Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ach ja, bij Samsung heeft wachten tot oktober weinig zin. Tegen die tijd praat je waarschijnlijk over een S9 met 1500 Megapixel camera's voor, achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ach ja, bij Samsung heeft wachten tot oktober weinig zin. Tegen die tijd praat je waarschijnlijk over een S9 met 1500 Megapixel camera's voor, achter en opzij...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 maart 2015 om 20:15 ---------- Citaat:
Op basis hiervan kun je er al bijna van uit gaan dat de iPhone 6S tenminste evenveel gaat kosten als de huidige iPhone 6. Laatst gewijzigd door Celf; 04-03-15 om 21:22. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, mij maakt dat allemaal niets uit. En wat geruchtenblogs zoals Mac Rumors en iCulture daar allemaal over ventileren interesseert mij al helemaal niet.
Ik test dingen zelf met de middelen die ik heb en trek mijn eigen conclusies. De vertraging die ik empirisch vaststel op de iPhone 6 Plus ten opzichte van de iPhone 6 heeft niets, maar ook absoluut niets, te maken met het gebruikte type NAND Flash. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Fles Raki komt jou kant op |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben stout geweest......
Ik heb in oktober een Oneplus One gekocht om te ervaren hoe het is om een 5.5" scherm te gebruiken. Hiervoor altijd iphones gehad (en in huis veel iDevices: MBP, 27" iMac, iPads, iPhones Airports etc). Het was even wennen.....en vooral aan Android. Nu werkt vrijwel alles als op mijn iPhone (behalve Photostream) en het formaat vind ik ook niet verkeerd. Die blijf ik dus nog wel even gebruiken (sorry......), maar mevrouw Radar kreeg problemen met de kortademigheid van de accu van mijn oude 4S en was vorige week toevallig in Hong Kong.....dan weet je het wel..... Ze heeft nu dus een iPhone 6 64GB Gold...en een Moleskine hoes. En daar ben ik natuurlijk best wel een beetje jaloers op... Ik wilde eigenlijk een 5.5" toestelproberen om te kijken of ik een 6+ wat zou vinden, want de Apple Watch komt er aan en die werkt niet samen met een 4S....dus er moest iets anders komen. Na alle berichten over de Apple Watch (niet water resistant (?), erg korte accuduur) heb ik er toch maar van af gezien...en blijf ik mijn Pebble gebruiken. Die hou ik 24/7 om en laad ik 1x per week op. Nu we het toch over accu's hebben......ik ben niet zo'n elektrieker, maar het lijkt me dat wanneer je een externe accu hebt van 3000mAh en ook een toestel met accu van 3000mAh (extern helemaal vol, foon helemaal leeg) dat je dan maar maximaal 1500mAh in de foon kan proppen.....dan zijn beide spanningen gelijk en gebeurt er niets meer. Correct me if I'm wrong....maar dan kan je dus niet met een 10.000 mAh Powerbank je 2500mAh (kweenie welke capaciteit een iPhone 6 heeft...) foon 4x volledig opladen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog ff wat anders: mevr. Radar heeft de 6 gekocht in de Apple Store in HK en daarna nog niet geactiveerd....ik neem aan dat daarvoor een verbinding met iTunes nodig is?
Hij doet het wel en is ook ingelogd op iCloud e.d. (in de AS zeiden ze dat ze een mailtje zou krijgen over het activeren....niks gezien...) Wanneer ik Apple Care voor deze telefoon aan zou willen schaffen, moet/kan ik dat online doen wanneer de 6 geactiveerd?? |
|
|||
|
|||
Batterij iphone 6 , 64 gb
Hoi,
Sinds zaterdag nieuwe iphone 6 , 64 gb in gebruik . Nu krijg ik sterk het gevoel dat mijn batterij sneller leeg gaat dan mijn vorige i5 , 16 gb Gebruik : 2 u , 44 minuten Stand-by : 12 u , 14 minuten En nog 41 % batterij Gisteren volledig geladen , hardloopapp gebruik voor 20 min Nu gebruik 1u ,28 min Stand-by 4 u ,1 min en nog 87% Wat denken jullie ?? Gr |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de gewone 6 niet de plus
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb sinds vandaag mijn allereerste Apple product, een iphone 6 64GB. Dit samen gekocht met een screenprotector + flipcase hoesje. Eerste indruk? WOW! Die camera? Die snelheid? Dat prachtige beeldschermkwaliteit? Wat een beest! Locatie, mobiel netwerk, Wi-Fi en bleuthoot liggen af om batterij te sparen. Alsook is automatische helderheid ingeschakeld.
Dit is echt een top toestel, beste smartphone dat ik tot nu toe heb gehad en zeer gebruiksvriendelijk! Ik denk dat apple er een trouwe gebruiker bij heeft Een aanrader! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|