iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Heb je een backup met jailbreak restanten teruggezet? Ik heb niets terug gezet. Alleen geupdate naar ios8...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt. Ik had een jailbreak op ios 7 toen ik update naar 8. Hoe los ik dit op? Want ik wil wel mijn instellingen en apps houden nu. Dus mijn backup wil ik behouden...
|
|
|||
|
|||
Dacht ik al. Die Pangu chinezerij laat een update toe, Evasi0n blokkeerde dat. Je bent nu ook wat opslaggeheugen kwijt omdat de hele Cydia cache (apt cache) en /var/stash/ nog op het toestel staat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het simpelste is om het toestel te herstellen met iTunes en geen backup terug te zetten. Dus, instellen als nieuwe iPhone. Dan zijn al jouw zogenaamde iOS 8 problemen opgelost. Er is ook nog een heel ingewikkelde manier maar daar ga ik in dit topic niet over uitweiden.
Doe voorlopig geen update naar iOS 8.0.1 want dat kan jouw specifieke problemen alleen nog maar erger maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de volgende vraag, in iOS 7 was het mogelijk om een push notificatie naar beneden te sliden om het Berichtencentrum te openen. In iOS 8 kan ik enkel de push notificatie omhoog sliden om te sluiten. Hebben jullie dat ook?
|
|||
|
|||
Ja, omdat iOS 8 interactieve pushmeldingen ondersteunt, die je activeert door naar beneden te slepen, zoals bij iMessage. Twitter ondersteunt het ook bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Het valt me op dat bij iOS 8 de meldingstoon van nieuwe e-mailberichten vertraagd binnenkomt. Als de nieuwe berichten al lang en breed op het scherm staan, komt dat geluid (Ping) er als mosterd na de maaltijd achteraan. Iemand dezelfde ervaring?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn huidige iPad2 van januari 2012 en die draaide toen op IOS5. Telkens de dag zelf als een nieuwe IOS uitkwam, deze OTA geïnstalleerd. En nog nooit 1 probleem gehad, tot IOS8. Sinds de installatie al 3 x een harde reset moeten doen en voorheen nog nooit.
De problemen die ik voorheen al aanhaalde en nu dacht ik dat een volledig herstel via iTunes de oplossing ging zijn, wat ook leek. Het voorgaande probleem is niet meer teruggekeerd. Maar gisteren wilde de apps niet meer sluiten als ik met mijn 5 vingers kneep. Na een harde reset was het opgelost. Voorlopig afwachten op de 8.0.2 en dan ff wachten of het deze keer wel goed is. De 8.0.1 had ik nog op niets geïnstalleerd gelukkig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 17:01 ---------- dit had ik voornamelijk met iOS7 met iOS8 eigenlijk nog niet voorgehad. |
|
|||
|
|||
Vanochtend lukte het niet om berichten te sturen naar een bepaalde persoon. Hij wilde maar geen sms sturen (bleef haperen) en erna kon ik enkel iMessage berichten sturen terwijl ik geen internet had. Ook berichten afsluiten uit multitask lukte niet. Multitaskscherm is ook heel buggie bij het sluiten van 2 apps in 1 keer. Ook heb ik af en toe crashes en soms zit mijn iPhone compleet vast.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan er dus vanuit gaan dat er geen extra batterij wordt gebruikt? (Via gebruik idd niets te zien) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds last van mijn eerder gemelde problemen, ondanks iOS 8.0.2. Vooral het probleem met de multitasking (één keer drukken op Homeknop brengt multitasking, ipv dat de app afgesloten wordt) is nog steeds hinderlijk aanwezig. Ik mag toch niet hopen dat we op iOS 8.1 moeten wachten voordat dat opgelost is.
Overigens vandaag m'n iPhone 6 opgehaald, daar nog geen problemen tegen gekomen. |
|
|||
|
|||
Dat had ik al een tijdje op de iPad2, maar niet op de iPad Air of de iPhone 4S. Ik heb op alle drie inmiddels 8.02 geïnstalleerd. Het genoemde probleem heb ik op geen van de drie. (Ik had zo'n idee dat het een hardwarefoutje was - oude iPad2, maar misschien kan dat helemaal niet en in elk geval doet het zich nu niet voor.)
|
|
|||
|
|||
iOS 8.0.2 werkt goed op de 6 plus maar helaas is iMessage nog niet gefixt.
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|