iPhone 4S Apple logo knippert, kan niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar heb je die batterij vandaan gehaalt zodat wij verdere lezers weten waar we zeker niet moeten bestellen. Alleen maar om te voorkomen dat nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waar heb je die batterij vandaan gehaalt zodat wij verdere lezers weten waar we zeker niet moeten bestellen.
Alleen maar om te voorkomen dat nog meer mensen gedupeerd raken.
|
|
|
|||
|
|||
Heb het onderdeel besteld bij ip-onderdelen.com, maar waar kan ik de orginele batterij dan het beste bestellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb daar voor een collega een iphone 4 accu gekocht en dat was prima accu,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet niet of iemand een goed adres heeft voor een originele iphone 4s accu?
|
|
||||
|
||||
Ik vroeg me laatst ook af waar je nu betrouwbaar een goede batterij kunt kopen (weliswaar voor een iPhone 4). iCulture heeft ze weliswaar in de shop, maar dat is inclusief de reparatie, maar ik heb alleen het onderdeel nodig.
|
|
|||
|
|||
Ik weet genoeg adresjes maar dan vind men dan altijd te duur.
Men wil altijd zo goedkoop mogenlijk . Dan krijg je dus dit soort problemen . Voor een goede betrouwbare accu betaal je minimaal 35 euro |
|
|||
|
|||
Wat zijn de adresjes dan? 😃
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ghe, die kende ik idd wel eigenlijk....
Bedankt voor de tip @timosha. Ik was ziende blind, denk ik Nu is iFixit relatief duur, qua onderdelen voor de Mac bijv (opslag, geheugen), maar als ik @suzuki2000 goed begrijp valt het voor iPhone batterij erg mee (25 euro) Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-06-14 om 05:35. |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik heb het forum al afgespeurd maar niet echt een oplossing gevonden... Al vanalles geprobeerd. Ik kom dus ook uit op een Error 2001 (iphone 4). Restoren gaat niet, dan geeft hij de foutmelding. Ik heb een nieuwe display + digitizer geplaatst en twee dagen nadien kwam dit boven water. Iemand enig idee? Al met verschillende kabels geprobeerd en ook proberen laden met de standaard lader. foutcode van console: Citaat:
|
|||
|
|||
Beste mens,
De onderliggende functies van iTunes kunnen geen verbinding maken met de USB-bus van de iPhone en kunnen de USB-bus niet in TTY mode (alternative mode) zetten. Door die fout kunnen bepaalde parameters uit de iPhone en radiochip niet uitgelezen worden. |
|
|||
|
|||
En dat wil zeggen? Fout in de iphone? fout in macbook? en hoe los ik dat dan op?
merci! |
|
||||
|
||||
Probeer een andere computer / kabel en probeer anders eens voorzichtig het vuil in de poorten te verwijderen met een tandenstoker o.i.d.
|
|||
|
|||
Citaat:
ff offtopic om die jongen ook te helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes | Suzanne4885 | Jailbreak | 7 | 30-12-13 21:30 |
iPhone geeft apple logo en wil niet herstellen | smpasha2 | iPhone algemeen | 0 | 20-11-12 10:30 |
apple tv 2 led knippert | Tarik2011 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 20-04-12 19:39 |
Kan niet in Iphone na herstellen | Taschah | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 20:52 |
Windows: Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie | ikke123 | iTunes | 2 | 20-09-08 00:00 |
|
|