Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Heb sinds vandaag mijn allereerste Apple product, een iphone 6 64GB. Dit samen gekocht met een screenprotector + flipcase hoesje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobiel netwerk staat altijd aan bij mij, ook dat maakt nauwelijks tot geen verschil vind ik en Wi-Fi sta ook altijd aan. Blu-tooth staat uit omdat ik da zelden tot nooit gebruik. Locatie sta alleen af bij apps die het nodig zoude hebbe, al de rest sta ook af bij mij. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@jensvo:
Je hebt vandaag al 4x in plaats van een directe URL een omleiding via het commerciële adf.ly gepost. Is jouw PC met malware besmet of probeer je bewust aan (de leden van) dit forum te verdienen?
|
|||
|
|||
Gezien het aantal berichten van @jensvo mogen we redelijkerwijs aannemen dat het een "spammer" is.
|
|||
|
|||
Iemand die deze problemen herkent op zijn 6?
De laatste maanden heb ik problemen bij het opnemen van een oproep: ik schuif om te antwoorden, het schermpje verandert en lijkt het gesprek te openen, maar de telefoon blijft rinkelen.... Het schermpje is het zwarte tussenscherm met de rode annulatie-knop, maar deze knop werkt zelfs niet. Ik moet de sluimertoets indrukken en zelf terugbellen... Dit probleem komt 2x/week voor... Ook viel het mij reeds 5x voor de laatste maand dat ik géén service meer heb wanneer ik thuis ben. Ik dien volledig te herstarten om terug verbinding te hebben, de vliegtuigmodus alleen helpt niet. Zéér vervelend wanneer je slaapt/thuis bent en bereikbaar wil blijven, wat de bedoeling is van een gsm! Via de apple fora vernam ik dat dit mogelijks kan liggen aan de slechte 4G-dekking in mijn omgeving, waarbij de iPhone 4G niet vindt en dan blokkeert in plaats van 3G te selecteren.... Een SIM-swap haalde niets uit, proximus vond geen technische problemen...een volledige clean herstel ZONDER backup terug te plaatsen haalde ook niets uit... Iemand dit dit herkent? |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vandaag ook een iPhone 6.
Tot nu toe merk ik weinig verschil met de 5S behalve dan dat heten een grotere telefoon is... En dat is wel een groot plus punt Nu nog kijken voor een goed hoesje/case zodat de 6 geen deuken gaat oplopen zoals mijn 5S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|