iPhone 4 speaker gebruiken voor iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Ik heb een tijdje terug een iPhone 5 gekocht. Nu heb ik nog een docking system met een oude iPhone 4 aansluiting. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 speaker gebruiken voor iPhone 5
Hoi allen,
Ik heb een tijdje terug een iPhone 5 gekocht. Nu heb ik nog een docking system met een oude iPhone 4 aansluiting. Is er een mogelijkheid om die box te blijven gebruiken met mijn iPhone 5? Iets van een overzetkabeltje oid? Ik kan niks vinden. Ik moet er even bij zeggen dat ik echt helemaal niks van technologie etc weet en dus ook helemaal niet bekend ben met computer termen. Ik hoop dat iemand me kan helpen! groeten Noortje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb even gegoogled wat een audio kabel is (met een ronde aansluiting toch?) en volgens mij ondersteunt hij dat niet. Mijn dock is zeg maar zo eentje waar je je iphone in moet zetten weet je wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk anders even of je je dock kunt doorverkopen en zelf een nieuwe kan halen? |
|
|||
|
|||
Wat is een 30pins en wat is een lighting adapter???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hhoe kan ik dit ding vinden als ik naar een Apple winkel ga, ik bedoel hoe heet het? Want dat is denk ik wel wat ik zoek. Dat zou ik wel even willen proberen voordat ik een nieuwe dock koop, deze was nogal duur namelijk haha |
|
|||
|
|||
Wil je de goedkoopste en makkelijkste oplossing : ik heb dat ook gedaan : koop een i-wave. Dat kost 4-5 euro op eBay .. Das een 30 pin plugje dat je in je Dock steekt en werkt via Bluetooth. Dan speel je draadloos muziek af .. Werkt echt goed ..:
|
|
|||
|
|||
"30pins naar lightning adapter" heet dat ding
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit het? White Wireless Bluetooth Stereo Music Audio Receiver Adapter, iPod, iPhone,Bose | eBay ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2013 om 23:57 ---------- Dankjewel voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je draadloos wil spelen wel. Alleen heb ik 5 euro incl verzending betaald ipv 12. En ik vind het reuze handig |
Labels |
docking system, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' | MitchelEtc | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 18:11 |
Speaker voor iPhone maken? | xBram | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 03-07-09 17:03 |
Speaker voor Iphone? | Mi.Chelleee | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 06-12-08 19:22 |
Muziek: problemen met speaker voor mijn iphone | julio | Muziek, foto & video | 12 | 02-07-08 15:08 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|