iOS 7 Toegangscode geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jippie2013 Ik heb inmiddels gevonden hoe DFU mode werkt voor de mensen die het niet weten: 1 Aansluiten aan pc en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Boby Ewing |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toegangscode Geblokkeerd
Schakel Hem Gewoon Uit , Schakel Hem Dan Terug Aan En Dan Moet Je Gewoon Je Code Invoeren En Klaar Is Kees!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na updaten naar ios 7 wordt pincode gevraagd
Ik lees dat meerdere mensen zeggen dat ze nooit een pincode hebben inwerking gesteld. Dat dacht ik ook, echter bij de nieuwe firmware ios 7 wordt gevraagd of je een pincode wil voor icloud. Ik en de meesten zullen dan gekozen hebben voor een pincode voor icloud. Daarna als je voor de eerste keer nadat je de update hebt binnen gehaald is dat de pincode voor te ontgrendelen. Later als alles gelukt is kun je via instelling kiezen dat bijv. de eerste 4 uur geen pincode gevraagd wordt. SUCCES. Elowie43.
|
Labels |
ios7, iphone5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 7 toegangscode | Guest-20231130183333 | iPhone algemeen | 5 | 19-09-13 15:16 |
Contacten (Onbekend & Geblokkeerd) blokkeren in iOS 7 mogelijk? | jeankedm | iPhone algemeen | 2 | 18-09-13 13:19 |
iPhone geblokkeerd - toegangscode resetten | guided tours | iPhone algemeen | 8 | 05-11-10 13:37 |
iPhone 1e gen.: Toegangscode | Duco10 | Unlock | 1 | 09-08-09 11:50 |
|
|