//

iPhone activeren? iOS 7 lukt niet meer - toestel geblokt

iPhone activeren? iOS 7 lukt niet meer - toestel geblokt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal! Ik zit met een probleem.. Sinds vanochtend (waarschijnlijk dus vannacht ergens, heb er om 23:00 gisteravond nog opgezeten) kan ik geen gebruik meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-13, 22:51
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard iPhone activeren? iOS 7 lukt niet meer - toestel geblokt

Hi allemaal! Ik zit met een probleem.. Sinds vanochtend (waarschijnlijk dus vannacht ergens, heb er om 23:00 gisteravond nog opgezeten) kan ik geen gebruik meer maken van mijn iPhone 5.

Via een dev. account heb ik destijds iOS 7 geinstalleerd. Update naar Beta 2 gewoon via de telefoon kunnen doen en naar Beta 3 ook. Vanaf toen ging hij raar doen. Hij gaf de hele tijd een "1" aan bij software updates in het menu, maar als ik daar dan op klikte gaf hij aan dat de software up-to-date was. Ook via iTunes gaf hij dit aan.

Nu geeft de telefoon aan dat ik mijn iPhone moet activeren etc. Als ik dan klik op activeren moet ik mijn Apple ID ingeven en mijn wachtwoord, vervolgens druk ik op "Volgende" en gebeurd er niks. Dan staat er dat ik hem ook aan mijn computer kan linken, maar in iTunes geeft hij aan dat ik hem ook niet kan updaten. Als ik de control toets indruk en op herstel druk kan ik ook niet het nieuwe Beta bestand inladen want hij geeft aan:iTunes kan de iPhone van *** niet herstellen omdat "Zoek mijn iPhone is ingeschakeld. Gebruik de iCloud instelling op uw telefoon om "Zoek mijn iPhone" uit te schakelen voordat u uw toestel hersteld.

Het probleem is dus dat ik mijn telefoon niet in kan.. Wat moet ik nu doen? Ik heb vandaag al de hele dag zonder telefoon gezeten en wilde het vanavond even uitzoeken. Maar ben nu al uren verder en nog niets is gelukt :-(

Ik hoop dat jullie tips hebben
Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-13, 23:17
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

in DFU zetten vrees ik en downgraden naar ios 6.1.4.
Heb iets soortgelijks voorgehad een paar weken terug. Ik wacht wel tot ios7 beschikbaar is voor het grote publiek.
  #3  
Oud 29-08-13, 23:19
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Wel shit, ben dus alles kwijt in de week dat ik geen back-up heb kunnen maken. Net terug van vakantie 1 dag..
  #4  
Oud 30-08-13, 07:08
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Wel shit, ben dus alles kwijt in de week dat ik geen back-up heb kunnen maken. Net terug van vakantie 1 dag..
De shit heb je dus volledig aan jezelf te danken.
  #5  
Oud 30-08-13, 08:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Een Beta is niet voor dagelijks gebruik en normaal voor ontwikkelaars.
Daarom ook hier een slotje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 activeren lukt niet viktorvalk iPhone algemeen 17 02-07-13 00:27
iPhone Activeren Lukt niet !! Lebaneze iPhone algemeen 0 06-10-12 02:55
iPhone: ios 5 activeren at&t iphone 3gs lukt niet ivoback Jailbreak 28 23-11-11 17:39
Activeren Iphone 4 lukt niet Jean72 iPhone algemeen 0 12-08-10 13:03
Windows: Iphone activeren lukt niet. Mysteriousgirl_ iTunes 22 21-10-09 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.