Ervaringen iPhone 6 (plus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iRichie Maar aangezien jij alles test, wat zou je dan adviseren aan iemand die veel gamed, surfed en fotos maakt? Met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, mijn toestel voor dagelijks gebruik is de iPhone 6. De iPhone 6 Plus heb ik gedegradeerd tot test iPhone (en iPad Micro Retina). Ga op dat ding straks iOS 8.1 Beta 1 installeren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je betaalt ten eerste al bijna 2x zoveel als de andere "top" smartphones die er zijn. Akkoord dat ze hardware & software perfect op elkaar afstellen, maar als je dan met enkele zware apps afkomt waarbij je merkt dat de 6+ toch niet zo snel is, dan hadden ze toch gerust wat extra RAM kunnen voorzien. Bij de Keynote was ik redelijk hyped, pas achteraf kan je beginnen relativeren en kan je best vaststellen dat de 6+ best wel beter kon/mocht zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 6 Plus heeft wel een beest van een accu. Wij zijn verleden vrijdag naar Hannover vertrokken en later op de dag verder naar Berlijn. Ik had de iPhone 6 Plus voor het vertrek opgeladen en geen lader meegenomen. Ik heb heel veel gebruik gemaakt van 3G/4G en iets minder van Wi-Fi. Het capaciteits-percentage staat nu, dinsdag, op ca. 32%. Dus, de accu kan nog een dag of twee mee alvorens aan het infuus te moeten. |
|
|||
|
|||
capacity 56GB, available 52GB toen ik hem als nieuw toestel instelde
|
|
|||
|
|||
Op de accu is idd niets aan te merken...
Ben nog geen enkele dag onder de 50% geraakt en heb er al moeite voor gedaan. Ohja, het RAM ""probleem"" zullen ze dan wel oplossen voor de mogelijke 6S+ ofzo |
|
|||
|
|||
Tot nu toe nog niet echt zo'n goede ervaringen gehad met mijn iPhone 6. Bij mijn eerste iPhone zat het scherm rechts onderaan wat los. Deze ochtend een nieuwe ontvangen via UPS en mijn oude meegegeven. Nu heeft deze een dode pixel, en helemaal bovenaan een beetje een grijze waas bij een witte achtergrond. Net weer applecare gebeld en hopelijk krijg ik deze keer wel een goede te pakken.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Batterij Docter als app op de iPhone en wat ik van geheugen daar zie verbaasde me toch. Bij de iPhone 5s zat ik rond de 60% altijd, als ik een memoryboost doe bij de 6 kom ik uit bij 35% keer ik erna terug naar memory staat hij bij de 6 zonder iets gedaan te hebben al terug rond de 80%.
Toch wel een missertje van Apple dit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
vraagje.. ik zie vaker mensen zeggen applecare, betekent dit ook dat je dat daadwerkelijk extra hebt afgesloten? we hebben toch sowieso 2 jaar garantie ( Eu rightlijnen ) of mis ik hier wat. waarom dan applecare extra afsluiten? |
|
|||
|
|||
Applecare is een soort verzekering. Sommige zaken vallen nu eenmaal buiten de garantie (val/waterschade), dan heb je gelukkig Apple Care die je een nieuw toestel bezorgd!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog mensen waar whatsapp veel crached?
|
|
|||
|
|||
Morgen weeral maar eens naar apple bellen. Zit ondertussen aan mijn 3de iphone 6 en ook deze heeft weer wat problemen. Bij mijn eerste was het scherm rechtsonder los. Bij de 2de zat er een stofje onder het scherm en had ik bovenaan wat verkleuring op het scherm. En bij deze hangt het scherm ook wat los (al is het niet echt storend zoals de eerste). Maar bij deze zit de home knop niet echt goed. Hij werkt wel, maar je kan hem niet echt diep indrukken zoals bij anderen. En als je lichtjes duwt op het oppervlak net boven de homeknop dan registreert het toestel een duw op de homeknop. Niet echt storend bij normaal gebruik. Maar als de iPhone in mijn broekzak zit en ik ga bijvoorbeeld zitten is het vaak dat siri ineens aanstaan. Niet echt optimaal als je tijdens een vergadering opeens siri hoort. dus deze mag ook vervangen worden. Bij applecare zullen ze ook wel denken dat ik een abonnement heb. Gelukkig is de service netjes en krijg ik telkens binnen 48 een nieuw toestel opgestuurd.
