Batterijpercentage en batterijproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frankvisser92 Dus met een harde reset zal het problemen verholpen moeten zijn? Met een harde reset en dan laden tot 100%....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
thanks mate
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook last van verminderde batterij capaciteit op Iphone 4S na installatie van Ios 7.0
Het uitzetten van programma´s verversen op achtergrond scheelt ook al een stuk. Instellingen -> Ververs apps op achtergrond |
|
|||
|
|||
Ik heb een 4S, en heb hetzelfde probleem. Heb de harde reset geprobeerd en daarna opgeladen tot 100% en een halfuur extra. Tot nu toe deed hij het maar vanochtend sprong het batterijpercentage van 20% naar 10% naar 3% en opeens weer 20%
|
|
||||
|
||||
batterij heeft na 1000 ladingen wel zijn beste tijd gehad meestal als dat al lukt
veel mensen laden alleen maar bij ff aan de lader en klaar meestal nooit eens een hele nacht aan de lader en eens een keer helemaal leeg dat wil zeggen helemaal leeg |
|
|||
|
|||
9 van de 10 is uw batterij kapot
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem met de iPhone5 van mijn zoon. Batterij blijft hangen op een bepaald percentage. Doe ik een reset dan gaat hij binnen een uur zeker 5 keer opnieuw opstarten. Het gewoon zo laten en 's nachts aan de stekker helpt. Maar wat ook helpt is continue de energiebesparingsmodus aan te zetten.
|
|
|||
|
|||
Hum ... ik merk dus de laatste tijd opvallend wat batterij issues bij iphone5 en 5s bij mensen die dit vroeger niet voorhadden... Toeval?!
|
|
|||
|
|||
Ach batterij gaat zo'n 2 jaar mee heb ik begrepen dus op zich niet verwonderlijk dan.
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet zo: ik liet hem onlangs uitlezen bij een Apple premium rebelleer - zo'n 500 laadbeurten en volledig centraal in het groen.
Niets mis dus met de batterij zelf... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijpercentage iPhone 4S | NathalieSp | iPhone algemeen | 15 | 11-12-12 10:08 |
iPod touch 5G batterijpercentage? | iTompie | iPhone algemeen | 10 | 19-10-12 21:02 |
Raar batterijpercentage | martijn2308 | iPhone algemeen | 4 | 17-10-12 14:20 |
Batterijpercentage klopt niet | Doblie | iPhone algemeen | 4 | 18-09-11 15:40 |
Batterijpercentage | t-kroon | iPhone algemeen | 4 | 31-03-10 19:34 |
|
|