Vervelend! Waarom moet ik steeds een nieuwe Apple ID aanmaken?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond! Mijn papa heeft het volgende probleem. Hij moet altijd maar opnieuw een nieuw Apple ID aanmaken. Plots, zomaar verschijnt om de zoveel tijd een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervelend! Waarom moet ik steeds een nieuwe Apple ID aanmaken??
Goeieavond! Mijn papa heeft het volgende probleem. Hij moet altijd maar opnieuw een nieuw Apple ID aanmaken. Plots, zomaar verschijnt om de zoveel tijd een scherm met de vraag op het Apple ID in te geven. Dit lukt niet, dan probeert hij opnieuw maar na een poging of drie is hij verplicht een nieuw ID in te stellen met ander paswoord. Hij krijgt ook mails met de mededeling dat zijn paswoord gereset is terwijl hij helemaal niks deed. Dit is een zeer vervelend probleem. Er zijn periodes geweest dat hij dit dagelijks moest doen, nu ongeveer om de 14 dagen. Weet iemand raad? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mischiens een hacker xd
|
|
||||
|
||||
Lijkt op hackers inderdaad.
Maak eens een enorm moeilijk wachtwoord aan. |
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat er staat dat hij een nieuw ID moet instellen? Ik neem aan dat het gaat om een wachtwoordreset. En hoeveel verschillende accounts hebben jullie nu al aangemaakt? Ik denk echt dat jullie een nieuw wachtwoord instellen verwarren met het creëren van een nieuw account. Het kán namelijk niet dat Apple zomaar een account, laat staan meerdere, permanent sluit.
Het klinkt alsof zijn Apple ID net als vele duizenden andere continu geprobeerd en gereset wordt. Niet echt 'hackers' maar meer een geautomatiseerd systeem waar al langer last van is. Apple ID: de waarschuwing 'Deze Apple ID is om veiligheidsredenen gedeactiveerd' verschijnt Het lijkt me handig om contact op te nemen met Apple, die kunnen natuurlijk kijken wat er precies gebeurd is: Apple - Support - iTunes - Contact opnemen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken | mArAdonA | iPhone algemeen | 5 | 19-10-14 15:10 |
ik moet steeds inloggen op mijn apple id | chris83 | iPhone algemeen | 10 | 20-09-13 10:49 |
Apple TV: Moet steeds opnieuw thuisdeling aanzetten | Faffie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 03-12-12 20:02 |
Alle iDevices: Jailbreak, waarom moet iedereen hetzelfde doen? | Ruben.cc | Jailbreak | 5 | 20-05-11 13:47 |
|
|