MB-verbruik bij niet gebruiken iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) naar aanleiding van dit draadje ook maar even nagekeken. En bij mij 's nachts (vaak tussen 0:00 en 0:30 ook dataverbruik terwijl ik in bed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
naar aanleiding van dit draadje ook maar even nagekeken. En bij mij 's nachts (vaak tussen 0:00 en 0:30 ook dataverbruik terwijl ik in bed lig. Gemiddeld tussen de 10 en 20 mb.
Afgelopen nacht eens op Vliegtuigmodus gezet en uiteraard geen verbruik, ook geen piek oid na ik vanmorgen Vliegtuigmodus uit heb gezet. Ik heb vanmorgen SBProfiles geïnstalleerd en ingesteld dat data 's nachts uit staat. Aankomende dagen maar eens kijken hoe het vanaf nu gaat met m'n dataverbruik. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
's Nachts opladen > wi-fi staat altijd aan.
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi ook gewoon snachts uitdoen als je hem niet gebruikt snachts.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle hulp!
Zou iemand me kort kunnen vertellen wat ik het beste kan doen in de volgende drie situaties? - Normaal gebruik met Wi-Fi - Normaal gebruik zonder Wi-Fi - Als ik de iPhone lange tijd niet gebruik of 's nachts |
|
|||
|
|||
1. 3g en mobiele data uitschakelen
2. zie boven + Wi-Fi uit 3. zie 2 |
|
|||
|
|||
Ik snap alleen niet waarom Wi-Fi 's nachts ook uit moet. Dit heeft geen invloed op de databundel toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begrijp twee dingen niet: - Waarom zou je Wi-Fi ooit uitzetten? - Bij 2. zeg je "zie boven". Bedoel je daarme puntje 1? Zo ja, werkt internet nog als 3G en mobiele data uitstaan (zonder Wi-Fi)? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
2. Wi-fi uitzetten. 3. 's Nachts aan de oplader. Lange tijd geen gebruik: 3G uit om batterij te besparen, maar wel bereikbaar te zijn. Citaat:
Citaat:
2. Ja, iSpy doelde op punt 1. En als mobiele data en wi-fi uitstaan, dan heb je geen enkele internetverbinding. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN SMS bij 70% en 100% verbruik? | Anoukh | iPhone Apps | 0 | 21-12-11 13:36 |
Data verbruik bij streamen | Sveneezy | iPhone algemeen | 7 | 06-11-11 15:57 |
Hoeveel mb verbruik je bij websurfen? | Macrogman | iPhone algemeen | 25 | 27-07-11 12:57 |
Verbruik ik bij Wi-Fi ook 3G data? | ClaudiaB | iPhone algemeen | 4 | 05-06-11 00:28 |
|
|