//

iTunes: configureren als nieuwe iPhone?

iTunes: configureren als nieuwe iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @diels21, ik (van de eerste post hierboven) heb uiteindelijk gekozen voor "configureren als nieuwe iPhone". En dat ging goed, m.a.w. ik was niets kwijt....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-06-14, 10:51
johdon johdon is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 15
Standaard

@diels21, ik (van de eerste post hierboven) heb uiteindelijk gekozen voor "configureren als nieuwe iPhone". En dat ging goed, m.a.w. ik was niets kwijt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-14, 12:06
diels21 diels21 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de reacties,
@johdon, heb je dan een backup kunnen maken wanneer je kiest voor configureren als nieuwe iPhone ? Of gebeurt dit na je keuze ?
  #23  
Oud 27-06-14, 12:25
johdon johdon is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik had in eerste instantie ook alleen dezelfde keuzes als die jij nu hebt, dus ofwel herstellen van reservekopie ofwel configureren als nieuwe iPhone, en dus niet de mogelijkheid een reservekopie te maken via iTunes.

Ik heb toen gekozen voor 'configureren als nieuwe iPhone' en alle apps en content bleven netjes bewaard op de iPhone zelf, daarna kon ik een reservekopie/back-up maken.

Ik had al wel een back-up via iCloud maar heb deze dus niet nodig gehad.
  #24  
Oud 26-10-14, 21:15
RR73 RR73 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een vergelijkbare situatie. Iphone zonder itunes geconfigureerd en geen reservekopie gemaakt via itunes / icloud. Als ik nu alsnog een reservekopie wil maken heb ik alleen de optie om 'als nieuwe iphone te configureren'.

@diels21, jouw situatie is vergelijkbaar met de mijne. Heb jij gekozen voor 'als nieuwe iphone te configureren' en zijn jouw bestaande apps en content bewaard gebleven?
En zo ja, kreeg je daarna de mogelijkheid om alsnog (voor het eerst) een reservekopie te maken?
Reageren

Labels
icloud, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als nieuw configureren iPhonegebruiker17 iPhone algemeen 9 11-07-13 17:47
Iphone configureren als "nieuwe iphone" jordy a te c iPhone algemeen 2 14-10-11 11:26
Windows: Als nieuwe iphone configureren daaf85 iTunes 5 06-10-09 12:27
iPhone: "iPhone configureren als nieuwe telefoon" sinesie Jailbreak 6 06-12-08 01:29
Windows: iPhone configureren als... BadSide iTunes 4 14-08-08 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.