Wifi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jacques09 Hebben we ook gehad maar de slechte garantie afwikkeling van Onze rijke Apple zei vrolijk geen garantie meer toestel was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan ga je daar toch naartoe? Ik snap het probleem niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jaques09 helemaal mee eens! Ik heb nu precies hetzelfde. Je doet de update van Apple en je betaalt daarvoor dus een nieuw toestel. Ik kreeg bij the geniusbar te horen firmware/ hardwarebug, geen garantie en dus betalen. Schande! Als het nou mijn fout was, bv hard laten vallen of zo. Maar dit! Ik kreeg geen ander toestel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha in mijn geval is het een toestel via de werkgever, dat moet dus eerst even uitgezocht worden. Het is de consumentonvriendelijkheid die me tegenstaat in deze. Het is absoluut niet mijn schuld dat de telefoon het niet doet, dat zou Apple direct moeten rechtzetten naar mijn idee.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple houdt zich helaas strikt aan de regels. Het eerste jaar fabrieksgarantie met omruil van het toestel zonder de minste discussie. Het tweede jaar (of langer) consumentengarantie bij de verkoper. Ik heb ook een probleem gehad met een iPhone 4S tijdens de fabrieksgarantie. Het toestel werd op een maandag afgehaald door UPS. Op woensdag bracht UPS een nieuw toestel. Dus zo klantonvriendelijk is Apple niet. |
|
|||
|
|||
De jongeman bij de geniusbar was zeker niet onvriendelijk, maar mijn probleem is bekend bij Apple en niet mijn schuld. De klant met een kapotte telefoon laten zitten of een vervanging à 200€ aanbieden, is wél klantonvriendelijk.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 21:10 ---------- Ook na de fabriekgarantie, ik ben zuinig op mijn dure telefoon |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb net hetzelfde, had men iPhone binnen gedaan in de winkel omdat hij helemaal niet werkte, ik ga hem gisteren halen en heb een nieuwe gekregen. IPhone komt voor een update vragen en dat doe ik en nadat ik dat heb gedaan is men Wi-Fi balk grijs geworden. Vele mensen zeggen dat ik hem terug moet binnen doen, maar ik heb nu net 3 weken op men iPhone moeten wachten dus ik ga niet nog eens wachten. is er misschien een andere mogelijkheid? kan je een update ongedaan maken??? grtjs Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi grijs en geen service (watershade) | dungeon | Wi-Fi | 8 | 21-03-12 22:42 |
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] | pcsw | Wi-Fi | 52 | 03-03-12 12:05 |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! | Shiney | Wi-Fi | 5 | 16-02-11 12:12 |
iPhone 3G FW 3.0 Nog geen Wi-Fi | Cherrim | Wi-Fi | 4 | 19-06-09 12:20 |
|
|