iphone 5 wifi probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een raar probleem, mijn iphone 5 ziet thuis wel de wifi vol signaal maar gaat er wel vaak in en uit, komt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 Wi-Fi probleem
ik heb een raar probleem, mijn iphone 5 ziet thuis wel de Wi-Fi vol signaal maar gaat er wel vaak in en uit, komt niet op internet, alle anderen apparaten ipad's iphone 4s werken prima..
iphone 5 hersteld met intunes, router gereset anderen sleutel geprobeerd ander kanaal.niks helpt, modem gereset... als ik op mijn werk in de Wi-Fi gaat met de iphone5 werkt alles prima ??? wie heeft er nog een tip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dag firstresponder2,
Wi-Fi problemen met de iPhone 5 zijn niet nieuw. Lees dit eens: Citaat:
Aangezien je Wi-Fi met andere apparaten dus WEL werkt moet dit liggen aan de iPhone software of hardware. - Probeer iPhone als nieuw instellen (zonde reservekopie) - OF met reservekopie - iPhone herstellen met iTunes Indien geen van bovenstaande werkt vrees ik dat een vervangtoestel noodzakelijk is. Het probleem staat bekend bij Apple, bel met Apple Care of probeer garantie te claimen. Zoniet vrees ik dat een herstelling noodzakelijk is om dit probleem op te lossen. Mvg antoon100 |
|
|||
|
|||
ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Heb alles geprobeerd, niets helpt. als ik bij een vriend ga kan ik wel op zijn Wi-Fi..
----- PS: Er is geen vervangtoestel nodig aangezien hij op uw werk wel werkt. |
Labels |
iphone5, Wi-Fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
iPhone 4S -> Wi-Fi probleem | CLNstudios | Wi-Fi | 9 | 11-12-11 02:34 |
Iphone 2G Wi-Fi probleem | Steven DS | Wi-Fi | 5 | 31-05-11 17:14 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|