//

iOS 8 ervaringen

iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er niks van. Ik stop via mijn mac iets in de drive. Hoe kan ik zoiets nou openen op mijn iPhne?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-09-14, 13:12
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Ik snap er niks van. Ik stop via mijn mac iets in de drive. Hoe kan ik zoiets nou openen op mijn iPhne?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-09-14, 13:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
Hoe kan ik zoiets nou openen op mijn iPhne?
Met een app die iCloud Drive ondersteunt zoals Pages, Numbers, Keynote, PDF Expert, enz... enz... enz...
  #63  
Oud 19-09-14, 13:44
Koerisie Koerisie is offline
• iOS 13.4.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik kan het nergens terug vinden en zie het hier ook nergens op het forum. In aankondiging van IOS8 afgelopen juni werd er gezegd dat er een soort Snapchat functie in iMessage kwam. Foto's en locaties kon je voor een bepaalde tijd delen. Ik heb nu al in iMessage zitten zoeken maar ik kan het nergens vinden. Iemand enig idee of deze functie er eigenlijk wel inzit of is komen te vervallen.
  #64  
Oud 19-09-14, 14:59
indrazelf indrazelf is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: A'dam
Berichten: 2
Standaard

Zijn er meer problemen van het herkennen van bekende Wi-Fi netwerken bekend na het upgraden naar 8.0 Na invoeren van het wachtwoord de melding dat het ww verkeerd is.
  #65  
Oud 20-09-14, 07:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Het zal gewenning zijn, maar ik kan nu (nog) geen waardering opbrengen voor de nieuwe opzet van Foto(rol).
  #66  
Oud 20-09-14, 09:00
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

Ik heb 2 bugs ontdekt. Als je het notificatiescherm naar beneden slide, dan slide hij af en toe niet. Ook in safari reageerrt hij soms niet op aanrakingen. Meer mensen die dit herkennen? Zou dit opgelost worden in de volgende update? Anders ga ik denk ik terug naar ios7, ik begreep dat dit nog kon.
  #67  
Oud 20-09-14, 21:02
Slimming Slimming is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard

na update IOS8.0 gaat de batterij wel heel snel,binnen 12 uur(nacht) is de batterij leeg, voorheen ruim een hele dag. Meer mensen met dit probleem?
  #68  
Oud 20-09-14, 22:29
vj1 vj1 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slimming Bekijk bericht
na update IOS8.0 gaat de batterij wel heel snel,binnen 12 uur(nacht) is de batterij leeg, voorheen ruim een hele dag. Meer mensen met dit probleem?
Hier hetzelfde, nu heb ik redelijk wat apps die gps gebruiken. En heb gemerkt dat ze in ios8, zelfs na geforseerd sluiten nog steeds de gps positie blijven gebruiken
  #69  
Oud 20-09-14, 22:36
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slimming Bekijk bericht
na update IOS8.0 gaat de batterij wel heel snel,binnen 12 uur(nacht) is de batterij leeg, voorheen ruim een hele dag. Meer mensen met dit probleem?
Ik ervaar ook een sneller leeglopende batterij helaas. Volgens mij is het standaard geworden bij elke nieuwe iOS x.0 update. Na verloop van enkele kleinere updates gaat het vaak weer beter. Althans dat is mijn ervaring.
  #70  
Oud 21-09-14, 11:43
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Ola,

Hier ook een snel leeglopende batterij. Was na een halve dag wel leeg bij normaal gebruik. Normaal ongeveer een dag. Daarbij werd mijn iPhone enorm warm tot heet.

Niet mijn meest geliefde optie, maar gezien ik al jaren dezelfde Back-up gebruik, hele iPhone gewist en fris begonnen. Nu nergens meer last van, batterij is er zelfs op vooruit gegaan.
  #71  
Oud 21-09-14, 11:44
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Ik merk dat de GPS can Spotlight continu blijft werken. Deze gaat bij mij niet vanzelf weer uit als ik Spotlight niet gebruik. Iemand die dit ook heeft of een oplossing ervoor heeft?
  #72  
Oud 21-09-14, 12:01
Guzzie Guzzie is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard LINE

