iOS 8 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS 8 heeft wat leuke toevoegingen, maaaaar sinds iOS 8 is het doeidoei wifi voor mij. Heb deze maand al bijna 10GB data gebruikt, kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 8 heeft wat leuke toevoegingen, maaaaar sinds iOS 8 is het doeidoei Wi-Fi voor mij. Heb deze maand al bijna 10GB data gebruikt, kom ik toch aardig dicht in de buurt bij mijn limiet van 11GB, en ik moet nog 12 dagen.. Ik moet maar weer is terug naar de apple store helaas, daarnaast werkt mn oplader poort ook nauwelijks nog en geeft hij signaaltjes dat hij dr in en uit wordt gehaald terwijl de kabel er gewoon in zit. Terug naar de apple store dus. Dan loopt mijn abonnement wel af en ga ik voor de iPhone 6 en verkoop dan mijn 5s, als je interesse hebt laat het me weten. Zal dus waarschijnlijk een refurbished iPhone 5S worden 16GB.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik jou lijstje zo eens bekijk gebruik je voornamelijk apps van derden en dan zal je aan een "next ios update" echt niet zo veel hebben. De makers van al die apps moeten toch echt zelf met een update voor iOS 8 komen. |
|
|||
|
|||
Enig idee iemand hoe laat we de iOS 8.1 update vandaag kunnen verwachten?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je een iPhone koopt om uitsluitend de standaard apps te gebruiken van Apple dan betaal je naar mijn mening veel te veel voor die iPhone. Er is zoveel meer dan die < 1% Apps die Apple aanlevert. Het grootste gamma is ook apps van derden dus is dat ook niet onlogisch dat ik meer externe apps gebruik dan standaard apps. ik zal nog zien wat ik doe.
|
|||
|
|||
krijgt iemand dat handsoff aan de gang? het heeft net na de installatie van yosemite een uurtje gewerkt bij me maar intussen zowel op de iPhone 6 al de iPad 2 (iOS 8.1) geen enkel icoontje linksonder te ontdekken..
|
|
|||
|
|||
Hmmm, de update naar 8.1 op de iPad ging probleemloos (via iTunes). De update op de iPhone 6+ absoluut niet (ook iTunes). Tijdens het proces tot 3 keer toe zomaar uit het niets de vraag: 'Weet u zeker dat u de update wilt annuleren'. Uiteindelijk belandde het proces in een volledig herstel van de iPhone, waarbij ik alle instellingen opnieuw moest doorlopen.
Het lijkt gelukt, maar toch een zorgwekkend proces... |
|
|||
|
|||
Yep. Geen enkel probleem.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb mijn data bundel ook al bijna helemaal verbruikt door die Wi-Fi bug! Had gehoopt dat 8.1 beter zou zijn maar mijn Wi-Fi valt nu ook steeds heel even uit! Denk dat ik apple even ga contacten...
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar in 8.1 nog steeds de bug niet opgelost als je manueel 2 applicaties tegelijk afsluit er soms nog het app icoontje blijft plakken van 1 app zonder "preview" te geven van de app (omdat je die net gesloten hebt...)
Als je dan toch probeert die app te openen krijg je gewoon je wallpaper te zien zonder meer, homeknop werkt dan ook niet meer... Gewoon even vergrendelen en dan kan je terug verder. Toch iets raar |
|
|||
|
|||
Ik snap niet waarom bij mij de updates altijd vlekkeloos verlopen. Ipfhone5 en iPad nu op 8.1 en werken zonder haperingen.
Niet vergeten dat vooral de pechvogels op dit forum reageren. Gezien het totaal aantal updates valt het dus erg mee. Hoop maar dat het in de toekomst voor mij ook niet verandert |
|
|||
|
|||
Ik had vooral vroeger problemen met updates, toen deed ik deze wel OTA...
Nu sinds ik de laatste keren met iTunes update heb ik niks van "onverklaarbare" problemen meer |
|
|||
|
|||
Ik heb net de ipad2 al op 8.1 gezet, maar kan nog niet veel zeggen. Enige dat ik al leuk vind, is de filmrol die terug is
Vanavond zal ik meer weten of het nu beter gaat, want hij bleef echt wel vaak hangen waarna ik een harde reboot moest doen. De iPhone 5S is vanavond aan de beurt na de werkuren. Want ik moet nu nog bereikbaar zijn. Nu de fotostream op de windowspc terug in orde krijgen. Want dat is een ramp. Bij mijne baas ook, want die ging nu overschakelen op dropbox. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het wil hier echt niet werken
geen icoontje linksonder op de iPhone 6 en geen icoontje linksonder het dock op de macbook... Ik kan wel bellen via de mac (FaceTime audio, hij gaat dan bellen op de iPhone) dus de verbinding lijkt er te zijn, alleen wil handsoff/continuïteit dus niet werken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
macbook pro, anderhalf jaar oud, 13 inch
wat ik ook heel vreemd vind is dat ik nu elke keer bij het opstarten een "laadbalkje" krijg ipv meteen inloggen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je, welke macbook... die van Apple
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPad | mikascm | iPad algemeen | 14 | 13-03-12 15:18 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
|
|