Backboard crashlist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Ik heb de Springboard en Backboard crashlists naar de winkel doorgemaild en gevraagd om tekst en uitleg. Ik heb alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar gingen ze het bekijken. Maar de persoon die ik gesproken had was er bijna zeker van dat hij weer opgestuurd moest worden. Dus ben hem wss weer 3 weken kwijt. Ik houd je op de hoogte. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook nog dit; de persoon naar wie ik de crashlists had doorgestuurd, zei dat dit niet nodig had geweest aangezien daar toch niet wijs uit geraken... |
|
|||
|
|||
Wat voor een service center is dat Als die al niet wijs worden uit de Diagnostics waar worden ze dan wel wijs uit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik iets hoor laat ik het weten. Ps; in die winkel koop ik geen iPhone meer. |
|
||||
|
||||
Springboard was op iOS 1 - iOS 5 het moederproces in iOS. Vanaf iOS 6 zijn de taken opgesplitst in: Springboard & Backboardd. Springboard beheert nog steeds het thuisscherm en mogelijk nog enkele andere taken. Het achtergrondbeheer en de controle over & toepassing van verscheidene andere processen of instellingen is overgenomen door Backboardd.
Gebruikers en ontwikkelaars ondervinden hieraan geen enkele hinder. Alleen jailbreakers zullen merken dat bv. de helderheid na een respring op het laagste niveau staat. Dit komt omdat alle respring-acties nog steeds Springboard killen in plaats van Backboardd. Beetje achtergrondinformatie |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat zeg ik ook niet. Ik raad het je wel aan
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak heb ik er al genoeg problemen mee. ;-)
Ik ben vandaag trouwens gebeld door de winkel. Morgen ga ik men 4s terug halen. Ben eens benieuwd naar de uitleg. Wss weten ze weer van niks. |
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van de winkel.
Ik heb men 4s meteen terug laten opsturen! Bleek dat ze weer gewoon een software herstel gedaan hadden. Maar aangezien het een hardware probleem is wordt het daarmee niet opgelost. Dus nu heeft de verkoper echt duidelijk het probleem genoteerd. Op hoop van zegen dan maar weer he. :-s |
|
||||
|
||||
Belachelijk, ik zou een klacht indienen :s
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja anders doen ze het een volgende keer weer omdat je het toch wel pikt, misschien hopen ze dat je het opgeeft.
Bij de winkel? Het hoofdkantoor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem ligt maar voor een deel bij de winkel. Zij werken met een servicecentrum samen. En daar hapert het een beetje. Maar een gsm of ander toestel bij deze winkel kopen zou ik iedereen ten zeerste afraden. |
|
|||
|
|||
Timosha, was ik bijna vergeten te zeggen.
Deze keer gingen ze wel de crash logs meesturen... |
|
|||
|
|||
Vandaag kreeg ik telefoon dat men 4s omgeruild is.
Net nu gaat men USB kabeltje stuk. In ieder geval ga ik zaterdag men (wsl gerefurbished) iPhone 4s ophalen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat kabeltje heeft 1 jaar garantie vanaf aankoopdatum iPhone
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backboard OS7 theme | Vano | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 09:15 |
|
|