Ik gebruik al enige tijd LINE op mijn iPad en nu dan op iPad mini met Retina scherm. Echter na de update naar iOS8 is het een complete ramp. Delen van de pagina vallen buiten het scherm en zijn ook niet te verschuiven. Soms reageert er helemaal niets dan moet ik eerst de app verwijderen en dan weer opnieuw activeren.
Net wel verbinding (beeld&geluid) gemaakt met iemand en dat ging ok.
Op de site van Naver (ontwikkelaar van deze app) is hierover niets te vinden bij de FAQ's en er is ook geen mogelijkheid om daar vragen te stellen!
Dus als iemand op dit forum mij zou kunnen adviseren, graag.
  #73  
Oud 21-09-14, 12:08
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Alles gaat traag op mijn iphone 5s. Filmpjes in Facebook laden niet of heel langzaam. Als ik herstart gaat het eventjes goed maar heel snel weer traag. Al gereset naar fabrieks instellingen maar dat helpt ook niet. Hoe kan ik weer terug naar 7.2?
  #74  
Oud 21-09-14, 12:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Hoe kan ik weer terug naar 7.2?
Naar iOS 7.2 kan niet want die iOS versie bestaat niet. Eventueel wel naar iOS 7.1.2:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...-ipad-2-a.html
  #75  
Oud 21-09-14, 12:42
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Naar iOS 7.2 kan niet want die iOS versie bestaat niet. Eventueel wel naar iOS 7.1.2:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...-ipad-2-a.html
foutje, die bedoelde ik ook.
Ik heb nu wel 7.1.2 ipsw bestand gedownload voor de 5s GSM. Maar krijg in itunes melding dat firmware niet compatible is.
  #76  
Oud 21-09-14, 12:43
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Zeer positief over IOS8 op iPhone 4s.

Alles werkt vlot en mijn (persoonlijke ?) bug met Google Maps die lokatie blééf zoeken terwijl de app uit was is voorbij sinds de lokatie voorzieningen anders zijn.

Ook de batterij gaat op het moment langer of beter weer normaal mee.
  #77  
Oud 21-09-14, 12:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Maar krijg in itunes melding dat firmware niet compatible is.
Dan zal Apple het "downgrade" venstertje ondertussen gesloten hebben. Of je gebruikt het verkeerde ipsw bestand. Voor de Europese iPhone 5s heb je het ipsw bestand nodig voor hardware platform iPhone6,2
  #78  
Oud 21-09-14, 12:49
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Vandaag op de iPad2 enkele kleuterspelletjes gezet en vandaag ook al 2 x dat hij niet meer doet wat hij moet doen.

Alle apps openen nog, en men ziet de interactie erin, maar ergens op drukken of vegen, geeft geen reactie meer. Dus dacht te herstellen via iTunes, maar kreeg melding dat ik eerst 'zoek mijn iphone' moest uitzetten op de ipad. Gaat wel moeilijk hé als er niets beweegt

Dan maar een harde reset en toen ging hij weer. Maar daarnet wel weer hetzelfde aan de hand. Dus weer een harde reset en dan maar aan iTunes gehangen om te herstellen. Ik had de OTA update gedaan, maar blijkbaar is hij nu de hele IOS8 aan het overschrijven heb ik de indruk. Zal wss wel beter zijn dan.

Eens zien wat de gevolgen ervan zijn, en als dat goed is, mss de iPhone ook eens zo herstellen. Echter geeft deze nog geen problemen, maar ik heb alleen nog maar updates van het OS gedaan OTA. Dus mss eens goed om de versie geheel te overschrijven. Alhouwel deze binnen een paar weken toch naar een collega gaat en ik de 5S van mijn baas overneem.
  #79  
Oud 21-09-14, 14:02
IKnow IKnow is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Thumbs down Tim Cook stelde ons gerust.

Ondervind toch wel aardig wat problemen met iOS 8.

Sommige Apps klappen er meteen uit, na het starten ervan.
Koste echt ongelooflijk veel tijd om dit te kunnen realiseren ben zeker 2uur per device bezig geweest omdat je 4.7 GB vrij moet hebben om dit te kunnen realiseren. Vervolgens gisterenavond veel gepeupel met iCloud en paswoord gezeik. Nee mannen dit schept geen vertrouwen natuurlijk.
Dit noem ik geen innovatie maar achteruitgang.
  #80  
Oud 21-09-14, 14:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IKnow Bekijk bericht
Sommige Apps klappen er meteen uit, na het starten ervan.
Sommige apps zijn door hun ontwikkelaars nog niet aangepast voor iOS 8.

Citaat:
Koste echt ongelooflijk veel tijd om dit te kunnen realiseren ben zeker 2uur per device bezig geweest omdat je 4.7 GB vrij moet hebben om dit te kunnen realiseren.
Updaten met iTunes duurt tien (10) minuten en dan hoef je geen ruimte vrij te maken op het toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone MCNO iPhone algemeen 233 27-03-12 11:34
Ervaringen IOS 5.1 op iPad mikascm iPad algemeen 14 13-03-12 14:18
Ervaringen iOS 4.3 bluevoice iPhone algemeen 33 29-03-11 21:57
Ervaringen ios 4.2 cyber2001 iPhone algemeen 0 13-01-11 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.