een eind aan de problemen. Bedankt Timosha voor de hulp en uitleg....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-04-13, 16:49
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Refurbished iPhone 4s in the pocket!

Hopelijk maakt dit nu voor altijd een eind aan de problemen.

Bedankt Timosha voor de hulp en uitleg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-04-13, 16:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Bedankt Timosha voor de hulp en uitleg.
Zonder dank en heel graag gedaan De crash reports wezen duidelijk op een hardware probleem. De verkoper/provider daar van te overtuigen was blijkbaar niet zo evident

Succes verder
  #63  
Oud 12-04-13, 21:38
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Echt? Daar heb ik nog nooit iets van gehoord of gelezen.
F bij de Apple Store, iCentre, enz. langs als je nog binnen dat jaar zit. Alle accessoires hebben 12 maanden Apple-garantie

Niet bij je telecomprovider langsgaan, die beweren dan iets willekeurigs wat ze ooit gehoord hebben en niet kunnen verifiëren
  #64  
Oud 13-04-13, 01:04
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
F bij de Apple Store, iCentre, enz. langs als je nog binnen dat jaar zit. Alle accessoires hebben 12 maanden Apple-garantie

Niet bij je telecomprovider langsgaan, die beweren dan iets willekeurigs wat ze ooit gehoord hebben en niet kunnen verifiëren
De dichtstbijzijnde Apple store os in Amsterdam...

En bij de winkel waar ik dus men men defecte iPhone steeds naar toe ga (ging) hebben ze die zelfs niet in voorraad en weten ze niet wanneer ze die gaan krijgen. :s
  #65  
Oud 13-04-13, 01:13
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dan zul je een andere APR moeten opzoeken.

Apple - Verkoopinformatie - Apple Premium Resellers
  #66  
Oud 13-04-13, 13:11
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Dan zul je een andere APR moeten opzoeken.

Apple - Verkoopinformatie - Apple Premium Resellers
Bedankt voor de info Bubbly.

Ik zal het eens bekijken.
  #67  
Oud 13-04-13, 13:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ik zal het eens bekijken.
Is er bij jou in de buurt geen M-Easy (Maes) in de buurt? Die zijn over het algemeen heel coulant (als oudste Apple Premium Reseller van België)
  #68  
Oud 13-04-13, 13:39
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Is er bij jou in de buurt geen M-Easy (Maes) in de buurt? Die zijn over het algemeen heel coulant (als oudste Apple Premium Reseller van België)
Haha, dat is net de winkel waar ik al de hele tijd naartoe ga.
  #69  
Oud 13-04-13, 14:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Haha, dat is net de winkel waar ik al de hele tijd naartoe ga.
Als je problemen hebt met M-Easy dan laat het mij maar weten. Ik ken de eigenaresse, A. Maes en haar ouders, al jaren persoonlijk
  #70  
Oud 13-04-13, 14:15
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je problemen hebt met M-Easy dan laat het mij maar weten. Ik ken de eigenaresse, A. Maes en haar ouders, al jaren persoonlijk
Ja, je weet toch hoelang het geduurd heeft voor het probleem met men iPhone opgelost is geraakt.

Maar het ontbreekt me gewoon aan motivatie om met het kabeltje naar M-Easy of Easy-M te stappen, aangezien ze die toch niet in voorraad hebben en het dan misschien weer een heel gedoe wordt.

Ik zit nu met een ander probleem zoals je al gezien hebt in mijn ander topic.
  #71  
Oud 14-04-13, 15:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ja, je weet toch hoelang het geduurd heeft voor het probleem met men iPhone opgelost is geraakt.

Maar het ontbreekt me gewoon aan motivatie om met het kabeltje naar M-Easy of Easy-M te stappen, aangezien ze die toch niet in voorraad hebben en het dan misschien weer een heel gedoe wordt.

Ik zit nu met een ander probleem zoals je al gezien hebt in mijn ander topic.
Het probleem met easy-m is dat zij hun leveringen ook voor een deel via Mobistar krijgen en ook dezelfde herstellingsdienst gebruiken. En daarom duurt dat zo lang.

Maar ik zal hen wel is een mailtje sturen om te informeren of het mogelijk is om het kabeltje om te ruilen.
  #72  
Oud 17-04-13, 17:51
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Het probleem met easy-m is dat zij hun leveringen ook voor een deel via Mobistar krijgen en ook dezelfde herstellingsdienst gebruiken. En daarom duurt dat zo lang.

Maar ik zal hen wel is een mailtje sturen om te informeren of het mogelijk is om het kabeltje om te ruilen.
Heb antwoord terug van easy-m.

Ik mag het kabeltje binnen brengen. Zij gaan dit dan opsturen naar het servicecenter. Daar zal bekeken worden of het onder de garantie valt.

Zal dus maar weer eens langs gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backboard OS7 theme Vano Jailbreak apps en thema's 0 14-02-11 09:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.