//

Ervaringen iPhone 6 (plus)

Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Juist... Best ff de vorige iPhone verwijderen uit het BT-systeem van je wagen als je hem niet meer in je wagen gebruikt... Daarna je nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 15-10-14, 20:59
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Juist...

Best ff de vorige iPhone verwijderen uit het BT-systeem van je wagen als je hem niet meer in je wagen gebruikt...

Daarna je nieuwe koppelen...

Afhankelijk van je systeem zal alles ingeladen worden...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 15-10-14, 21:16
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Pfff... ik ben daar al zo slecht in. Betekent dat ik mijn vrouw haar auto moet aanpassen voor de iphone 5 en de mijne voor de 6. Hopelijk blijven de contacten erin want ik heb erg gesukkeld om die over te brengen. Komt daarbij dat je dan opnieuw alle contacten moet inspreken voor de handsfree werking...
  #183  
Oud 15-10-14, 22:06
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Eindelijk update facebook Ziet er nu netjes uit
  #184  
Oud 16-10-14, 00:03
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht
Pfff... ik ben daar al zo slecht in. Betekent dat ik mijn vrouw haar auto moet aanpassen voor de iphone 5 en de mijne voor de 6. Hopelijk blijven de contacten erin want ik heb erg gesukkeld om die over te brengen. Komt daarbij dat je dan opnieuw alle contacten moet inspreken voor de handsfree werking...
Veel is afhankelijk van jouw systeem zoals ik reeds zei...

En inderdaad een aantal systemen laten toe dat je een aantal adressen lokaal (dus in de module van de wagen) kan opslaan...Ik vermoed dat dit bij jouw het geval is omwille van de handsfree functie (toch gene Mondeo zeker..)

Om echter gebruik te kunnen maken van je nieuwe iPhone zal je hem toch moeten koppelen...
  #185  
Oud 16-10-14, 00:31
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Koppelen kan ik wel, dat is geen probleem. Is die contacten overbrengen, ordenen, inspreken... Sukkelen en lang mee bezig. Is een Renault Espace van 2014 met tomtom live carminat.
Ben wel heel benieuwd naar de Iphone 6 plus. Reeds van toen ik mijn iphone 4 had, wou ik een groter toestel Hierdoor bijna terug naar android gegaan. Toen kwam de 5 uit die al ietskes groter was. Die gekocht natuurlijk en nu zijn ze daar met mijnen natte droom Ne super iphone. Kan ik eindelijk surfen en alles lezen. Juist niet in mijne achterzak steken heb ik gehoord. Bookbook bestaat nog niet jammer genoeg. Maar ik zag dat er wel mooie alternatieven zijn... Kortom, ben er al heel blij mee.
Mijn zus haar iphone 6 plus kantelt soms niet ls hij op de pagina met icoontjes staat. Is dit gekend als een fout in ios 8 of een hardware prob?
  #186  
Oud 16-10-14, 09:17
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Wat een verschil met mijn 4S. Mijn batterij gaat giga lang mee. Met mijn 4S moest ik na de ochtend al weer op gaan laden want het ding liep leeg waar je bij stond. Deze 6 is supersnel en fijn in de bediening. Grote iconen instelbaar, wat ook ideaal is op mijn leeftijd hahaha.
Kortom ik ben heel blij met mijn nw foon.
  #187  
Oud 16-10-14, 22:25
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Heb hem ook al enkele weken (switch lier ) bij mij int stad gekocht 16 gb goud.. En heel tevreden over.. Een plus lijkt me te irri om in mijn Zak te steken...
  #188  
Oud 16-10-14, 23:33
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy Bekijk bericht
Heb hem ook al enkele weken (switch lier ) bij mij int stad gekocht 16 gb goud.. En heel tevreden over.. Een plus lijkt me te irri om in mijn Zak te steken...
Dat valt best wel mee eigenlijk. Ik had dat ook verwacht maar ik draag m eigenlijk zelfs al dagelijks in m'n broekzak. Ik draag vaak een Levis 511 en daar past ie prima in.
  #189  
Oud 17-10-14, 02:02
maxmax maxmax is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 42
Standaard

