iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Sommige apps zijn door hun ontwikkelaars nog niet aangepast voor iOS 8. Tim Cook beweerde toch anders, hij vertelde dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat is zo met een herstel maar niet met een update. Als de update aangekomen is duurt een iTunes update niet langer dan tien minuten. Het downloaden van de update is natuurlijk afhankelijk van de internet bandbreedte die men heeft. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of je via instellingen uit kunt schakelen dat je recente gesprekken te zien krijgt na twee keer op de home knop gedrukt te hebben?
Ook als ik recente gesprekken gewist heb in mijn tel blijven die zichtbaar. Bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Recente gesprekken kunnen niet meer verwijderd worden - iOS 8 discussies op appletips genius |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel veel mensen ondervinden momenteel problemen met het nieuwe iOS8. Ik heb al sinds 2007 een iPhone en dan zal ook nooit meer veranderen Maar deze keer, viel het mij gewoon tegen. Mede dat het tijdens het updaten van het iOS bleef hangen en ik wel moest herstellen. En ik ben niet de enige die dit is overkomen helaas. Voor de rest alles stabiel behalve dat er sinds gisterenmiddag stroringen zijn met iCloud... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep! Zoals je ziet is niet alles de schuld van Apple. Maar in dit topic gaat het over iOS 8.
Ik zie vooral problemen en bugs op een iPhone 6 en 6 Plus. Bugs die ik niet kan reproduceren op een test iPhone 5s, test iPhone 5 en een test iPhone 4S. Heb ondertussen acht (8) nieuwe bug reports ingediend op de Apple Bug Reporter Ik verwacht dan ook heel spoedig een iOS 8.0.1. |
|
|||
|
|||
@timosha ik had net ineens dat er een app crashte mijn iPhone ook opnieuw opstarten heb jij een idee wat dat is?
|
|
|||
|
|||
@nance30
Er zijn wel meer apps die crashen onder iOS 8. Je kan het crash report vinden in de Diagnostics. |
|
||||
|
||||
Ik had sinds gisteren mijn iphone niet meer heropgestart en ik zag deze morgen dat mijn agenda bleef staan op gisteren nog ik denk een klein bugje al was het met de iphone eens te heropstarten wel opgelost normaal zou hij toch automatisch op vandaag moeten springen? nog iemand dit probleempje ervaren?
|
||||
|
||||
Wat ik als nadeel ervaar, is het 'snelle antwoord'-schermpje.
Op zich werkt dit leuk, maar als je aan het antwoorden bent en je krijgt een nieuw sms, verdwijnt het eerste antwoord-schermpje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
al met al wat is het antwoord als ik vraag Update of voorlopig nog niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem op de 5C en iPad2. Dat die wat trager opent op de iPad2 vind ik niet zo'n ramp.
Eerlijk gezegd had het voor mij niet gehoeven. Je merkt overigens weinig van de veranderingen, omdat je ze niet meteen ziet. Via de appkiezer naar je kontakten gaan vind ik wat omslachtelijk. Bij mijn vrouw op de iPad2 mini is het helemaal een drama. Omdat ze afhankelijk is van spraak. Dat is al lastig. Sommige dingen liet die al niet horen. Of ze kon ergens weer niet terug gaan. Vooral facebook is behelpen. App afsluiten om terug te gaan, maar goed. Ik heb nu zelf veel vaker dat ik een app niet meer kan afsluiten met de home toets. Dan druk ik langzaam een paar keer, maar dan gaat de spraak dus aan. Kan die wel helemaal verwijderen, maar ik kan apps van te voren laten horen of het wat is. Of die toegankelijk is voor spraak. En daar mag Apple misschien wel de beste in zijn. Niet alle apps zijn toegankelijk voor voiceover. Sommigen zijn gewoon te grafisch. Maar dat niet alleen. Sommige dingen werken gewoon niet met voiceover/spraak. Misschien dat dat nog verbetert met de 8.0. Voor sommige belangrijke velden was voiceover zelf blind. Dan moest ik weer helpen. Ik heb een spraakbericht al een paar keer getest met iMSG. Die komt wel op de iPad. Maar niet op de iPhone. En ik zie hem zelf helemaal niet meer. Vol op bugs dus nog. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|