iPhone 4s WiFi greyed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Simlocked Wat hebben jullie aan apple verteld/gezegd over jullie iphone? De waarheid en niets dan de waarheid Als het defect niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik nog in aanmerking kom met de garantie? via de site blijkt van wel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hopelijk zien ze niet dat je die hebt geopend anders garantie weg
|
|
|||
|
|||
Het zou me verbazen.. heb hem nooit open gehad.
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat dit het meest recente topic is over dit onderwerp, dus ga hier even verder..
Sinds een week heb ik ook het rare verschijnsel dat ik de Wi-Fi knop niet meer aan kan zetten, omdat deze 'grijs' is.. Na wat googlen merk ik dat het een veelvoorkomend probleem is.. Ik heb als eerst de netwerkinstellingen gereset, zonder resultaat.. Vervolgens heb ik de hele telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen, helaas ook zonder resultaat. Ik neem aan dat het om een softwarefout gaat? Wat zou ik nu nog kunnen doen? Heeft het bijvoorbeeld zin om naar de Apple Store te gaan? (die kunnen terplekke natuurlijk niks doen, maar tips geven) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, Bluetooth kan ik wel aanzetten, maar vindt vervolgens geen apparaten..
Het rare is dat bij instellingen - algemeen - info wél een Wi-Fi-adres en bt-adres staat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had toen ik mijn iPhone ter reparatie stuurde ook gewoon werkende bluetooth (headset) en waarschijnlijk ook wel een Wi-Fi adres.
Ik heb toen dus kosteloos een nieuwe telefoon gekregen die vanaf het begin van dese week hetzelfde probleem begint te vertonen! Vandaag maar weer een service aanvraag gedaan, ook nu gewoon een werkende bluetooth en Wi-Fi adres... |
|
|||
|
|||
Zet je toestel uit. Leg het 15 min in de koelkast. Zet het toestel aan.
Wi-Fi zal misschien een tijdj( 1/2h) werken. Als het weer grijs is zal u contact moeten opnemen met de reparatiedienst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bleek een hardwareprobleem te zijn. (In haar geval) Nu heeft ze vandaag een nieuwe gekregen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is gewoon een fout in de hardware apple doet er zelf ook niet moeilijk over, formuliertje invullen volgende dag wordt je telefoon opgehaald en binnen een week heb je een vervangend (gereviseerd/nieuw) model! |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi na update
Hoi,
Zijn er meer die na de update naar 7.04 geen Wi-Fi meer hebben? En hoe is dit op te lossen? Gino |
|
|||
|
|||
Als het over een iPhone 4S gaat is dat een bekend probleem.
|
|
|||
|
|||
Gaat I.d.d. Om de 4s na de update van gisteren geen Wi-Fi meer.
De button bij Wi-Fi kan niet op groen gezet worden. In de quickmode in het hoofdscherm wel, maar werkt dan niet. |
|
|||
|
|||
Kijk na of Bluetooth nog werkt. Als BT ook niet werkt ga je beter garantie claimen bij de winkel/verkoper.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er schijnen meerdere klachten van gebruikers binnengekomen te zijn waar dit probleem zich voordoet na de update naar IOS 7.04 |
Labels |
apple store, greyed out, iphone 4s, probleem, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi greyed out. | ThaGhost | Wi-Fi | 16 | 27-06-15 11:37 |
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? | blond | Wi-Fi | 3 | 21-09-11 07:27 |
Wi-Fi GREYED out (N/A) | vSven | Wi-Fi | 0 | 04-12-10 09:32 |
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) | djoxid | Wi-Fi | 2 | 28-04-09 16:54 |
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? | willydb | Wi-Fi | 20 | 21-09-08 01:36 |
|
|