|
|
||||
|
||||
Heb de 6 Plus 128 gieg Space grey sinds afgelopen vrijdag. Willens en wetens gekocht, ondanks dat ik de buigvideo had gezien. Wat een heerlijk geweldig groot scherm en toch past ie prima in de broekzak. Je moet hem echter niet in de achterbroekzak steken en er op gaan zitten. Dan ben je sowieso verkeerd bezig, lijkt mij. Overigens zag ik een video van de CEO van T-Mobile. Die sabelde de buigvideo neer. Die vent had de aderen op zijn voorhoofd staan toen hij de 6 Plus boog. Nu vertrouw ik maar weingi CEO's, maar volgens mij wordt het ook aardig overdreven en de concurrentie spint er garen bij en is er misschien zelfs wel mee begonnen.
Hoe dan ook, prima toestel. Fijn in de hand en met 2 handen prima te bedienen. Gebruik overigens nooit 1 hand. Apps draaien/laden lekker snel. Kwam nog maar 1 app tegen die niet wilde werken en apps die bijv. niet op mijn vorige iPhone 5 werktten, werken nu ineens wel. Touch ID had ik uiteraard nog geen ervaring mee, maar dat is een openbaring. Dat werkt potverdomme als een tiet. Echt fijn. Nu dus eindelijk ook 4G (KPN) en dat is de tweede openbaring. 4G is nog sneller dan mijn Wi-Fi thuis. 52 mbps. Lekkerrrr Nu nog een goede hoes zien te vinden, dan ben ik klaar. Hebben jullie al cases zien liggen in de winkels? Zal nog wel even duren neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Classic Folio for iPhone 6 Plus ik ben zelf erg benieuwd naar deze case. Lijkt me ideaal voor de 6+ (komt ook in een gewone 6 uitvoering)
|
|
|||
|
|||
Bezitters van de nieuwe iPhone 6-toestellen trekken zich letterlijk de haren uit hun hoofd. Gebruikers klagen onder andere op Twitter over de naden van de telefoon, waar het aluminium het glas raakt. Als ze bellen, blijft hun haar daar tussen steken. #hairgate lijkt geboren.
|
|
||||
|
||||
Oh, dat is idd een aardige.
Hoe blijft de iPhone trouwens staan op die case. Werkt dat met magneetjes? Hairgate? Een nieuwe functie zul je bedoelen Laatst gewijzigd door Bommeltje; 06-10-14 om 12:35. |
|
|||
|
|||
Holy shit die mag bij mij wel eens op bezoek komen
|
|
|||
|
|||
Sinds een weekje de 6 in gebruik, na 20 maanden een 5 te hebben gebruikt.
- SUPER SNEL - Geweldig scherm - Eindelijk 4G, beter van 3G van Vodafone - SUPER SNEL - Touch ID heaven - Super accu!! - SUPER SNEL JA, hij is echt SNEL! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat me wel de haren uit het hoofd trekt is dat geen enkel Bluetooth apparaat behalve andere Apple devices wordt herkend. Mijn Parrot Zik wordt niet gevonden Maar mooi issie wel! |
|
|||
|
|||
Mijn parrot MKI9200 wordt netjes herkend, verbinden was het bekende fluitje van een (oude) cent
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
Eerste ervaringen Iphone 3G | tescione | iPhone algemeen | 33 | 01-02-09 20:38 |
|
|