simcard iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Van sim naar microsim heb ik al gedaan. Maar van micro naar nano weet ik niet of dat gaat Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1. Je zult wss je 3-cijferige (crc) code van je creditcard nogmaals moeten invoeren. (Check via iPhone EN iTunes.
2. Vwb die muziek? Aansluiten op itunes en wacht totdat rechtsboven de iphone-knop in beeld komt. Klik rechtsboven op de iPhone-knop Klik in het midden-boven van je scherm op de knop 'muziek' (is de muziek die jezelf in de bibliotheek hebt gezet) Selecteer hier de muziek die je op je iphone wilt hebben. klik toepassen en vervolgens wachten - heb geduld ... Als het Apple-symbool blijvend zichtbaar blijft is 't klaar. Blijft de muziek grayed out (gebeurd wel eens), iphone loskoppelen, iTunes sluiten en pc opnieuw opstarten, iTunes starten en iPhone aansluiten, weer naar die muziekmap zoals boven omschreven, kijk of de juiste muziek geselecteerd is en klik weer toepassen of synchroniseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s activeren met x-simcard? | selimboy9 | iPhone algemeen | 1 | 23-04-12 00:58 |
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard | dendirk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-11 14:35 |
Simcard knippen | law | iPhone algemeen | 29 | 18-01-11 12:32 |
iPhone wordt zeer warm op moment ik een simcard insteek... | CoolGadget | iPhone algemeen | 0 | 19-02-10 19:29 |
Overzetten van Iphone contact naar SIMCARD | obs75 | iPhone algemeen | 2 | 19-02-09 18:37 |
|
|