Mijn ervaringen:
Ik heb drie jaar een 4s 32 gb gehad(nog) zeer intensief gebruikt, power, volume down, speaker en mute gaar.
Carbonachterplaat om m mooi te maken en te houden
Gemiddeld 750 minuten per maand.
Nu overgestapt naar de 6 omdat de 6 plus in een test sneller kapot viel. Mijn 4s is vaak gevallen maar nooit kapot gegaan. Het was een goed stuk gereedschap.
De 6 is vlugger, doet hetzelfde is veel helderder in het geluid, heb het idee dat indien imand anders ook met een 5 of 5e belt dat het geluid hd is.
Chrome is met deze 6 lastiger in gebruik omdat de back button het verste weg zit voor je duim, dat is in safari beter. In je bed gebruiken met 1 hand is wat lastig, je moet je duim vaak te ver strekken terwijl ik grote handen heb, de 5s is denk ik makkelijker daarvoor.
Krasjes zitten al op het scherm, door sleutels. Achterkant is redelijk kras bestendig.
MAAR: hij is niet stevig. In je kontzak buigt hij. Ik heb m al 2 keer teruggebogen mr hij is best slap. Hij buigt altijd naar achteren dus als je m op z'n rug legt staat ie bol. Hij knikt bij de volumeknop en aan de andere kant de simkaart.
Ja hij is groter maar ik had m idd iets steviger willen hebben. Zodat deze ook 3 jaar meekan.
Telefoon doet wat ie moet doen en loopt lekker door en hapert niet zoals de 4s
Oh en Batterij: 100% beter gisterochtend om 7 van de lader gehaald en nu nog (0100 uur) nu nog 31.
  #190  
Oud 17-10-14, 10:29
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxmax Bekijk bericht
Mijn ervaringen:
Ik heb drie jaar een 4s 32 gb gehad(nog) zeer intensief gebruikt, power, volume down, speaker en mute gaar.
Carbonachterplaat om m mooi te maken en te houden
Gemiddeld 750 minuten per maand.
Nu overgestapt naar de 6 omdat de 6 plus in een test sneller kapot viel. Mijn 4s is vaak gevallen maar nooit kapot gegaan. Het was een goed stuk gereedschap.
De 6 is vlugger, doet hetzelfde is veel helderder in het geluid, heb het idee dat indien imand anders ook met een 5 of 5e belt dat het geluid hd is.
Chrome is met deze 6 lastiger in gebruik omdat de back button het verste weg zit voor je duim, dat is in safari beter. In je bed gebruiken met 1 hand is wat lastig, je moet je duim vaak te ver strekken terwijl ik grote handen heb, de 5s is denk ik makkelijker daarvoor.
Krasjes zitten al op het scherm, door sleutels. Achterkant is redelijk kras bestendig.
MAAR: hij is niet stevig. In je kontzak buigt hij. Ik heb m al 2 keer teruggebogen mr hij is best slap. Hij buigt altijd naar achteren dus als je m op z'n rug legt staat ie bol. Hij knikt bij de volumeknop en aan de andere kant de simkaart.
Ja hij is groter maar ik had m idd iets steviger willen hebben. Zodat deze ook 3 jaar meekan.
Telefoon doet wat ie moet doen en loopt lekker door en hapert niet zoals de 4s
Oh en Batterij: 100% beter gisterochtend om 7 van de lader gehaald en nu nog (0100 uur) nu nog 31.
Nou max, echt lekker zuinig ben je niet op je spullen, sleutels bij je tel etc, telefoon in je kontzak succes en vooral veel sterkte voor je Iphone
  #191  
Oud 17-10-14, 14:32
maxmax maxmax is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 42
Standaard

Klopt, kon ik met de 4s wel, het is gereedschap, liefst had ik een iphone makita editie 😜
Gaat mij niet om het uiterlijk wel over functionaliteit, had ie maar geen telefoon moeten worden. Racen op op het circuit met austinmartin is toch ook niet zonde.

