iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Zou een bugje kunnen zijn. Als je de foto vanaf de instellingen > achtergrond instelt krijg je dan hetzelfde effect? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb iOS 7 nog niet eens op mijn iPhone 4 staan
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel, de app's die wel sneller openen zijn de foto's,de agenda de klok berichten nog een paar. Degene die trager zijn zijn de camera app zelf, en nog wat apps van de App Store zoals Facebook,Twitter ...
Ik moet wel zeggen dat de Appstore een stuk sneller is nu bij mij want vooraf duurde het eeuwen voor iets te zoeken op Appstore nu gaat het sneller! En wat ik ook wil zeggen is dat het openen van app's alleen wat trager gaat, maar wanneer je erop zit bevind ik geen problemen! Gewoon een goede snelheid |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook, helaas (iPhone5/iPad mini) of zou dit pas gaan werken als de officiële Yosemity uit is??
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sommige app's, zoals bv Telegraaf werken niet meer (crash bij start), andere app's hebben een aparte "bijwerking" zoals de iCulture app. Nadat je met de knop alle artikelen op gelezen hebt gezet, staan ze bij een volgend bezoek op ongelezen? Dit heb ik dus op mijn iPhone 5 met iOS8.0 terwijl de app ook draait op mijn iPad2, welke nog draait op 7.1.x en hij daar wel de gelezen artikelen de status gelezen laat houden.
Zijn er meer mensen die bovenstaande herkennen? Laatst gewijzigd door brooks.nl; 18-09-14 om 12:45. |
|
|||
|
|||
Ik heb last van een tragere fotorol...
Lijkt wel enkel te gebeuren als ik de app voor het eerst open. Misschien wil Apple mij naar de iPhone 6 duwen :-D Of zijn er nog mensen die dit hebben? |
|
|||
|
|||
Mijn batterij lijk toch iets sneller leeg te gaan..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En er wordt nog vanalles geïndexeerd op de achtergrond dus de eerste dagen kunnen een vertekend beeld geven wat batterijverbruik betreft.
|
|
|||
|
|||
Mijn bevindingen op de Iphone 5S met iOS8. Draait na schone installatie meer dan prima, qua snelheid zover ik merk net zo snel als ios7 dus dat is wel lekker. De dingen die mij meteen opvallen zijn bijvoorbeeld de camera-app, die heeft meer/handigere functies/opties. De fotogallerij vind ik minder overzichtelijk als eerst, nu is alles op datum gesorteerd. Het batterijverbruik lijkt een tikkie slechter inderdaad, maar dit was bij iOS7 met enige regelmaat ook dramatisch. Al met al ben ik tevreden!
|
|
|||
|
|||
Ah oké, dan wachten we dat eventjes af! Op zich houdt ie het nog makkelijk een dag vol, maar goed, het is even afwachten.
|
|
|||
|
|||
Hoi, zijn er meer mensen die last hebben van het niet goed functioneren van die audio-messages in iMessage? En daarmee doel ik op het tegen je oor aanhouden, om berichten te luisteren of iets in te spreken vanaf je lockscreen dan wel vanaf de berichtenapp. (beide telefoons iPhone 5s)
|
|
|||
|
|||
Jammer dat na mijn iPad Air te hebben geüpdatet naar iOs8 de synchronisatie van iWork tussen mijn iPhone 4 en mijn iPad Air niet meer werkt. Pages, Numbers en Keynote synchroniseren nu niet meer. Dit zal wel een commerciële reden hebben, Apple is kennelijk van mening dat het tijd is voor een nieuwere iPhone.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Commerciële reden, tja. Je kan sowieso niet verwachten dat Apple ondersteuning geeft voor je iPhone tot in het oneindige. |
|
|||
|
|||
Prima!
Hier werkt IOS8 prima. Zelfs de batterij lijkt het langer te doen ondanks al het uitproberen! Ik heb een ding wat ik niet snap: als ik een foto maak met de timer "burst" hij er meteen 10 foto's uit. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
|
|
|||
|
|||
Jaja ik wacht rustig af op mijn 5 met ios7.xx tot alles goed draait heb nergens last van
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|