//

iPhone 4s WiFi greyed out

iPhone 4s WiFi greyed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Valt me idd tegen. Goed dat je dit op het forum hebt gedeeld dan stop ik met mensen aanmoedigen buiten de garantie evengoed met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 25-12-13, 07:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Valt me idd tegen. Goed dat je dit op het forum hebt gedeeld dan stop ik met mensen aanmoedigen buiten de garantie evengoed met de genius bar een afspraak te maken, met hoop op vervanging van het toestel omdat het een bekend probleem is (verborgen gebrek of productiefout)

Misschien kan Tros Radar er een keer aandacht aan besteden voor gedupeerden (tip)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 29-12-13, 15:16
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard

Goeie tip om op TROS te zetten. Als ze zich vervelen en iets nieuws zoeken om in de picture te komen, dan is dit wel een mooi onderwerp Er is al een klein topic geopend, maar wss niet veel reacties..ik zet ieder geval mijn reactie daar ook, wellicht jullie ook??

Maarre, ik heb bij de iRepair van dit forum gekeken, enige wat je kan doen is alles invullen en je toestel opsturen voor reparatie, geen prijzen vermeld en geen overige contactgegevens.

Kennen jullie nog goede en betrouwbare repairshops, die de Wi-Fi-chip kunnen vervangen of eventueel kunnen reflowen? Liefst in de buurt van Utrecht.
Ik weet trouwens niet als reflowen een tijdelijke oplossing is.
  #123  
Oud 31-12-13, 14:17
Loes87 Loes87 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 37
Standaard

Goed ik heb inmiddels na lang ge *@# een iphone 5c gekregen omdat de 4s 16 gb niet meer leverbaar was via vodafone. Een nette oplossing dus uiteindelijk, ik heb er alleen erg lang voor moeten mailen en frustraties hebben en uiten, dus het voelt niet meer echt zo.

Ik kwam er overigens wel achter met google dat in het geval je dit dus binnen je 2 jaar garantie en abonnement hebt, dat je bij gebrek, zoals dit dus, ook je abonnement mag beëindigen / minder betalen; je betaald via je abonnement immers ook voor je telefoon. Ik denk dus ook dat in mijn geval vf gerekend heeft dat ze goedkoper uit waren om mij dan een 5c te geven...en aangezien deze toch slecht verkoopt...Ik moest wel eerst dreigen met advocaat enzo hoor....

Het hele vreemde is, ik heb mijn oude iphone 4s niet hoeven in te leveren...dus als ik deze voor 200 euro kan omruilen bij apple....of wachten op een fix? Zo zonde om een dergelijk toestel werkeloos in de kast te hebben... weet iemand of je bij omruilen voor een nieuw toestel geheel nieuwe garantie krijgt?
  #124  
Oud 31-12-13, 14:20
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Ik zou met applecare mailen/chatten dan heb je een betrouwbaar antwoordt
  #125  
Oud 31-12-13, 15:13
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard

Hallo Loes,

Netjes dat het goed voor je is verlopen, helaas moet je soms met alle frustraties door het bittere eind doorbijten en staan ze (Apple/vf) zo lang mogelijk met hun rug tegen de muur.
Helaas bij mij geen succes.

Ik was daar vorige week om nog minimaal een reparatie van de Wi-Fi chip te krijgen, uiteindelijk sta ik met de gebakken Appelen. Het enige aanbod van ze is omruilen, en ook daar geven ze 90dagen garantie op het vervangend toestel, en niet het volle jaar.
  #126  
Oud 31-12-13, 15:18
Loes87 Loes87 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 37
Standaard

ja klopt, ik kwam daar net ook achter, heb een chat sessie met ze gehad. Helaas...inderdaad in mijn geval goed afgelopen, maar voor mij nooit meer een toestel via een telefoonaanbieder...gewoon direct bij apple, dan maar wat meer betalen, dit gedoe wil ik nooit meer...

Spijtig dat je geen oplossing krijgt

Mijn vriend gaat de telefoon open maken (werkt in die sector) dus wellicht zien we dan het probleem (en een oplossing? kan ie rijk worden denk ik...haha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2013 om 15:28 ----------

Overigens wees apple er mij in de chat ook op dat volgens het nederlandse consumentenrecht de 2 jaar termijn niet geld, maar dat dit niet gebonden is aan aan tijd. Je hebt recht op een deugdelijk product...

dus als ik mijn volgende telefoon rechtstreeks bij apple koop?
  #127  
Oud 31-12-13, 16:14
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik ben toevallig gisteren naar Apple store in Haarlem geweest. Ik heb een afspraak gemaakt via de Apple store app. Volgens mij in het 1e jaar krijg je een refurbished toestel als vervanging mee. Jouw telefoon is al ouder dan een jaar. Ik kan het ook mis hebben hoor dat het misschien ook in het 2e jaar zo is. Als ik jou was zou ik gewoon even bellen naar Apple store, dan kan je gelijk je verhaal doen en zeggen hun wat je het beste kan doen en wat je rechten zijn. Met telefoon omwisselen zijn ze helemaal niet moeilijk.

1x 5S andere gehad(gisteren)
2x 4s zonder probleem andere gekregen(Vorig jaar)
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
  #128  
Oud 13-01-14, 19:38
knarfield knarfield is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Begin december kreeg ik ook last van de greyed out Wi-Fi/bluetooth button. Mijn 4s was net 14 maanden oud, maar omdat ik deze bij Coolblue had gekocht had ik 2 jaar garantie.