Laatst gewijzigd door maxmax; 17-10-14 om 15:49.
  #192  
Oud 17-10-14, 14:56
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Het is net als met je nieuwe auto. Het eerste krasje kun je nachten van wakker liggen. Bij de tweede wordt je al relaxter en bij de derde begin je ook zo te redeneren. Maar goed, ik snap daveensannie wel. Ik moet er ook niet aan denken om een kras op het glas te hebben. De zijkant of achterkant kan ik nog wel overheen komen maar op het glas, hmmm .. dat zie je toch iedere keer weer. Ik hou die van mij dan ook altijd gescheiden van sleutels e.d. (en dit zeg ik nu terwijl ik vorige week m'n 6+ in de broekzak stop en halverwege het loopje me realiseer dat ik nog een schroef in diezelfde broekzak had gestopt. Moest toch echt even stoppen om het apparaat te controleren [en de schroef weg te doen]).
  #193  
Oud 17-10-14, 15:43
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb nu een weekje de Phone 6. En 4,7inch is voor mij de grens. Ik kan met mijn duim nog net de bovenhoek bereiken. Ik moet er niet aan denken dat hij 5,5inch zou zijn. Dan zou het voor mij praktisch onmogelijk worden om het apparaat met één hand te bedienen en dan raakt het voor mij zijn functionaliteit kwijt, want met één hand het apparaat kunnen bedienen maakt je simpelweg flexibeler tijdens bijvoorbeeld werk.

Degene die overwegen om een 6 plus te kopen..probeer hem eerst even in de winkel, want naar mijn mening is dat veel te groot. Mits je natuurlijk het apparaat met één hand wil bedienen.

PS: ik ben 1m90 en heb relatief grote handen met lange small vingers. Mijn vriendin van 1m70 kan de iphone 6 al geeneens met één hand bedienen.
  #194  
Oud 17-10-14, 16:03
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Awel, mijn vriendin twijfelde tussen 6 en 6+, maar hadden hem nog nergens gezien. Mijn baas heeft een 6 sinds gisteren en vandaag even in mijn handen gehad. Ik vind het een ideale maat die 6. 6+ zou ik zelf niet zien zitten, maar is natuurlijk wel afhankelijk van wat je er allemaal mee wilt.

Ik ben vandaag dan overgestapt van 5 naar 5S
  #195  
Oud 17-10-14, 16:05
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Ik vond het opiniestukje laatst op OMT wel grappig in dit kader met als titel "De iPhone 6 is te groot, leve de 6 Plus!". Korte samenvatting, de gewone 6 is al te groot voor 1 hand, dus dan maar voor de ubersized kiezen, de 6+. Klinkt wel een beetje als mijn redenering!

De iPhone 6 is te groot, leve de 6 Plus! (review/opinie) | One More Thing
  #196  
Oud 17-10-14, 16:24
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

De eerste Gsm's hadden knoppen. Hiermee kon ik met 1 hand zeer snel berichten schrijven toen de berichten op een mobilofoon beschikbaar werden. Daarna kwamen de touch screens en dit ben ik nooit volledig gewoon geworden waardoor ik met 1 hand het toestel vasthou en met de andere hand tik. Dus voor mij mag het een plus zijn, ik zal er enkel maar voordeel aan hebben zoals de grotere toetsen om een bericht te schrijven en het groter scherm om te internetten.
Ben zeer zuinig op mijn toestel, het plezier is er vanaf als ik een krasje zie. Ik zou dan een nieuwe kopen... Morgennamiddag heb ik hem
  #197  
Oud 21-10-14, 22:22
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Batterij is weer een verbetering op iOS 8.1. Best tevreden tot nu toe.

  #198  
Oud 21-10-14, 23:52
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Batterij is weer een verbetering op iOS 8.1. Best tevreden tot nu toe.

Lijkt bij mij ook het geval te zijn. 8 uur gebruik en 15 uur stand by met nog 20% over. Ik heb de iPhone 6 plus.
  #199  
Oud 26-10-14, 10:24
imarcus imarcus is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

4 tot 5 dagen standby, met 8,5 uur gebruik. Doet me weer denken aan mijn allereerste iPhone, die hoefde ik maar eens in de 4 a 5 dagen op te laden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg battery.jpg‎ (23,7 KB, 30x gelezen)
  #200  
Oud 27-10-14, 13:57
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Heb laatst een 6 gehaald met 16gb en gelijk na een paar dagen weer verkocht
Nu ging de 4 van mijn zoon kapot en heb ik een 128gb gehaald en mijn 5s aan mijn zoon gegeven en ben er wel erg blij mee
Ook het grote geheugen is erg prettig
Ik heb er een spigen case bij gekocht een een screenptotector van getempert glas
Erg mooi compleet toestel en als je na een week even weer met de 5s speelt weet je gelijk het verschil
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 23:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 17:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29
Eerste ervaringen Iphone 3G tescione iPhone algemeen 33 01-02-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.