geen emailverkeer meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, sinds kort heb ik, zowel op de iphone 5 als op de laptop, geen email meer. kan niet versturen noch ontvangen op beide apparaten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen emailverkeer meer
Hi,
sinds kort heb ik, zowel op de iphone 5 als op de laptop, geen email meer. kan niet versturen noch ontvangen op beide apparaten. aan de instellingen is niks veranderd. wat moet ik doen ? alvast bedankt voor alle reakties. Dr. Trombone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je de standaard mail app en over welke mail hebben we het?
- gmail - hotmail - outlook - andere In je bio straat trouwens nog dat je een iPhone 4 hebt, pas je dit ineens ook aan aub? |
|
|||
|
|||
Hi Techfreak,
yep, standaard mail app. op de laptop werk ik normaal met outlook (live; hotmail) werkt dus op de laptop en op de iphone niet meer (wel me.com) heb weer de connector gedownload (kon daana alleen maar herstellen kiezen), maar dit had dus geen resultaat. |
|
|||
|
|||
Ik heb het gevoel dat je een aantal dingen door mekaar haalt. Een @me.com is een iCloud e-mail adres en dat kan niet werken met Hotmail. De Outlook Connector is alleen voor Hotmail en niet voor iCloud mail.
Heb je op de PC de allerlaatste versie van het Windows iCloud Control Panel geïnstalleerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je nog nooit van het Windows iCloud Control Panel gehoord hebt kan je ook geen iCloud Mail (@me.com) gebruiken in Outlook.
Dat Outlook Connector voor Hotmail niet meer werkt is jammer maar dat is geen iPhone/iPad probleem. Dat is een Windows probleem. Misschien moet je dat ding eens updaten. Wat zijn de specifieke problemen dan op de iPhone 5? Welke Mail app gebruik je op dat toestel? En gebruik je daar ook iCloud Mail en Hotmail? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan gebruik je waarschijnlijk de verkeerde SMTP server voor Hotmail. Kijk dat eens na in Instellingen -> Mail, Contacts, Calendars -> Accounts -> Hotmail account.
|
|
|||
|
|||
heb aan de instellingen niks veranderd. zal thuis nog het een en ander proberen. iig bedankt !
|
|
|||
|
|||
iets of iemand had mijn mailadres "gestolen", heb t weer terug en alle ww verandert voor de zekerheid !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed dat het terug werkt dan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! | sjockboy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-12 23:48 |
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten | henkphone | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 18:54 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Iphone stuurt emailverkeer in de war | Verbon | iPhone algemeen | 2 | 29-10-08 13:50 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|