IPhone is onder garantie gerepareerd. Volgens de info op de site, was er een onderdeel vervangen. Waarschijnlijk de Wi-Fi/bluetooth chip, want nu werkt mijn 4s weer als vanouds.
  #129  
Oud 26-02-14, 21:19
knarfield knarfield is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Vandaag begon de Wi-Fi van mijn gerepareerde iPhone 4s weer te haperen. Hij kon geen draadloos netwerk vinden, en bij het bladeren door het instelling menu, om een Wi-Fi netwerk te selecteren, leek mijn iPhone vast te lopen.

Toen ik weer in het menu kon komen Wi-Fi uitgezet, en daarna was de knop weer grijs ....... zucht, here we go again. Netwerk instellingen herstellen had geen effect.

Ook nu begonnen de problemen een paar dagen de update naar 7.0.6.

Een tip op internet gevolgd door de telefoon in vluchtmodus te zetten , vervolgens "niet storen" activeren, en de iPhone uitzetten. Daarna weer aangezet, vluchtmodus en "niet storen" uitgezet, en Wi-Fi werkte weer.

Alleen lijkt Wi-Fi niet erg stabiel. Thuis aangekomen kon de iPhone mijn eigen netwerk niet vinden. Bovenbeschreven truc nogmaals uitgevoerd, en nu wel succes om mijn netwerk te vinden.

Het lijkt in mijn ogen toch echt een (vreemd) software probleem. Mijn telefoon is begin januari gerepareerd, en alles werkte oke. Nu na de update weer problemen met Wi-Fi.

Apple doe hier toch eens wat aan!!!
  #130  
Oud 26-02-14, 21:27
Loes87 Loes87 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 37
Standaard

Zelfde probleem gehad! Is niet op te lossen... Ik zou coolblue een nieuwe telefoon vragen... Succes
  #131  
Oud 29-03-14, 20:49
knarfield knarfield is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Gisteren heb ik mijn iPhone weer terug gekregen. Er is weer "een onderdeel" vervangen, en Wi-Fi werkt nu weer normaal, maar ik ben een beetje gespannen of de Wi-Fi het nu blijft doen.

Nog wel geinformeerd naar omruilen, maar daar is men nu niet op in gegaan.
  #132  
Oud 03-04-14, 09:29
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Sinds mijn update naar 7.1 heb ook ik geen Wi-Fi meer. Heel erg lastig want nu moet ik alles via mijn 3G binnen halen en kost me natuurlijk erg veel mb's Ik heb alles Al Gedaan. Time capsule aan en uit gezet. Bij airport configuratie heb ik bij draadloze opties het kanaal verandert. Ik heb op min telefoon de netwerk instellingen gereset. Ik heb m hersteld in itunes. Tig keer aan en uit gezet, niets werkt Pfff wat kan ik nog meer proberen???
Hij ziet gewoon geen netwerken. Het vinkje staat aan maar ziet niets.
Kan ik het misschien downgraden naar een vorige versie, want dit schiet niet op...
Wie weet raad????? Hellup
  #133  
Oud 03-04-14, 09:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisvrouwtje Bekijk bericht
Kan ik het misschien downgraden naar een vorige versie, want dit schiet niet op...
Downgraden kan in ieder geval niet.
  #134  
Oud 03-04-14, 09:49
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Downgraden kan in ieder geval niet.
Denk je dat het zal helpen als ik mijn foon jailbreak?????
  #135  
Oud 03-04-14, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisvrouwtje Bekijk bericht
Denk je dat het zal helpen als ik mijn foon jailbreak?????
Dat denk ik niet want iOS 7.1 kan men niet jailbreaken.
  #136  
Oud 04-04-14, 07:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tenslotte is het een hardware probleem dus met software rommelen levert hooguit een tijdelijke oplossing op.
Er zijn gewoon veel iPhone 4s toestellen met gare Wi-Fi chip...,.
  #137  
Oud 01-05-14, 20:05
knarfield knarfield is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Na al twee keer gerepareerd te zijn, begon mijn 4s na amper een maand weer Wi-Fi problemen te krijgen. Voor de derde keer contact opgenomen met Coolblue, om nu toch naar een definitieve oplossing te zoeken.

Ik had de optie om de iPhone nog een keer op te sturen voor diagnose, en eventueel reparatie. Toch maar voor optie twee gekozen om mijn telefoon om te ruilen. Ik kreeg dan een shop tegoed dat ik bij Coolblue kon besteden. Met bijbetaling komt mijn nieuwe 5s 32 gb morgen.

Ik kan bijna niet wachten. Maar ik heb dit weekend weer wat te doen. Gelukkig nog de back-up van mijn 4s op de computer staan.

Frank
  #138  
Oud 01-05-14, 20:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gefeliciteerd nu kun je iig rustig slapen... Althans, nadat je de 5s ontvangen hebt en die 'excitement' overkomen bent
Reageren

Labels
apple store, greyed out, iphone 4s, probleem, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi greyed out. ThaGhost Wi-Fi 16 27-06-15 10:37
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? blond Wi-Fi 3 21-09-11 06:27
Wi-Fi GREYED out (N/A) vSven Wi-Fi 0 04-12-10 08:32
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 15:54
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? willydb Wi-Fi 20 21-09-08 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.