bel simpel verkoopt iPhone 5s met simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In dit geval maakt het inderdaad niet uit wat voor sim (KPN, Vodafone, T-Mobile), want het zijn allemaal buitenlandse iPhones. Nederlandse iPhones zijn allen simlockvrij, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In dit geval maakt het inderdaad niet uit wat voor sim (KPN, Vodafone, T-Mobile), want het zijn allemaal buitenlandse iPhones. Nederlandse iPhones zijn allen simlockvrij, dus daar hoef je je nooit zorgen om te maken als je bij Apple NL zelf of één van onze providers koopt.
|
|
|
|||
|
|||
Nou morgen komt de mijne binnen via Belsimpel. Fingers crossed.
Aan de andere kant, ze zullen hopelijk toch wel geleerd hebben en hun voorraad op afkomst hebben gecontroleerd. Als bedrijf zit je niet op een draadje als dit te wachten lijkt mij. |
|
||||
|
||||
Onzin om je vertrouwen op belsimpel.nl te baseren op zo een voorval. Ik heb al 2 iPhones en 2 andere telefoons bij hen besteld in de afgelopen jaren, en dat is altijd prima verlopen. Ook contact gehad met klantenservice met de eerste iPhone die ik daar bestelde, dat was ook naar volle tevredenheid, hoor.
Belsimpel moet je wel even de tijd geven om hun eventuele fout(en) op te laten lossen. Als zij van hun leverancier een verkeerde pallet hebben gekregen, kunnen zij er ook niet veel aan doen. Maar ze moeten dit probleem wel netjes oplossen natuurlijk, en niet doorschuiven aan de klant. Ik heb overigens geen belang of aandelen oid bij dit bedrijf.... |
|
|||
|
|||
In tegenstelling tot de horrorverhalen die hier staan over de gelockte Iphones, heb ik vandaag een simlockvrije Iphone 5s ontvangen van belsimpel.nl Een dag na mijn bestelling al verzonden. Dus ik ben uitermate tevreden!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone ...laat je, je bevindingen nog weten....
|
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb mijn iphone 5s zwart 64Gb ook via belsimpel gekregen.Het duurde effe ruim een week. Hij is simlockvrij en werkt geweldig zeker de vingerafdruk scanner is indrukwekkend. Zeer tevreden ook over belsimpel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees de site er maar eens op na, het enige wat ze vermelden is fabrieksgarantie en laat dat nou net een vrijwillige garantie van de fabrikant zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees de Algemene Voorwaarden eens door. Artikel 10 - Conformiteit en Garantie De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand. Lijkt mij duidelijk genoeg. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij hebt kennelijk andere ervaringen? Heb je een concrete ervaring met dit bedrijf dat ze hun (wettelijke) garantieverplichtingen niet nakomen? Dan heb je recht van spreken, dunkt me. Maar niet als het alleen is omdat je iets niet vertrouwt omdat je bepaalde informatie niet ergens hebt kunnen terugvinden.... Ik ben benieuwd! |
|
||||||
|
||||||
Citaat:
Lees de officiële en speciaal gemaakte garantiepagina eens door. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bubbly; 20-10-13 om 21:01. |
|
||||
|
||||
Akkoord. Ik ben juridisch niet erg onderlegd, maar dit lijkt er op het eerste gezicht niet goed uit te zien.....
|
|
||||
|
||||
gelukig dat er mensen zijn dio e verder kijken dan hun neus lang is
he ballegooier |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch, de Algemene Voorwaarden zijn in het geval van een conflict altijd leidend en daar hebben ze hun garantieverplichtingen naar de consument toe keurig omschreven. Dat ze dat op hun webpagina niet goed doen (en daardoor eventuele garantieaanspraken ontlopen) valt niet goed te keuren. Overigens vallen ze onder dezelfde wetgeving als iedere retailer en dienen ze dan ook wettelijk minimaal 2 jaar garantie te verlenen op o.a. een iPhone. (net als Apple nu doet: https://images.apple.com/benl/legal/...y_Warranty.pdf ) Vermoedelijk ontstaat er wel een probleem als Belsimpel over 1 jaar niet meer zou bestaan. Een fabrikant heeft zelf niets met het consumentenrecht te maken dus Apple kan zich beroepen op 1 jaar fabrieksgarantie. Dit in tegenstelling tot als je een product in de Apple Store koopt want dan zitten ze wel op de stoel van retailer. Afgelopen week heb ik een 5 en een 5s bij hen gekocht en lig daar echt niet wakker van. Ik neem net zo goed geen Apple care of een verzekering voor mijn toestel. Het leven is soms een gok. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G jailbreak nodig met simpel abbo? | DikkeLeo | Overige providers Nederland | 3 | 01-07-12 13:08 |
Iphone met simpel abbonnementje | Nathdemi | iPhone algemeen | 2 | 10-05-12 09:15 |
iPhone met i-abonnement óf bel+sms+web | IphoneWhite | Koopinformatie Nederland | 1 | 17-02-10 12:28 |
|
|