iPhone 4s WiFi greyed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan is er niet sprake van hetzelfde probleem als bij de iPhone 4S..... Die is nl. helemaal stuk, dood, etc. Ligt denk ik aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dan is er niet sprake van hetzelfde probleem als bij de iPhone 4S..... Die is nl. helemaal stuk, dood, etc.
Ligt denk ik aan de instellingen van je iPhone en/of router? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik heb een iPhone 5 en kan sinds 7.04 ook geen verbinding maken met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Ik denk/vermoed dat zij ook een reflow doen.
|
|
|||
|
|||
In de meeste gevallen wordt gereflowed.
In china worden deze ook wel vervangen. Bekende oplossing voor "softwarematig" unlocken waar een andere baseband chip erop gezet wordt met de "juiste" baseband versie. In nederland is er volgens mij niemand die het doet.
|
||||
|
||||
Dat verbaast me wel. Enigszins. Dat reflowen ziet er een beetje... ja... mc-guyver achtig uit, vind ik zelf
|
|
||||
|
||||
Anyway. Vanmiddag bij Apple Store Hirschgebouw geweest. iPhone werd meteen omgeruild (ik zit nog overigens nog in m'n eerste jaar garantie, dus dat helpt ook wel)
Ik kreeg te horen dat de hardware in dit geval, de Wi-Fi chip dan sowieso al slecht is, en dan een klein tikje nodig heeft om definitief de handdoek in de ring te gooien. Zo'n tikje kan een herstel of software update zijn. Nu het nieuwe toestel even een paar keer herstellen om te kijken of die dat goed doorstaan gaat |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier net hetzelfde probleem, volgens mij ook na update ios7.
Wi-Fi is greyed out(kan het wel via snelstartscherm 'aanvinken' maar dan werkt het nog steeds niet. in sommige gevallen kan ik de knop op groen zetten en blijft het toestel zoeken. Na hier van alles gelezen te hebben ook bleutooth aangezet en daar is het net hetzelfde. Maar heb geen idee of er nog garantie op het toestel is, kan ik ergens zien of dit nog het geval is of niet(serie nummer ofzo?) en wat te doen als er geen garantie meer op is? wordt dit dan ook opgehaald of niet? wat zijn de eventuele kosten buiten garantie? weet iemand hier iemand raad mee? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je er geen garantie meer op hebt, raad ik je aan een afspraak te maken bij de Genius bar in de Apple Store in Amsterdam bijvoorbeeld. Als ze hem niet meer kunnen herstellen (wat het geval zal zijn) ruilen ze hem tegen betaling om. (in de meeste gevallen) |
|
||||
|
||||
aan de hand van serienummer dit al terug gevonden.
Production year: 2012 Production week: 11 (March) Dat is dan wsl nog weinig of geen garantie vrees ik... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zou ik je aanraden om via hun te gaan. (provider) |
|
||||
|
||||
gekocht op F-MOBILE.be | DE GOEDKOOPSTE WEBSHOP VAN BELGIË! dus eigenlijk bij geen van beide... (misschien niet men slimste zet ooit) :-s
technische ondersteuning, reparatie en servicedekking zijn beide verlopen... :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke aankoopdatum staat er op je factuur? Laatst gewijzigd door Techfreak; 04-12-13 om 17:19. Reden: Extra vraag |
|
|||
|
|||
OK ik sluit me ook aan bij dit forum. Helaas is mijn toestel uit het 1 e jaar garantie. Nog wel in het jaar van Vodafone. Ik heb hem al 2 x weg laten sturen, 10 werkdagen kwijt, eerste keer Wi-Fi antenne vervangen 2 e keer contacten hersteld. Nu een week gewerkt en weer mis. Ik heb de vorige keer al laten aangeven of de telefoon omgeruild kan worden. Ik zie het nut niet in van nog een keer opsturen of whatever. Echt mega irritant dan. Heb natuurlijk alle varianten van aan en uit zetten al geprobeerd. Ik heb vf kllantenservice gemaild die hebben geen contact opgenomen, in De winkel wijzende naar Apple. Ik heb er allemaal niets aan. Zit mooi met een telefoon waar ik niks aan heb, TomTom staat erop en is voor mij, zeker met de a s winter, erg belangrijk. Erg frustrerend dit.
|
|
||||
|
||||
Shit; heb inmiddels al ge-updatet. Dus ik kan je alleen melden welke er nu op staat, maar daar heb je zeker niet aan?
|
|
|||
|
|||
De modem firmware die er nu opstaat ken ik al van mijn eigen 4S.
|
|
||||
|
||||
OK dat dacht ik al - helaas
Aan de mensen die geen garantie meer hebben; ik zou het gewoon proberen bij de Apple Store, en een afspraak bij de Genius bar maken. Zeg dat het internet stikt van de meldingen van dit probleem. Aan mij is uitgelegd door de genius medewerker dat de hardware van de Wi-Fi chip in dit geval al sowieso niet goed / van inferieure kwaliteit is geweest, en dan het loodje legt bij een iOS update / herstel. Dat klinkt, eh... is in mijn ogen als een productie fout. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
. . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan natuurlijk ook naar de Apple Store gaan, maar dan gaan er kosten aangerekend worden omdat je buiten het eerste jaar garantie zit. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 december 2013 om 09:08 ---------- Citaat:
|
Labels |
apple store, greyed out, iphone 4s, probleem, Wi-Fi |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi greyed out. | ThaGhost | Wi-Fi | 16 | 27-06-15 11:37 |
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? | blond | Wi-Fi | 3 | 21-09-11 07:27 |
Wi-Fi GREYED out (N/A) | vSven | Wi-Fi | 0 | 04-12-10 09:32 |
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) | djoxid | Wi-Fi | 2 | 28-04-09 16:54 |
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? | willydb | Wi-Fi | 20 | 21-09-08 01:36 |
|
|