iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Wat houdt de functie "bewegingskalibratie" in bij Privacy > locatie > systeem? Kompas etc? Vraagt namelijk 24/7 mijn locatie. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zet hem uit en je weet het
|
|
|
|||
|
|||
heeft iemand hier ook last van:
Stel je wilt in whatsapp een redelijk oude foto uploaden wat in IOS7 in je filmrol stond. hoe doe je dat dan nu? Je kunt nu alleen foto's selecteren uit het album "onlangs toegevoegd" maar dat zijn de meest recente foto's en niet de wat oudere. De foto's zijn nog wel via de foto app te benaderen via "momenten". iemand hier ook last van? |
|
|||
|
|||
Sorry! Off topic antwoord.
|
|
|||
|
|||
Nu toch al een tijdje verder en tot nu toe zie ik in IOS8 nog geen echte meerwaarde voor mij persoonlijk.
Op de iphone5 draait het goed. Maar op de iPad2 heb ik toch wel spijt ervan. Loopt echt niet lekker meer. Heb hem volledig hersteld via iTunes en hij blijft niet meer compleet hangen waarna ik een hard reboot moest doen. Maar blijft toch wel regelmatig wat hangen en dat wordt een sleur Vooral de FB app is een ramp geworden. Ben benieuwd of de 8.0.1 soelaas gaat brengen Anders de iMac maar wat uitstellen en een nieuwe iPad kopen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij had alleen wat tijd nodig met safari en apps om te syncen, nu opent hij vlot. FB is een slechte app, daar kan IOS8 niks aan doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is het hele systeem er achter. Regelmatig zijn er wat ongemakken mee. Of grote storingen. Ligt het plat. Daar hoef je de politie niet voor te bellen. Zelfs op de pc is facebook vaak een drama. Hoeveel veranderingen zijn er niet per minuut of zelfs per sekonde ? Al die updates e.d. De servers worden regelmatig overladen. Sommige mensen proberen hun ei er kwijt te raken. |
|
|||
|
|||
Heb de facebook app eraf gesmeten nu.
Heb ff gekeken, praktisch niet op fb geweest vandaag en toch ging 20% van mn batterij usage daarheen....... Gewoon weg ermee. |
|
|||
|
|||
Als je niet kan leven zonder Feesboek dan installeer Friendly+ for Facebook. Heb ik bij moeder de vrouw ook gedaan. Ik was haar gezeur na elke Feesboek update kotsbeu. Dit werkte niet meer en dat werkte niet meer. En dan van die vragen: "waarom moet jij je iPhone maar om de drie dagen opladen en ik elke dag".
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het eigenlijk met de battery drain van Pages, iemand dit al eens bekeken?
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn ervaring is dat de iPad dan weer als een tierelier loopt, maar dit heb ik nog niet gedaan, alleen een update gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hoeft de app niet eens echt te gebruiken. Op de iPad is die nou stil bij mij. Zal is kijken wat voor app jij aanbeveelt. Misschien is dat wat voor mijn vrouw. Die heeft er ook altijd ruzie mee. En de voiceover helemaal. Die nokt er gewoon ineens mee en dan denkt ze dat het aan de voiceover ligt. Ja, dan loopt zij ook letterlijk vast. Want, als die niet voorleest dan kan ze er eigenlijk helemaal niks mee. Siri werkt dan wel. Ik ben er nu ook mee aan het stoeien. Altijd maar vegen en zoeken op een bepaalde pagina. Hij opent heel veel. met iMSG heeft die moeite. lol |
|
|||
|
|||
Citaat:
Postnr. 13 staat je antwoord |
|
|||
|
|||
Jeeee, ik ben er uit, heb de oplossing gevonden om toch mail te kunnen versturen.
Als je "onderwerp" leeg laat doet hij het dus niet, zodra je daar wat neerzet kun de mail wel versturen. Beetje vreemd, maar ja het werkt iig dan. 😃😃😃 |
|
|||
|
|||
Bug?
In settings-safari stel ik in om koppelingen op de achtergrond te openen. Toch opent hij meteen in een nieuw tabblad en moet ik terug naar mijn vorige website. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waar dan ook als ik een mail wil sturen zonder onderwerp dan zeurt elk systeem en programma of ik dat wel wil. Misschien wil Apple dat ook helemaal niet meer ? Een beetje veel logisch lijkt me dat wel. Je moet een komputer niet alles voor je laten denken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je een foto verwijderd blijft deze nog 30 dagen in map onlangs verwijderd. Je moet nog een extra handeling verrichten om de foto meteen te verwijderen. Waar is dit nu voor nodig? Als je foto wil verwijderen en er kwam een vraag "weet je dit zeker" is toch voldoende? Waarom al de extra dingen die niemand wil.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|