Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Pioneer radio verbinden was ook geen probleem!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Pioneer radio verbinden was ook geen probleem!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even iets dat ik niet in orde krijg, kan mijn kaarten app niet gebruiken (van apple zelf), app kan mij dus niet lokaliseren, normaal vroeger moest ik dus naar privacy gaan en daar stond dan kaarten bij waar ik die dus gewoon toestemming moest geven (dus switch knop op groen zetten), maar probleem is dat nu kaarten er niet tussen staat (andere maps wel zoals bv google maps).
Misschien doe ik nog iets verkeerd. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je ook op andere plekken gekeken? In het geval bedoel ik dat de hotspot ergens anders stond, dan op de standaard plaats. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik had een vraag over de iPhone 6, hebben jullie ook last van een soort donkere schaduwrand bovenin het scherm en onderin idem maar neigt naar gelig toe ? Dit is mijn 2e 6 nu en vertoont eigenlijk hetzelfde als degene die ik terug gebracht heb. Ik heb in de store zelf ook even een aantal 6jes bekeken en die vertonen ook van die schaduwachtige randjes boven en beneden.. Mijn 5s is zo wit als sneeuw, ik heb al contact gehad met de store maar ze hadden geen exemplaren op voorraad... Ik denk dat ik de 6 maar laat voor wat het is en dan maar wacht op de S versie, mijn 5s voldoet nog uitstekend eigenlijk. (aangezien ik tot vrijdag nog kan ruilen of geld terug vragen) Ik heb ook naar dit probleem gezocht en ben niet de enige ; https://discussions.apple.com/thread/6551069 Herkennen jullie dit, of was het nog niet opgevallen ? groeten |
|
|||
|
|||
Op de 6+ heb ik daar geen last van. Scherm is zelfs veel mooier dan ik op enige iPhone ooit eerder gezien heb.
|
|
|||
|
|||
Verwar je dat gewoon niet met de transparantie die je hebt bovenaan en onderaan het scherm o_O
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoor van diverse mensen om mij heen die dat niet doen dat de Plus dan wel erg groot is. Ik vind de Plus de mooiste en fijnste Iphone tot nu toe. IOS 8 is nog niet echt een succes maar dat gaat ongetwijfeld opgelost worden. |
|
|||
|
|||
Dit weekend eens bij een Apple reseller binnen gesprongen om de iPhone 6 eens te bekijken.
Ik moet zeggen dat hij voor mij toch te dun en te licht is. De iPhone 5 vind ik persoonlijk veel leuker om vast te houden :-$. Voor mij dus zeker geen upgrade naar en 6, maar misschien wel een 5S voor de vrouw des huizes. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 6 heeft wat moeite met het kantelen van schermen in applicaties als Berichten, Safari en Foto's. Soms denkt ie dat ik het scherm horizontaal houd als ik een foto maak, terwijl ik hem gewoon verticaal vast heb. Ik kan dan kantelen en draaien wat ik wil, hij blijft in de horizontale houding staan. Nogal vervelend met het maken van foto's, omdat je dat lang niet altijd direct ziet, maar pas als je je gemaakte foto bekijkt omdat ie dan gedraaid blijkt te zijn. Ook is het vaak zo dat als ik het scherm kantel, bijvoorbeeld in Safari om een filmpje in de volledige breedte te kijken, het touchscreen niet meer reageert. Het verwijderen van de apps uit de multitasking lost het vaak wel op, maar het keert later dan wel weer terug.
Is dit (alweer) een probleem van iOS 8 of is dit een hardware probleempje van mijn iPhone 6? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit vooral met de ipad2 aan de hand sinds IOS8. Dus denk dat het daar aan ligt
|
|
|||
|
|||
Zeer onder de indruk van de iPhone 6 van de Mrs. Wacht met spanning op m'n 6+.
Vandaag een AirPort Extreme in gebruik genomen, vanwege de 802.11ac norm. Zeer duidelijk verschil met de KPN Expiriabox, websites openen onmiddellijk; scrollen gaat zonder haperen. |
|
|||
|
|||
Zelf vandaag de 6+ gaan halen in Den Haag. Mooi maar groot toestel om vast te houden.
Alleen heeft het heel wat voeten in de aarde gekost voor de betaling, maar dat is gelukkig toch inorde gekomen. Morgen gaan we het toestel in gebruik nemen . |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog steeds op mijne plus, kan nog 2 weken duren,ppfff.
Bij telenet zijn ze toch ook nie vd snelste zenne zeg. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|