iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring met Bluetooth verbinding naar parrot minikit onder iOS 6 en 7 werkte de Voice dailing prima met mijn iPhone 5 met iOS 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met Bluetooth verbinding naar parrot minikit onder iOS 6 en 7 werkte de Voice dailing prima met mijn iPhone 5 met iOS 8 werkt dit niet meer.
Laatst gewijzigd door FransJF; 30-09-14 om 14:08. Reden: Update en correctie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
FransJF: is dit niet opgelost met iOS8.0.2?
@Timosha: Ik had ergens een samenvatting gelezen van "veranderingen" en zo speciaal leek dat niet te zijn? Ofwel stond niet alles daarin... Belangrijkste leek mij de "animatie" van Reachability die versneld is en ook Touch ID voor iPhone 6/6+ die sneller werkt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit moet zijn iOS 8.02 |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4S en mijn iPad2 zijn echt een heel stuk trager geworden. Schokkerig en lopen regelmatig helemaal vast.
Ik wil heel graag terug naar iOS7, maar ik heb begrepen dat dat inmiddels niet meer kan. Als iemand nog een achterweggetje weet, hoor ik dat graag. Ineke |
|
||||
|
||||
Geen achterpoortjes. Het is niet meer mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Dit is misschien een idee: The Firmware Umbrella ? TinyUmbrella | iOS, Android, hacking/jailbreaking information
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is ook weer waar. Maar zo kan je linkjes blijven posten die niet werken.
Om een lang verhaal kort te maken: op iDevices met de A5 processor en hoger is downgraden naar een firmware die Apple niet meer ondertekend absoluut onmogelijk. |
|
|||
|
|||
Hopelijk is de 8.1 er volgende week, want de bugs zijn niet meer zo leuk. Zowel op ipad2 als op de iphone5 loopt het niet zo lekker.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met veel schrik enkele dagen geleden ook geupdate naar 8.0.2 , via iTunes , en ondervind niks van problemen
|
|
||||
|
||||
Als je een tijdsverloop-opname naar Facebook upload, dan heeft FB daar een vijftal minuten voor nodig om deze video te converteren(?). De kwaliteit daarvan is belabberd. Ligt dat aan de opname, die wellicht geen echte video is?
Is het dan wellicht beter om eerst naar Youtube te uploaden? Iemand hier ervaringen mee? |
|
||||
|
||||
Ik heb gemerkt dat het onmogelijk is om een nieuwe afspeellijst te maken op mijn iPhone dan hier dan nummers aan toe te voegen. Er is nergens een Done (/klaar) knop terug te vinden. Nog iemand hier last van of zou iemand dit willen controleren dan weet ik of het aan mij ligt!
Laatst gewijzigd door Rasz; 12-10-14 om 15:26. |
|
|||
|
|||
Ik moet nog IOS 8.2 installeren. Bezit momenteel nog met IOS7.
Heeft iemand deze klachten ook die ik via via heb gehoord. Iphone 5s, traag is en lang duurt met foto versturen via whatsapp? Is het verstandig nu kan instelleren IOS 8? Of zeg je, wacht maar tot IOS 8.3 uit komt? Of kan ik wel 8.2 installeren of kom ik in de problemen wat beter niet verstandig is. |
|
||||
|
||||
nope, draait soepel hierro
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh excuus van cijfer verschil, dacht 8.2 heet maar dan blijkt wat ik bedoelde is dus 8.0.2.
Dus is het zo verschillend de een deze klacht heeft en de ander het niet heeft en wel soepel verloopt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|