iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cooltennis Dus is het zo verschillend de een deze klacht heeft en de ander het niet heeft en wel soepel verloopt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot nu toe had ik enkel een probleempje met IOS6 op de 4s ivm BT in de auto. Met IOS7 werkte dat weer. Voor de rest alle updates dik in orde. Tot IOS8 weer. Maar ik heb goede hoop in de 8.1 Laatst gewijzigd door Freeltd; 13-10-14 om 19:50. |
|
|||
|
|||
Op mijn 5 heb ik nog steeds geen ios8 geïnstalleerd... Omdat ik wel tevreden ben met ios7, maar sinds ik gelezen heb dat je in ios 8 zelf de instellingen van de camera kan aanpassen ben ik wel nieuwsgierig. Ik fotografeer veel met een spiegelreflex en zou ook wel graag dezelfde controle hebben als ik met mijn iPhone een foto maak.
Maar al de teleurstellende berichten houden mij wat tegen. Is het aan te raden om een 5 op ios8 te zetten of denken jullie van niet? Teveel bugs? |
|
|||
|
|||
Ik heb IOS 8.02 op een 4S, een IPad2 en een iPad Air en heb geen problemen meer. Maar ik gebruik bv geen iPhone met BT in de auto. Veel lijkt af te hangen van het gebruik.
Op 16-10 zal 8.1 verschijnen; misschien niet gek om nog even te wachten - tot enkele dagen na verkrijging van de 8.1. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn wel nog wat apps van derden die nog niet aangepast zijn voor iOS 8 en soms problemen kunnen veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Ik heb IOS 8.0.2 op een 4S en die draait zonder problemen.
Ik moet je echter teleurstellen voor wat betreft camera instellingen. Er is niets in te stellen, tenminste niets van diafragma, sluitertijd en / of ISO waarden. Ik fotografeer ook met een spiegelreflex (Canon 7D) als hobby. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Test camera-apps op iPhone: Camera+, Manual & Manual Cam |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2014 om 18:27 ---------- Citaat:
hierbij hoort natuurlijk de eeuwig durende batterij vraag... gaat hij even lang mee als bij ios7? Want nu, met een nieuwe batterij ben ik wel tevreden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet het artikel ook lezen alvorens iets te gaan roepen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
update iOS 8.2
Nou al 3 dagen ellende met m'n telefoon het scherm vergroot optisch direct en zo kan je bijna geen codes indrukken op hem te openen/ opnieuw opstarten lukte na een dag je drukt steeds de verkeerde code in waardoor ie blokkeert. Nu met enige hulp van een dienstbare dixons medewerker (den helder) de telefoon van de iCloud ontdaan en opnieuw de software weer geïnstalleerd. Jammer dat je niet kan downgraden via i-tunes. de telefoon blijft "te grote iconen geven waardoor je heel moeilijk kunt bellen of iets anders welk een ellende wat kan ik nog doen?
|
|
|||
|
|||
@Bbbart
Is dit niets iets van met 3 vingers op het scherm tikken? Waarschijnlijk heb je iets (per ongeluk) veranderd voor slechtziende
|
||||
|
||||
Als je drie keer snel achter elkaar op de Home-knop drukt, dan krijg je een keuze. Daar moet je Zoomen uit zetten. Het kan ook zijn dat hij meteen uit is, maar dat moet je maar even bekijken. Volgens mij kun je het daar mee oplossen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2014 om 10:55 ---------- Grotere iconen kun je ook instellen bij Instellingen Beeldscharm en Helderheid en dan klikken op Weergave: standaard (normaal) en Ingezoomd. Kleine kans dat je daar geen standaard hebt staan!? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2014 om 10:59 ---------- En dan nog kijken bij Instellingen Algemeen Toegankelijkheid. Wellicht dat daar Zoomen aangevinkt is? Dan even uit zetten. Succes !! |
|
|||
|
|||
opgelost
ja je hebt gelijk, bij de instellingen heb ik, zonder dat ik er erg in had, op inzoomen staan. Nu alles goed dank jullie wel forumvrienden
|
|
|||
|
|||
Hele vreemde bug in de App Acompli: het rechterdeel van het toetsenbord doet niets bij beantwoorden van e-mail. Maakt de App onbruikbaar...
|
|
||||
|
||||
Ik sluit altijd alle apps die ik gebruik, maar ik ken mensen die laten alle apps open staan. Verbruiken die niet-"actieve" app's extra stroom en geheugen, of is dat een fabeltje.
Weet iemand dat toevallig? |
|
|||
|
|||
Helaas niet "toevallig". Heb het onderstaande artikel heel bewust aandachtig gelezen:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Beste leden,
Ik heb een vraagje, ik begin te twijfelen of iOS 8 op dit moment al aan te raden is. Na alle stormloop van klachten gelezen te hebben. Momenteel draait mijn iPhone 5 op de laatste versie van iOS 7. Ik zou wel willen updaten maar ik vraag mij af de standaardapps bug-free al werken? Hoe zit het met apps van derden, zijn die al aangepast voor iOS 8 en bugfree? enkele apps van derden die ik zeker niet kan missen: TV Overal (proximus) myproximus skype maps 3d battery stack exchange fifa14 messenger normal nmbs snapchat office mobile sygic delijn parkmobile dropbox nieuwsblad kinepolis candy crush saga kapaza Weet iemand of de meerderheid van deze apps al aangepast is voor ios 8 of bugvrij zijn? Zo niet, zal ios 8.1 beterschap brengen voor de standaardapps bug vrij te maken mocht dat nog niet zo zijn en de apps van derden? En verder .... Hoe zit het met de performance van iOS 8 op een iPhone 5, loopt die nog steeds goed snel na de update? iOS 8 en iPhone 5, komen die goed overeen zodat de batterijduur er niet op verslechterd of is ios 8 juist geoptimaliseerd voor betere batterijduur? Ik hoor het graag wat jullie bevindingen zijn van iOS 8 op een iPhone 5 32GB. Waarom ik deze uitgebreide vraag stel: er is niets zo vervelend als men na een update constateert dat er dingen zijn die niet goed werken. En dan kan het wachten lang duren vooraleer er de next ios update komt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|