Problemen met filmen op iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De 3GS kan inderdaad wel door de iPhoneclub worden gerepareerd. Ik zou op deze site klikken op "reparaties", vervolgens voor iPhone 3Gs reparaties kiezen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De 3GS kan inderdaad wel door de iPhoneclub worden gerepareerd. Ik zou op deze site klikken op "reparaties", vervolgens voor iPhone 3Gs reparaties kiezen en dan aanmelden om de accu te laten vervangen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Naar een Apple Store hoef je alvast niet te gaan
|
|
|||
|
|||
Hai allemaal,
Inmiddels heb ik de batterij laten vervangen en alles doet het weer gelukkig ! Bedankt voor jullie hulp ! Dat geldt natuurlijk niet voor Larsa Telecom die zeiden dat hij niet te repareren was en ons 20 euro lieten betalen, cash zonder kwitantie of technisch rapport, maar goed. Helaas blijven er altijd mensen die anderen belazeren. |
|
|||
|
|||
Mooi dat het weer werkt.
Wel vreemd dat je op de website van larsa alleen maar positieve reactie,s ziet |
|
|||
|
|||
Wat dat laatste aangaat, er zijn genoeg bedrijven die (te) negatieve berichten verwijderen. Niet zo verwonderlijk als je de kluit probeert te bedonderen
|
|||
|
|||
Ik heb ook een review geschreven waarin ik het duidelijk heb gemaakt hoe ik erover dacht maar die is inderdaad niet te vinden op hun site.
|
|
||||
|
||||
Ben blij dat het gelukt is.
Ik herkende je probleem want heb dit ook gehad. Veel plezier met je iphone. ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone filmen 3gs | Yori | iPhone algemeen | 2 | 13-02-11 22:01 |
problemen met iphone 3GS 3.1.2 | cederique | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 13:11 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
|
|